Slavearbeider'n Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 On 17.6.2015 at 0.33, Slavearbeider'n skrev: En 850 jeg ser støtt og stadig i garasjen på jobben. Men manuell kasse og greier. 850 som sommerbil og F01 750i som daily driver. Kan legge til at eier har hatt denne siden den var ny i 1994! Advokat for BMW Norge, ganske die hard bmw mann da! awt, gallay og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 (endret) 2 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Kan legge til at eier har hatt denne siden den var ny i 1994! Advokat for BMW Norge, ganske die hard bmw mann da! Den bilen der er vel bilen til Tim Røsand. Direktør hos Bmw Norge. Han er hardbarka bmw entusiast Endret September 17, 2017 av Cbrooen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 10 minutter siden, Cbrooen skrev: Den bilen der er vel bilen til Tim Røsand. Direktør hos Bmw Norge. Han er hardbarka bmw entusiast Nei, denne er eid av en advokat for Bmw Norge. Velger å ikke skrive hele navnet hans her. Men etternavnet er Lier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonaldT Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 (endret) 30 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Nei, denne er eid av en advokat for Bmw Norge. Velger å ikke skrive hele navnet hans her. Men etternavnet er Lier. Ja, denne bilen har bare hatt en eier siden den var ny. https://regnr.info/DH28850 Endret September 17, 2017 av DonaldT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 51 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Nei, denne er eid av en advokat for Bmw Norge. Velger å ikke skrive hele navnet hans her. Men etternavnet er Lier. Ok, for Tim hadde/har også en 850csi. Men da er det nok Lier og Røsand som har en hver, hvor den på bilde er Lier sin. uansett nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Nei, denne er eid av en advokat for Bmw Norge. Velger å ikke skrive hele navnet hans her. Men etternavnet er Lier. Jeg sjekket regnummeret nå, du har helt rett. Det er Lier som eier bilen, han er også 76 år gammel 👍 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 17, 2017 Share Skrevet September 17, 2017 Jeg husker en artikkel i BMWCCN´s klubbmagasin Fahrfreude for mange år siden (15-16 år siden tror jeg) der et kjent medlem (trolig en av disse gutta) tok sin E31 på tur nedover kontinentet og deretter over til Korsika (eller muligens Sardinia). Det var en fantastisk historie som virkelig fortalte hvor fin E31 er på langturer. Litt akavet var den på svingete småveier på øyen der selv førstegenerasjons Fiat 500 knapt får plass, men selv det gikk fint. Som en bonus etter all den inspirerende kjøringen kunne han og kjæresten/konen pakke ut for en bedre bade-picnic ved verdens mest bortgjemte og deilige strand i Middelhavet. Litt av en totalpakke... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Litt ymse. Svær amerikaner, enda en stor amerikaner, Caprice Wagon (samme farge som Werther sin sedan?), Z8'n som jeg har spottet tidligere, samme med den usedvanlig velholdte Fiat Panda 4x4 (herlig farge på LR'n i bakgrunnen). Austin Healy, NSX, Landcruiser med en fin farge, og en av de finere Audi 80 modellene fra 80-tallet, en CD 5 S -83 eller -84 modell, velour interiør og den legendrariske 5 sylinderen under panseret. And-reas, fupsaker, Galro og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 (endret) Fiat Panda 4x4 har meget bra fremkommelighet (les: den veier kun ca. 800 Kg) og var faktisk i flere år den mest solgte 4x4 bilen i Sveits... Endret September 18, 2017 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 10 timer siden, N.E.W. skrev: Litt ymse. Svær amerikaner, enda en stor amerikaner, Caprice Wagon (samme farge som Werther sin sedan?), Z8'n som jeg har spottet tidligere, samme med den usedvanlig velholdte Fiat Panda 4x4 (herlig farge på LR'n i bakgrunnen). Austin Healy, NSX, Landcruiser med en fin farge, og en av de finere Audi 80 modellene fra 80-tallet, en CD 5 S -83 eller -84 modell, velour interiør og den legendrariske 5 sylinderen under panseret. "Maple Red Metallic". GM leverte preface-modellene (1991 og 1992) i kun 6 farger. Lurer på om den Pandaen tilhører spotteren bak https://www.instagram.com/norwegianclassics/ Lite spottinger for min del om dagen. Skylder på været og at Oslo kommune gjør sitt beste for å stoppe biltrafikken inn til byen i helgene med veiarbeid, køer, bilfrie gater/arrangementer og maraton....Eneste jeg har snublet over var en C123 i en klassisk 70-tallsfarge som man ikke ser for mange av. DonaldT, Fredrik og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 18, 2017 Share Skrevet September 18, 2017 Spotta denne i Frankrike. Holdt på å kjøpe, men fruen oppdaget prisen. Fml. Patteyh, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Mye flott på Rudskogen igår Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Tenker kanskje noen av dere har sett en «Monte Carlo Blau» F10 M5 med personlig skilt «NASIR» på? Kjører i Oslo-området daglig og Lørenskog Patteyh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Spottet den på Ryen en stund tilbake før den fikk personlige skilter. Fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Ikke det beste bildet, men litt snikfotogragering Veeldig sjeldent jeg ser en strøken E34 og denne fargen skiller seg også godt ut i mengden. Werther og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå