sveigis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tabbert er sjef og gratulerer så mye .😊 Blir vel vanskelig og se seg om ettter noe annet når man har landet på Tabbert ja .
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden (endret) @awt @sveigis takk takk Ja, jeg ble litt solgt da jeg så på vognen. Det oste kvalitet fra da jeg gikk inn og opplevde den tyske tunge og kompakte følelsen på materialvalg og detaljer jeg liker. Tabbert har jeg forbundet med T@B, så det har ikke vært tema før, men jo mer jeg prater med folk jo mer skjønner jeg det er rett valg. Dette er en 2024-modell, men stått i butikk som demovogn. X3en var en glimrende bil å dra denne med. Helårsvogn med haglbestandig tak, men får se om vi rekker en tur i høst før vinterlagringen melder sin ankomst. Endret 2 timer siden av Marius2002
Olaandref Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden På 9.9.2026 den 9.48, Marius2002 skrev: I går var første kjøring i mørket hvor jeg fikk testet langlysene skikkelig. Jeg må nå bare si at laserlysene er helt magisk. Autofunksjonen også på langlysene er jo i en helt annen klasse enn Tesla. Og Tesla sine var skikkelig bra. Jeg liker bilen bare mer og mer, idag viste gjettometeret 40km ved start, rekorden er nå oppe i 48km og normalen er 28km. Realistisk kjørelengde på nokså flat mark er 40-45km ser jeg, mens med vår topografi er vi på 25-30km i typisk daglig bruk. Så det stemmer bra det jeg har skrevet tidligere. Nå fyller jeg år snart og har satt gummimatte til bagasjerom som eneste ønske - "verdens kjipeste ønske" sa fruen, men for meg er det ikke det. Ellers har vognlivet gitt mersmak, vi ønsker å bytte innstegsvognen til en litt mer allrounder. Kanonfornøyd med den vi har nå, enkel og lett, men økt bruk gir oss lysten på noe "mer". Så får vi se. X3en drar vogn som bare juling, og jeg er skikkelig fornøyd med forbruket. Men det er vittig å se at X5 45e drar en 400kg tyngre vogn på samme forbruk - større og tyngre bil og vogn… Helsikes B58… 🤔 Du får jo B58 i X3 og 😉 Kjenner meg igjen med de handleposekrokene, satt for lavt i min x3 og, jeg brukte de, men det var et aldri så lite irritasjonsmoment med fulle poser. 🙂 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden @Olaandref ja, det gjør vi jo men nå passer hybrid vårt mønster. En X3 45e hadde vært perfekt for mange tror jeg. Eller G31 5-serie touring 45e(ikke bare sedan). Men men. Ja, en X3 M40i hadde vært kanon Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå