Makky123 Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Kom over følgende link hvor man kan sjekke om bilen er berørt av noen tilbakekallinger. Må legge inn hele VIN nr. https://bmwrecall.info Ampera, F25x3, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Regner med dette kun gjelder tilbakekallinger som ikke er utført på berørt VIN? Sjekket min e46 og fikk null treff, enda jeg var på airbag tilbakekalling i 2016/2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Jeg hadde faktisk to utestående tilbakekallinger på E61en. Ene var noe bremsekraft forsterker greier for biler med N62. Betyr det da at jeg kan ta det recall nummeret å gå til Bavaria for å få sjekket ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 16 Forfatter Share Skrevet September 16 7 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg hadde faktisk to utestående tilbakekallinger på E61en. Ene var noe bremsekraft forsterker greier for biler med N62. Betyr det da at jeg kan ta det recall nummeret å gå til Bavaria for å få sjekket ut dette? Jeg tror det, om tilbakekallingen fortsatt er aktiv. Fant selv nylig ut at jeg hadde en airbag aksjon via den linken. Sendte Bavaria nummeret, og fikk i retur at den stemte, så da la de det til i forbindelse med neste service. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 16 Forfatter Share Skrevet September 16 20 minutter siden, tennbrikket skrev: Regner med dette kun gjelder tilbakekallinger som ikke er utført på berørt VIN? Sjekket min e46 og fikk null treff, enda jeg var på airbag tilbakekalling i 2016/2017 Den sjekker bare hva som er registrert på VIN nr, ikke hva som er utført osv, det må man til BMW verksted for å sjekke. Mulig E46 blir for gammelt. Slik jeg har forstått det tekniske bak oppslaget, er at den søker i aktive tilbakekallinger og linker det sammen med aksjonsnummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 29 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg hadde faktisk to utestående tilbakekallinger på E61en. Ene var noe bremsekraft forsterker greier for biler med N62. Betyr det da at jeg kan ta det recall nummeret å gå til Bavaria for å få sjekket ut dette? Ja! Fredrik 90 og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 5 hours ago, Makky123 said: Den sjekker bare hva som er registrert på VIN nr, ikke hva som er utført osv, det må man til BMW verksted for å sjekke. Mulig E46 blir for gammelt. Slik jeg har forstått det tekniske bak oppslaget, er at den søker i aktive tilbakekallinger og linker det sammen med aksjonsnummeret. Det ser ut til at de som er utført forsvinner. Sjekket min E87 og fikk opp airbag tilbakekallingen som Bavaria nylig sendte meg brev om. Sjekket min tidligere E61 525d som var inne til tilbakekalling for batteri kabel for litt over ett år siden, denne var det ikke registrert noe på. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Ja, samme med mine biler. Ingenting kom opp der tross E60en som har vært inne for batterikabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Jeg brukte en annen side som listet opp både utførte/stengte tilbakekallinger, samt ikke utførte/åpne. Men ser nå at BMW tydeligvis har satt en stopper for den siden ganske nylig. Var denne jeg brukte til å finne ut at det var en åpen tilbakekalling på E91 min og E61 til min bror. Her er en annen side også, men den viser kun om det er en aktiv tilbakekalling eller ikke: https://vehiclerecall.bmwgroup.com/index.html?brand=bmw&market=uk&language=en Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 Denne har jeg brukt tidligere for å sjekke recalls på mine biler; er offisiell BMW UK side. https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html *MrB* og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 Fikk faktisk opp en åpen sak på en av mine biler. Ting jeg har hatt tidligere, og som er løst kom ikke opp. Første linken gav for øvrig samme info som den offisielle UK-siden til papertiger. Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 18 Forfatter Share Skrevet September 18 På 17.9.2024 den 7.38, papertiger skrev: Denne har jeg brukt tidligere for å sjekke recalls på mine biler; er offisiell BMW UK side. https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html Alle "verktøyene" bruker nok samme database som utgangspunkt. Forskjellen med den jeg linker til, er at den legger ved beskrivelse av hva det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet September 18 Share Skrevet September 18 Testet disse linkene over nå og fikk denne: Recall Information Recall Code: 0032620300 Description: Replacing driver's airbag part III (SDI) Type: Safety Når den var på service i fjor så var det bytte egr på recall, men denne har jeg ikke blitt informert om... Er et år til jeg skal inn på vanlig service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 20 Forfatter Share Skrevet September 20 På 18.9.2024 den 14.25, sondre skrev: Testet disse linkene over nå og fikk denne: Recall Information Recall Code: 0032620300 Description: Replacing driver's airbag part III (SDI) Type: Safety Når den var på service i fjor så var det bytte egr på recall, men denne har jeg ikke blitt informert om... Er et år til jeg skal inn på vanlig service. Den siste tilbakekallingen ble "publisert" i August. Bare å bestille time hos BMW, trenger ikke vente til neste gang du skal på service sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Oktober 2 Share Skrevet Oktober 2 På 20.9.2024 den 10.40, Makky123 skrev: Den siste tilbakekallingen ble "publisert" i August. Bare å bestille time hos BMW, trenger ikke vente til neste gang du skal på service Tok kontakt med Bilia, de bekreftet tilbakekallingen og vil gi meg tid (tar visstnok ikke mange minutter å bytte) så for delen er bekreftet på lager Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå