Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Den så interessant ut den boksen fra 6-serie og Rolls Royce - bare synd den koster rundt 4.000kr, noe som er litt i overkant mye kun for å "prøve". Ser dessverre ikke ut til at de er spesielt vanlig på bruktmarkedet heller, så det eneste håpet må vel være å finne en vrakbil. Ettersom denne monteres i bagasjelokket på ovennevnte modell, så kan jeg ikke se noen grunn til at den ikke skal kunne monteres fint bak dashbordet el. liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en til £20 (pluss £7,50 i frakt) på eBay, så den er bestilt nå.

Ellers har man denne til £40 og denne til ehm... en god del mer. Var faktisk nær ved å kjøpe den siste der, da jeg ikke fant andre, men ved å utvide søket litt dukket det plutselig noen flere opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da kan det se ut som det går mot salg av 5-serien (ikke helt avklart enda, så et lite forbehold).

Bilen er kjørt 117K km. pr. dags dato, og fremstår som pen. Ny i Norge og komplett servicehefte fra merkeforhandler.

Noen småting jeg vil ordne før den havner på finn.no, men om noen er interesserte er det bare til å ta kontakt. Prisantydning 220000,-.

 

...og om noen skulle lure, så blir det nok ikke noe tyskprodusert neste gang dessverre. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, awt skrev:

Da kan det se ut som det går mot salg av 5-serien (ikke helt avklart enda, så et lite forbehold).

Bilen er kjørt 117K km. pr. dags dato, og fremstår som pen. Ny i Norge og komplett servicehefte fra merkeforhandler.

Noen småting jeg vil ordne før den havner på finn.no, men om noen er interesserte er det bare til å ta kontakt. Prisantydning 220000,-.

 

...og om noen skulle lure, så blir det nok ikke noe tyskprodusert neste gang dessverre. :?

Trist å lese at den vuderes solgt. Lov å spørre om hva du sikter på?

Strøken bil dette. :)  forsvinner nok fort så fort den evt havner på Finn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bilen i nærmere seks år nå, og selv om det har vært et ganske så problemfritt bilhold, så har jeg kjent at lysten på noe nytt har kommet mer og mer den siste tiden.

@Reef89, ja du kan bare spørre, men du får ikke svar. :D

Neida, må se om ting går i orden først, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, magneten skrev:

Har sett over skulderen til @awt, han sitter å konfigurerer helt ny Opel Insignia :(

den nye som kommer er uansett lekker da.. Mye pent for penga :) litt volvo s90 over fronten der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...