Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det henting av ny bil (2024 mod) i morgen🙂 kiler litt ekstra i magen denne gangen🏎️ noen hint er: 4 rør bak, står M på bakluka, over 500 hk. Ikke så vanskelig å gjette kanskje, men moro blir det😀😎

Skrevet
5 minutter siden, Skulebollen skrev:

Holder en knapp på grønn g81 😁

Tør ikke kjøpe grønn, men blir ikke svart heller😉

Skrevet (endret)

Det gledes, at folk tar sats og velger bil med hjertet fremdeles 😍 . Gratulerer! Blir kjekt å høre dine erfaringer og vurderinger av denne sett opp mot RS4’en du nettopp solgte. 

Hentingen av M-bil og bilder her i morgen sammenfaller merkverdig bra med NK-lanseringen til BMW i morgen! Er ikke i tvil om hvilken jeg hadde valgt.

Endret av papertiger
Skrevet

Blir morro :) Som ny BMW-mann så ser jeg folk skriver G81. Måtte inn på Google 😛 Nettopp lært meg G26 som er på bilen jeg har i bestilling.

Blir nok rått det der :D Regner med Bimmers sin server omtrent går ned,  for her forventes mye bilder når du har henta'n 😍

Skrevet

Gratulerer så mye med kjøp av en fantastisk bil :) Helt klart ett av de kuleste produktene der ute i dag, dette blir nok veldig bra. Skal bli artig å høre dine erfaringer med denne, du har jo godt sammenliknings grunnlag ettersom du kommer fra M340i og RS4 :) 

Skrevet (endret)

Da var M3en hentet. Litt lang tur, men fint å få seg en biltur også. Den er Dravit grå med sort skinn. Har det meste av utstyr utenom bøttestoler og keramiske bremser. Gått bare 800 mil, så fremstår som ny. Lukter nytt også. Veldig fin denne S58 motoren, sterk allerede ved 1200 rpm. Kjørte rett til Shell og tanket opp med 98 V-power.  Blir bilvask og flere bilder i morgen.🙂🏎️

IMG_0650.jpeg

IMG_0649.jpeg

Endret av Lars S
Skrevet
8 timer siden, Lars S skrev:

Da var M3en hentet. Litt lang tur, men fint å få seg en biltur også. Den er Dravit grå med sort skinn. Har det meste av utstyr utenom bøttestoler og keramiske bremser. Gått bare 800 mil, så fremstår som ny. Lukter nytt også. Veldig fin denne S58 motoren, sterk allerede ved 1200 rpm. Blir bilvask og flere bilder i morgen.🙂🏎️

IMG_0650.jpeg

Gratulerer med nydelig bil 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...