Ron Jeremy Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 47 minutter siden, SportyMorty skrev: Har du bestilt den ennå? Hva slags utstyrsnivå legger du deg på? En kollega bestilte i5 40 nå. Kommer fra 3 stk iX, nå sist iX50. Han er på 8 tallet, denne er medium + utstyrt, men vi snakker 390hk. Alle kjøper bil til sitt eget behov og lommebok, så får man se hvordan fremtiden ser ut og betingelsene/verdi. Gratulerer med ny bil forøvrig! Marius2002, fupsaker og SportyMorty reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Gratulerer med flott femmer SportyMorty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 28 Share Skrevet Oktober 28 Gratulere med staslig vogn SportyMorty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SportyMorty Skrevet Oktober 31 Forfatter Share Skrevet Oktober 31 Da er vinterskoene endelig på, etter litt leveringsforsinkelser. Syns selv de er ganske fine, til vinterdekk å være 😎❄️ Som på sommerdekkene er det litt forskjell i dimensjon bak og fremme: Når jeg først var innom fikk jeg lagt inn gummimatter i stedet for tøymattene som så lett blir skitne: sveigis, fupsaker, Lars S og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 31 Share Skrevet Oktober 31 Såg ikke verst ut. Er disse dekkene stjernemerket (altså et stjernesymbol ved siden av dimensjonen, dekkmodellen etc) siden de leveres med forskjellig dimensjon foran/bak? Er første gang jeg har sett det på BMW med vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SportyMorty Skrevet Oktober 31 Forfatter Share Skrevet Oktober 31 10 timer siden, papertiger skrev: Såg ikke verst ut. Er disse dekkene stjernemerket (altså et stjernesymbol ved siden av dimensjonen, dekkmodellen etc) siden de leveres med forskjellig dimensjon foran/bak? Er første gang jeg har sett det på BMW med vinterdekk. Takk for det. Når det gjelder stjernemerking må jeg innrømme at jeg var ukjent med det. Finner uansett ikke noe slikt merke i farten. Skal sjekke sommerdekkene senere, for syns skyld. Forøvrig, det med ulik dimensjon, er det p.g.a. at det er en stor og tung stasjonsvogn, eller har det med xDrive å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 1 Share Skrevet November 1 Det har med fordelerkassen å gjøre, eller xDrive om du vil. Rulleomkrets må ikke være for forskjellig mellom for- og bakaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå