Ron Jeremy Skrevet i går, 07:45 Skrevet i går, 07:45 En lekker G05 ble nå ennå bedre. Og med tanke på stellet denne bilen får, vil den gi glede i mange år fremover også. Har du flere planer eller er bilen komplett nå Fredrik?! Fredrik 90 reagerte på dette 1
awt Skrevet i går, 10:43 Skrevet i går, 10:43 Både felger og krystaller var vellykket. Ingen av delene er noe "vanlige" folk hverken vet om eller tenker over, men likevel gjør det liksom det lille ekstra. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden På 23.3.2026 den 1.24, BrokeBoi skrev: Det ble bra med disse oppgraderingene, og det er utrolig hvor stor forskjell små detaljer kan utgjøre.👍 Hvilket verksted var du hos for å ta den underspylingen? Det er visstnok helt umulig å finne noen som tilbyr denne tjenesten i Oslo/Lørenskog området uten at de også skal ta en antirustbehandling. Ja jeg liker at man med enkle grep kan gjøre endringer som løfter totalopplevelsen mange hakk. Jeg er så heldig å ha tilgang på verksted i helger og på kveldstid på jobb. Men man kommer langt med jekk og en god understell spyler til høytrykken. På 23.3.2026 den 8.18, ahj skrev: Smakfulle oppgraderinger! Takk for det På 23.3.2026 den 8.37, Snagg30 skrev: Nydelige felger og ellers pene oppgraderinger! Synes bilen og er veldig pen med alle aluminium detaljer. Takker, ja jeg liker egentlig litt denne looken. Jeg føler at alle G05 jeg ser er "Black on Black", noe jeg absolutt synes er fint det også. Men forbausende mange har kommentert at de synes bilen kler alu detaljene og krom, eller "dollar gliset" som jeg sier. På 23.3.2026 den 8.45, Ron Jeremy skrev: En lekker G05 ble nå ennå bedre. Og med tanke på stellet denne bilen får, vil den gi glede i mange år fremover også. Har du flere planer eller er bilen komplett nå Fredrik?! Takker, føler jeg har fått på plass noe som manglet nå. Jeg hadde jo en "Må ha" liste og en "Kan gjerne ha" liste når jeg skulle kjøpe G05. Krystall og 21" 741M var noe som jeg ikke måtte ha men som det hadde vært fint om bilen hadde. Planen er nok ta ha bilen noen år til, men som alle andre så er jeg jo selvsagt betenkt med å kjøre en hybridbil til den bil for gammel. Jeg sliter med å se hva jeg skulle ha byttet den ut med av et som er tilgjengelig nå som ikke er helelektrisk. Jeg har alltid noen planer men utseende messig så er jeg nok ferdig nå. Planene nå går mer på preventivt vedlikehold, tenker å bytte olje på fordelingskasse, girkasse og differensial i løpet av året. Samt krysse fingrene for at bilen fortsetter å være så driftssikker som den hittil har vært, jeg kjører jo 25 000 km i året på alt fra dårlige vinterveier, småkjøring lokalt og mange mil med høyt tempo på Autobahn i løpet av ett år så bilen blir virkelig brukt til det fulle. 23 timer siden, awt skrev: Både felger og krystaller var vellykket. Ingen av delene er noe "vanlige" folk hverken vet om eller tenker over, men likevel gjør det liksom det lille ekstra. Ja det er nettopp det, jeg tror det er veldig mange som kjører rundt med f eks krystall som ikke tenker over det. Jeg ser også i G05 gruppa på Facebook at det er mange som gjøre smakfulle oppgraderinger på disse bilene med både lepper og senk. Men for min del så er dette en bruksbil som skal tjene ett ganske bredt bruksområde. Fredrik, fupsaker, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå