Ampera Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 Fargen inngår i 490BMW Individual Spesiallakk 490 - Frozen Dark Blue metallic (matt lakk) hadde et pristillegg på kr. 44.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 (endret) Fargen inngår i 490BMW Individual Spesiallakk X11 - Frozen Bronze metallic matt, har tilsvarende lakk på min bil. Endret April 7, 2018 av Ampera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proshift Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 (endret) Frozen bronze var billigere enn de andre frozen lakkene, 25 000 kr for den. Samme på F10/f11, kostet 25 000 kr der, mot 44 000 på de andre. Kun 5/46 frozen bronze M5 ligger under individual special paint kode 490. Resten under standard lakker, som den eneste frozen. Endret April 7, 2018 av Proshift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 En kjenning har en F10 M5 i Frozen Blue. Ble kjøpt i Oslo mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proshift Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 (endret) Ja, Kolbotn bil solgte vel den andre. Her er den i drammen: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=102282593&fks=102282593 Endret April 8, 2018 av Proshift link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 1986 (2000) 520 på farten.... Mathiseen, And-reas, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 8, 2018 Share Skrevet April 8, 2018 1986 Toyota Landcruiser. Parkert mer "off road-ish" enn de fleste SUV-er. N.E.W. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 14, 2018 Share Skrevet April 14, 2018 Nydelig M4 med CCB spottet på vår faste parkeringsplass i Stavanger sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 (endret) + 2 stk Karmann ghia idag. En var grå, kjørte forbi huset mens jeg holdt på i hagen. Den andre var rød og står hos Møller Molde. Endret April 15, 2018 av Marius2002 Fredrik, Weltzin, N.E.W. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Fredrik og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 VW Beetle (A5) eller Boble fom. 2012 er på vei ut av markedet først og fremst fordi den ikke selger særlig bra, men også fordi VW nå må bruke alle ressurser på å utvikle elektriske biler. Når dette er nevnt er spesielt Beetle (A5) en ganske interessant retromodell og en av de beste sammen med dagens Mini. Noen lurer kanskje på om disse bilene vil bli mer verdt i fremtiden, men det tror jeg egentlig ikke bortsett fra kanskje spesialmodeller som nettop Dune og f.eks GSR samt R-Line. Dune fordi den har et helt unikt design og GSR fordi den har den kraftigste motoren (210 HK) sammen med R-Line. Hvis jeg var i markedet for denne bilen ville jeg ha satset på R-Line både fordi den har den kraftigste motoren (med nyere teknologi enn GSR) og ikke minst fordi den er den siste teknisk substansielle spesial versjonen av Beetle som VW kommer til å bygge... :) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Var igår på kjøretur med nyvasket Mini til Ølberg i nabolaget til @StigJ for å kjøpe is i kiosken. Så kommer det plutselig rullende inn en grå 458 Italia og en blå 918 Spyder..! Holdt på å miste isen i bakken... Kjekt å ha glemt både mobil og dermed kamera hjemme da! Fikk heldigvis tatt en nærmere kikk på de mens de stod parkert awt, Mathiseen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 @papertiger Var du innom utstillingen på Jærhagen i samme slengen? Var en del gromt der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 Litt blandet av ymse bildekvalitet. 718 Cayman, semigammal amerikaner, fin Z3 Cab, AMG C63S, gammel SL, strøken gammel Jag, knæsj grønn høylytt Aventador, fin W126, kjip Mustang, Sprek MG GTB, liksom Aston i morsom farge og en sprek Range Rover med fin motorlyd. DonaldT, Daniel., fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 2, 2018 Share Skrevet Mai 2, 2018 .....og en gammel spotting (sikkert tre-fire år siden) som jeg kom på nå. Gammal RRC og gammal Bristol DonaldT, sandersander, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå