Snagg30 Skrevet Desember 12 Skrevet Desember 12 En 7-serie har stort bruksområde "BMW 7 series sedan used by the Ukrainian Army - equipped with a multiple rocket launcher system (MLRS), firing a (122mm) Grad rocket. From Twitter - photos and description - @Osinttechnical" Ampera, TRF, Dusy og 6 andre reagerte på dette 8 1
Lars89 Skrevet Desember 17 Skrevet Desember 17 Ikke vanskelig å kjenne igjen i3en her Saltkjelen reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Desember 17 Skrevet Desember 17 (endret) E9x som tok fyr inne på verksted i Ørsta. Ingen tilstede. Brannårsaka er usikker, men brannen skal ha vore i bakre del av det som er ein dieselbil. Rbnett | full fyr Endret Desember 17 av Marius2002 Werther reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Desember 17 Skrevet Desember 17 3 timer siden, Lars89 skrev: Ikke vanskelig å kjenne igjen i3en her Skummelt… Jeg møtte den Land Roveren ca 500 meter før smellen, la merke til bilen i forbifarten fordi det er ikke hver dag man ser en gammel Discovery. Jeg dimmet ned fjernlyset og la meg litt til siden sånn at han skulle få passere. Er ganske smalt der de traff hverandre, ser ut som i3en ikke holdt sin side av veien…han må ha kjørt noen hundre meter bak meg igjen. Når vi kom ned til Stoa så suste ambulanse og politi mot Froland, guffent å vite at det var for å bistå en av bilene vi møtte.
Fredrik 90 Skrevet Torsdag kl. 22:31 Skrevet Torsdag kl. 22:31 Ser ut som det er over og ut for en av landets ytterst få G05 X5 politibiler. https://www.vg.no/nyheter/i/Pd9rxp/sammenstoet-mellom-buss-og-politibil-i-trondheim Werther reagerte på dette 1
Patryck Skrevet Fredag kl. 14:16 Skrevet Fredag kl. 14:16 Dette er jo kunst, én nyre ligger igjen fra den fallne BMW. Symbolsk på en måte, for meg i hvert fall Kolstad Jr., fupsaker, mcbanan og 4 andre reagerte på dette 7
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 19:28 Skrevet Lørdag kl. 19:28 På 17.12.2025 den 19.25, Marius2002 skrev: E9x som tok fyr inne på verksted i Ørsta. Ingen tilstede. Brannårsaka er usikker, men brannen skal ha vore i bakre del av det som er ein dieselbil. Rbnett | full fyr Han hadde ikke fått start på bilen på lang tid, men kvelden før hadde han byttet noen sikringer og bilen starter. Lot den stå med strømmen på og neste dag stod den i full fyr😅 Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Lørdag kl. 19:46 Skrevet Lørdag kl. 19:46 17 minutter siden, Eystein Ose skrev: -bilde- Han hadde ikke fått start på bilen på lang tid, men kvelden før hadde han byttet noen sikringer og bilen starter. Lot den stå med strømmen på og neste dag stod den i full fyr😅 Huff, ikke noe kjekt 😅
humpfy Skrevet Søndag kl. 08:28 Skrevet Søndag kl. 08:28 På 19.12.2025 den 15.16, Patryck skrev: Neste steg i det grønne skiftet. Nå skal til og med bilene ta buss. Som vanlig er ikke infrastrukturen tilpasset i tråd med føringene. Noen idéer bør dø på whitebord’en…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå