Gå til innhold

Otis

Medlem
  • Innholdsteller

    19163
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    10

Otis vant dagen sist Januar 1

Otis hadde mest likt innhold!

Om Otis

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trondheim
  • Kjøretøy
    2009 X5 30d

Nylige profilbesøk

23778 profilvisninger
  1. Om du har gjort alle innstillinger riktig, så er kabel defekt.
  2. Absolutt ikke, da skulle du ha merket det hele tiden. Det virker mer som du mangler trykk på lave turtall og dermed har du en feil med det. Mulig feil med vakuum eller regulator som ikke fungerer skikkelig. Jeg vet ikke så godt hva som styrer hva, men det kommer nok noen andre her som kan dette.
  3. Mulig du mangler turbotrykk, det kan du se med rette verktøyet. Som du sier, staget kan sitte fast eller bli feil dirigert. Vakuumlekkasjer er ganske populært på litt eldre M57.
  4. Det ser veldig rett ut.
  5. Ja.
  6. Jeg kutta ut Santander før overgangen til Avida, da de slutta med 4% på drivstoff.
  7. Om bremselysbryter er feil justert, så vil du få feilkoden "brake-light switch plausibility". Den koden settes når du oppnår mer enn 15 bar trykk, før bremselys tennes. Du må lese av bremselinje trykket og se når lysene tennes. Lysene skal ikke tennes før du har oppnådd 2 bar trykk. Evt så er trykk sensor defekt, da kan begge koder settes. Så konklusjon er, se med diagnose verktøy etter hvilket trykk du har på bremsene. Om det virker sannsynlig.
  8. Det er jo en sannsynlighet for at det er noe annet feil en plass. Anbefaler å lese av feilkoder først.
  9. Noco sine blir jo fremstilt veldig godt i SoMe hvertfall, aldri prøvd de selv dog.
  10. Nei, bare helt vanlig 12 kant. Finnes ikke det da? Mener bestemt det ja. Mulig jeg må dobbeltsjekke når jeg kommer hjem igjen.
  11. Vi får se hva han svarer. For om antispinn er helt av, så skal det egentlig aldri skje noe som helst mht bremsing av hjul. Så da er det noe annet som er feil. Da typisk noe med motoren.
  12. Jojo, men jeg får ikke slått av alt i min bil, før jeg har holdt inne knappen i 8 sekunder eller noe. Ved ett trykk så er det delvis utkoblet og tillater mer hjulspinn.
  13. Ja, jeg husker ikke helt hva som ble konkludert med tidligere. Men kan man egentlig bruke HVO100 på M57 motorer?
  14. Har du knapp for å skru av alt? Eller er det bare steg 1? For å slå av alt, pleier det å være å holde inne knappen i 8 sekunder.
  15. Dog så mister man ABS/ESP, men mulig det er bedre i en kortere periode.
×
×
  • Opprett ny...