Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Litauere herjer rundt på sentrale Østlandet igjen:

BMW ribbet for utstyr (drm24.no)

Quote

LIER: Som omtalt av DRM24 en rekke ganger tidligere har nyere BMW-er i perioder vært raidet av profesjonelle bander som er ute etter ratt, navigasjonsutstyr og airbager fra bilene.

Det skal også være det som var målet da en BMW 5-serie fikk besøk av uvedkommende ved Gullaug i Lier sist fredag ettermiddag. Dette området har også tidligere vært gjenstand for tilsvarende tyverier.

Ifølge eieren skal tyvene ha fjernet mye elektronikk fra bilen, som gjør den ubrukelig.
Forholdet skal være anmeldt til politiet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Werther skrev:

Litauere herjer rundt på sentrale Østlandet igjen:

BMW ribbet for utstyr (drm24.no)

 

Jeg driver å får opp veldig mye "nye ratt" til bmw på finn for tiden.. Spesielt en bruker som selger MYE ratt, og diverse andre ting, typisk slike ting de stjeler. Virker litt spesielt å selge SÅ mye nye ratt for en privatperson syns jeg. Han har utenlandsk navn i tillegg.
Kanskje han får de såpass billig fra BMW i utlandet at han kan selge med fortjeneste i Norge?

Slik det er sagt, jeg beskylder ingen for tyveri, jeg bare finner det litt merkelig.

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Ampera said:

 

Hvor ofte har man ikke tenkt tanken når man er ute og kjører....Hvordan blir resultatet hvis man treffer starten på et autovern på denne måten? 

Dog ser det jo ut til å ha gått ganske greit. 

 

 

Konnerudgata.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser jo at moderne autovern virker etter hensikten. Man ser at det er laget krasj sone i autovernet også som har tatt opp mye av kraften. Det var annerledes med de gamle som gikk ned i bakken. De kunne virke som en rampe som ga en fin luftetur med tilhørende flippover. Det er framskritt på noen områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...