Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, sveigis skrev:

Først gratulerer med fin bil.😊

Tenker at det du nevner her med kjip bil ,kan ofte ende opp med en god bil .

Kjør på med oppdateringer av denne .😊

Takk! Sjølvsagt. Ingen store planer foruten å holde den ship shape 😊 

Første pri no som jeg har laga meg litt (meir?) press, i form av manglande garasjeplasser.. er å få F01 salgsklar, blir nok litt oppdateringer derifrå.

Endret av Gnukkelars
Dialektforvirra
Skrevet

Grattis med fin E61! De holder seg godt designmessig, selv om karosseriet er over 20 år gammelt 😃

Syntes denne var ganske bra utstyrt, nappa comfort seter, rattvarme og ikke minst koppholdere 👌

Ser den også har S6FL USB/Audio, her kan du jo installere en Invery adapter, ganske enkelt måte å få bluetooth på. Tror også de viser sangene som spilles av på infotainment skjermen, men er litt usikker.

Skrevet (endret)
16 minutter siden, HakonLimseth skrev:

Grattis med fin E61! De holder seg godt designmessig, selv om karosseriet er over 20 år gammelt 😃

Syntes denne var ganske bra utstyrt, nappa comfort seter, rattvarme og ikke minst koppholdere 👌

Ser den også har S6FL USB/Audio, her kan du jo installere en Invery adapter, ganske enkelt måte å få bluetooth på. Tror også de viser sangene som spilles av på infotainment skjermen, men er litt usikker.

Takk :)

Ja, innvendig design er så lekkert her, det som trekk ned er slitt krokodilleratt, og den litle skjermen🤭

Er nappa eg er svak for, og nappa i så uslitt stand på førerside, var nok utslagsgivande.

Utvendig er eg meir glad i m-sport, jaffal når det kjem til den her fargen, og mørke ruter kombinasjonen.

Stemmer, aldri hatt den usb koden på mine "tidlegare". Fulgte med ein tune2air sak. Den er ikke alltid den vil vise sang og artist. Men rattkontroll fungerar alltid. 

Får vel litt dårlegare lydkvalitet enn over fiber på den måten? Var jaffal litt betre lyd i e60 med mr12v.

Endret av Gnukkelars
Skrevet (endret)

Mr12volt er vel den beste løsningen ja, man får det man betaler for. Man vil vel alltid tape litt lydkvalitet når man bruker bluetooth fra AUX, ut ifra det jeg har opplevd. Heldigvis er jo AUX-porten inni midtkonsollen og ikke bak imot baksetene, så det er en stor fordel.

Endret av HakonLimseth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...