Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 hours ago, NA said:

Hva er argumenter mot us bil? 

Jeg eide en sånn E46 M3 cab når jeg bodde i USA noen år.
Litt flisespikkeri men det står at bilen har 343hk, US-versjonen har "bare" 333hk.
Man kan endre temperaturvisninger fra Fahrenheit til Celsius. Men mener å huske at man er stuck med miles og miles per gallon visninger.
US FM-radio må kodes om, men det er ikke relevant lenger i DAB-Norge.
GPS er ikke noe problem, det funker likt verden over.
Setene i M3 coupe er mye bedre enn de som sitter i cab'en, de er veldig vide. Det er antagelig ikke US-spesifikt, men..
Mener å huske at man må kople og/eller kode om litt mtp lys?! Vi har andre krav til lys-setting i Europa enn i USA. Pluss dissa nevnte refleksene som alle US-biler har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.8.2017 at 9.07, NA skrev:

Hva mener folk om denne? Rart at den har stått så himla lenge nå. Er det ikke populært med cab m3, eller er det pga USA utgave? 

 

https://www.finn.no/100849936

Update: 

Var å så på denne i dag.  Kort sagt tror jeg det mangler en null på km stand. Tilstanden tilsa i alle fall det når man så på midtkonsollen,  felger, bremser, karosseri osv. Så noe prydeksemplar og som ny er den langt ifra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NA skrev:

Update: 

Var å så på denne i dag.  Kort sagt tror jeg det mangler en null på km stand. Tilstanden tilsa i alle fall det når man så på midtkonsollen,  felger, bremser, karosseri osv. Så noe prydeksemplar og som ny er den langt ifra.  

Denne har stått SYKT lenge tilsalgs ja! Å firma har vel gått konk 2-3 ganger... Di tok inn en haug USA biler å har vel ikke solgt en eneste en tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1. august 2017 at 18.20, Solberg93 skrev:

Sikker på at du skal uttale deg om realistiske priser da Ivrig? 

Ja det er jeg sikker på ja ;) Har ALDRI fått mindre enn hva jeg hadde tenkt for en bil ;) Men en ting er sikkert, at folk ALLTID skal prute litt selvom bilene er aldri så bra. Tror jeg faktisk kan si også 99% sikkert at jeg aldri har vist fram en bil utenat den gikk til førstemann som kom å skikket. Bortsett fra den hvite E46 M3 med presse jeg bygde. Førstemann som kom å så på den sa at denne var for strøken til at han ville bruke den daglig i Oslo :D Uansett viktig å ha litt prutningsmargin. Men syns denne er for dyr med så lang kmstand 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1. august 2017 at 20.26, E.C. skrev:

ang 530d: M57 kan fint gå 500k og understellet på en 15 år gammel bil bør ha en større gjennomgang uansett om bilen har rulla 200k eller 300k om man ønsker ting 'top notch'. Karrosseriet mtp rust er nesten det viktigste.

Ja men sånn markedsmessig i pris kontra kmstand er den for "dyr" i mine øyne... Men garantert noen som vil kjøpe den forde! Absolutt en bil som skiller seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hawkon88 skrev:

Den usa m3en:

sikker på at prisen inkluderer norske skilt? Det står at den er førstegangsregistrert i 2002 og det er ikke opplyst om skiltnummer.

Vil nok tro det er ink avgift, ellers er di hvertfall på jorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hpi skrev:

Hva betyr dette?  Har det med registerproblemer å gjøre eller er det effekten han mener? Ser det står at den er produsert i 01/2010 og har 177hk

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=101313379

Regner med han mener "riktig" utgave av x20d. Du får den i 163, 177 og 184 hestekrefter. 163 er den mest solgte i Norge, pga. avgiftsfordel. Jeg vet ikke om man fikk 177 i Norge på E90/E60(her kan kanskje noen spytte inn?), alle jeg har sett har vært bruktimportert, og regner med denne er det også uten å faktisk ha sjekket. Sikkert ikke cold climate på denne heller om mine antagelser stemmer, hvor mye det har å si i praksis har jeg ikke peiling på. :D

Så, det jeg tenker han mente var at det var 520d-motoren med mest gamp av N47 som var tilgjengelig på E60. 184hk kom vel først på F11 i 5-serien, E90 320d hadde 184hk som alternativ på de seneste modellene. 

At det er den rette motoren i en 5-serie er opp til enhver å avgjøre, men uttalelsen er vel litt på tynn is. 90% mener at 5-serie fortjener større, selv om sikkert 90% kjører det motoralternativet(520d). :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ivrig86 skrev:

Vil nok tro det er ink avgift, ellers er di hvertfall på jorde!

Skulle ikke forundre meg. Er jo temmelig lav kmstand, og e46m3 har vel hvertfall ikke blitt billigere siste året. Som siste m3 med selvpustende 6er, har den et potensiale for en stor samlerverdi, hvertfall hvis man ser 20år frem i tid.. og skal man tro prisene på e30 med lav kmstand, er det mange som er villig til å betale for det..

Det eneste må være usa-looken, men det syns ikke jeg gjør noe, hadde valgt euro hvis det var fritt valg- men det er jo en ekstra detalj som er uvanlig på disse kanter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.8.2017 at 20.05, Ivrig86 skrev:

Ja det er jeg sikker på ja ;) Har ALDRI fått mindre enn hva jeg hadde tenkt for en bil ;)

Så denne er verdt pengene selv med den høye km-standen?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96021419&fks=96021419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...