Lars S Skrevet Torsdag kl. 16:56 Skrevet Torsdag kl. 16:56 Da blir det henting av ny bil (2024 mod) i morgen🙂 kiler litt ekstra i magen denne gangen🏎️ noen hint er: 4 rør bak, står M på bakluka, over 500 hk. Ikke så vanskelig å gjette kanskje, men moro blir det😀😎 Orjan, Fahad, Dusy og 8 andre reagerte på dette 10 1
Dusy Skrevet Torsdag kl. 17:03 Skrevet Torsdag kl. 17:03 Lukter G81 Rått, gleder meg til å se! Lars S reagerte på dette 1
Lars S Skrevet Torsdag kl. 17:15 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:15 5 minutter siden, Skulebollen skrev: Holder en knapp på grønn g81 😁 Tør ikke kjøpe grønn, men blir ikke svart heller😉
Lars S Skrevet Torsdag kl. 17:19 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:19 Akkurat nå, Orjan skrev: Gratulerer så mye! G80 eller 81? Takk, er G81🙂 Orjan, gallay, BrokeBoi og 1 annen reagerte på dette 3 1
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 17:21 Skrevet Torsdag kl. 17:21 Rått! Det er vanskelig å få en kulere 3er enn G81! Lars S reagerte på dette 1
Lars S Skrevet Torsdag kl. 17:29 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:29 4 minutter siden, Orjan skrev: Herlig! Vi venter på bilder og specs 😁 Kommer bilder i morgen, men har karbon innvendig og utvendig👍🏻 Marius2002, Joaroe og Orjan reagerte på dette 2 1
Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 18:27 Skrevet Torsdag kl. 18:27 (endret) Oioi! Dette blir bra Gleder meg til å se bilder. G81 er fett! Gratulerer så mye. Endret Torsdag kl. 18:27 av Marius2002 Lars S reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Torsdag kl. 18:32 Skrevet Torsdag kl. 18:32 (endret) Det gledes, at folk tar sats og velger bil med hjertet fremdeles 😍 . Gratulerer! Blir kjekt å høre dine erfaringer og vurderinger av denne sett opp mot RS4’en du nettopp solgte. Hentingen av M-bil og bilder her i morgen sammenfaller merkverdig bra med NK-lanseringen til BMW i morgen! Er ikke i tvil om hvilken jeg hadde valgt. Endret Torsdag kl. 18:32 av papertiger Lars S reagerte på dette 1
Joaroe Skrevet Fredag kl. 06:35 Skrevet Fredag kl. 06:35 Blir morro Som ny BMW-mann så ser jeg folk skriver G81. Måtte inn på Google 😛 Nettopp lært meg G26 som er på bilen jeg har i bestilling. Blir nok rått det der Regner med Bimmers sin server omtrent går ned, for her forventes mye bilder når du har henta'n 😍 fupsaker og Lars S reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 07:34 Skrevet Fredag kl. 07:34 Gratulerer så mye med kjøp av en fantastisk bil Helt klart ett av de kuleste produktene der ute i dag, dette blir nok veldig bra. Skal bli artig å høre dine erfaringer med denne, du har jo godt sammenliknings grunnlag ettersom du kommer fra M340i og RS4 Lars S reagerte på dette 1
Lars S Skrevet Fredag kl. 22:51 Forfatter Skrevet Fredag kl. 22:51 (endret) Da var M3en hentet. Litt lang tur, men fint å få seg en biltur også. Den er Dravit grå med sort skinn. Har det meste av utstyr utenom bøttestoler og keramiske bremser. Gått bare 800 mil, så fremstår som ny. Lukter nytt også. Veldig fin denne S58 motoren, sterk allerede ved 1200 rpm. Kjørte rett til Shell og tanket opp med 98 V-power. Blir bilvask og flere bilder i morgen.🙂🏎️ Endret i går, 07:30 av Lars S Ampera, GtiGtr, sveigis og 19 andre reagerte på dette 19 3
sveigis Skrevet i går, 07:28 Skrevet i går, 07:28 8 timer siden, Lars S skrev: Da var M3en hentet. Litt lang tur, men fint å få seg en biltur også. Den er Dravit grå med sort skinn. Har det meste av utstyr utenom bøttestoler og keramiske bremser. Gått bare 800 mil, så fremstår som ny. Lukter nytt også. Veldig fin denne S58 motoren, sterk allerede ved 1200 rpm. Blir bilvask og flere bilder i morgen.🙂🏎️ Gratulerer med nydelig bil 😊 Lars S reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå