Weltzin Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Rear quarter armour kit with rail Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 (endret) - Endret Juli 17, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Direktørbil Helg på Tjøme byr ellers på litt av hvert: Db9, db9 cab, F-type, mgb, maserati quatroporte, vintage mustang, åpen og hevet wrangler, sl500 ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Kuleste M6'en rundt om? Tire stencils'a var prikken over i'en på en bredda M6 mort, HenrikSolberg, osteper og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 Den var faktisk litt tøff. Hva står på bakluken? Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Juli 16, 2016 Share Skrevet Juli 16, 2016 1 time siden, awt skrev: Den var faktisk litt tøff. Hva står på bakluken? Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i. Mener det står PD6xx. Prior Design sitt kit for m6/6-serie awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 On 16. juli 2016 at 21.07, Slavearbeider'n skrev: Kuleste M6'en rundt om? Tire stencils'a var prikken over i'en på en bredda M6 On 16. juli 2016 at 21.08, awt skrev: Den var faktisk litt tøff. Hva står på bakluken? Edit: Ikke at det har noe å si, men ser ut som det er bilen til en av de bak Broiler, og at det da er en 650i. On 16. juli 2016 at 22.19, ALBUAK skrev: Mener det står PD6xx. Prior Design sitt kit for m6/6-serie Er Mikkel Christiansen (1 av 2 i Broiler) sin ja, så er en 650i xDrive. Stemmer også at det er PD6XX som står bakpå der Er vel en snau mnd siden han fikk bygd den om Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 1999 Cadillac Deville, koselig bil. Så en som virkelig har tatt den helt ut når han skulle velge farge på Volvoen sin. Usikker på om jeg hadde gjort det samme valget selv, men blir litt glad når jeg ser slikt. Får ikke helt rett inntrykk av fargen på bildet. sandersander og DonaldT reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Oi, den fargen var unik ja, ser volvo har både blå og røde xc90 for tiden, så håper at farger er litt på vei inn igjen. Svart og grå er kjedelig, dem grønne der kunne jeg selv ha valgt, noe mer usikker med fruen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 1 time siden, awt skrev: Så en som virkelig har tatt den helt ut når han skulle velge farge på Volvoen sin. Usikker på om jeg hadde gjort det samme valget selv, men blir litt glad når jeg ser slikt. Får ikke helt rett inntrykk av fargen på bildet. Er du i Bergen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Hadde offshore-utreise fra Flesland i dag morges, så reiste opp i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Nå, awt skrev: Hadde offshore-utreise fra Flesland i dag morges, så reiste opp i går. Åja Den Esso stasjonen er rett nedenfor skolen jeg går på hehe Det så bare så kjent ut awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks... Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 On 16.7.2016 at 21.07, Slavearbeider'n skrev: Kuleste M6'en rundt om? Tire stencils'a var prikken over i'en på en bredda M6 Så denne inne hos Bilia på Lierstranda da de satte den sammen.. M6 logo og stylingkit bestilt fra ebay som ikke engang passet ordentlig (de måtte kappe og modifisere i karosseriet for at det skulle passe, dvs. "kan" ikke reverseres"), på en slik bil er i min verden særs lite innbydende. Jeg kan være enig i at den ser kul ut, selv om jeg aldri ville gjort noe med min egen bil. Det er han ene i Broiler som eier den ja, bilen stod noen dager senere utenfor Glass i Drammen, dog uten lakkert kit. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 58 minutter siden, [space] skrev: Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks... Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen.. Ligner veldig på den jeg så i Strømstad for to uker siden. ...men jeg mener på det stod 400 på motorene. Marius2002, Shattered og [space] reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå