StigJ Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Var innom Bavaria Stavanger i dag Hinsides mye lekrere enn på bildet. Saumfarte G20 som også tok seg mye bedre ut irl enn på bilder. Comfy interiør. Fant meg godt til rette der. Og X5en synes jeg passet den store grillen meget godt. Rart hvor kompakt de får til interiøret i en såpass stor bil. Men den jeg følte meg mest vel i var M2 Comp. Der ble jeg nesten sittende fast Spottet også @Walkabout med en like skitten bil som jeg har fxslin, papertiger, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 5 timer siden, StigJ skrev: Var innom Bavaria Stavanger i dag Hinsides mye lekrere enn på bildet. Saumfarte G20 som også tok seg mye bedre ut irl enn på bilder. Comfy interiør. Fant meg godt til rette der. Og X5en synes jeg passet den store grillen meget godt. Rart hvor kompakt de får til interiøret i en såpass stor bil. Men den jeg følte meg mest vel i var M2 Comp. Der ble jeg nesten sittende fast Spottet også @Walkabout med en like skitten bil som jeg har Vi har hatt nesten lik runde i dag vi da Prøvekjørte G20 330i, prøvesatt nye X5 og måtte også se nærmere på M2 Competition - du ble nok sikkert nesten sittende fast der fordi jeg hadde stilt setene så godt inn før du kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 20 timer siden, StigJ skrev: Var innom Bavaria Stavanger i dag Hinsides mye lekrere enn på bildet. Saumfarte G20 som også tok seg mye bedre ut irl enn på bilder. Comfy interiør. Fant meg godt til rette der. Og X5en synes jeg passet den store grillen meget godt. Rart hvor kompakt de får til interiøret i en såpass stor bil. Men den jeg følte meg mest vel i var M2 Comp. Der ble jeg nesten sittende fast Spottet også @Walkabout med en like skitten bil som jeg har Jeg skal ha en slik en. Må bare vente et par år når noen har tatt det største verditapet for meg. Føler du deg kallet @StigJ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 Smålekker sivil i Stjørdalsområdet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 23 timer siden, StigJ skrev: Var innom Bavaria Stavanger i dag Hinsides mye lekrere enn på bildet. Saumfarte G20 som også tok seg mye bedre ut irl enn på bilder. Comfy interiør. Fant meg godt til rette der. Og X5en synes jeg passet den store grillen meget godt. Rart hvor kompakt de får til interiøret i en såpass stor bil. Men den jeg følte meg mest vel i var M2 Comp. Der ble jeg nesten sittende fast Spottet også @Walkabout med en like skitten bil som jeg har 17 timer siden, Walkabout skrev: Vi har hatt nesten lik runde i dag vi da Prøvekjørte G20 330i, prøvesatt nye X5 og måtte også se nærmere på M2 Competition - du ble nok sikkert nesten sittende fast der fordi jeg hadde stilt setene så godt inn før du kom Litt off topic i denne tråden, men hva synes dere om setene i nye G20? Jeg ble skuffet over lårstøtten på sitteputen, og det er da i forhold til sportssetene i min F10. Ellers så ser det ut som jeg må en tur over fjorden og se på kule biler som de ikke har utstilt her oppe (har faktisk M5 Comp utstilt her). Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 28, 2019 Share Skrevet Mars 28, 2019 4 timer siden, E.H.D skrev: Litt off topic i denne tråden, men hva synes dere om setene i nye G20? Jeg ble skuffet over lårstøtten på sitteputen, og det er da i forhold til sportssetene i min F10. Ellers så ser det ut som jeg må en tur over fjorden og se på kule biler som de ikke har utstilt her oppe (har faktisk M5 Comp utstilt her). Pussig at du skulle nevne det, men jeg synes også lårstøten var skuffende. Det gjaldt egentlig både 3-serien og til dels også X5. Var litt som jeg oppsummerte til selgeren: Nå savner jeg ingenting i interiøret til 3-serien kontra min 5’er, bortsett fra komfortsetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2019 Share Skrevet Mars 29, 2019 På 28.3.2019 den 0.25, Walkabout skrev: Vi har hatt nesten lik runde i dag vi da Prøvekjørte G20 330i, prøvesatt nye X5 og måtte også se nærmere på M2 Competition - du ble nok sikkert nesten sittende fast der fordi jeg hadde stilt setene så godt inn før du kom Jeg bemerket meg en kar som jeg hadde sett før men som jeg ikke klarte å plassere da jeg var der inne. Så sa det pling da jeg så bilen din utenfor da jeg gikk over til buktbil 16 timer siden, Rune-K skrev: Jeg skal ha en slik en. Må bare vente et par år når noen har tatt det største verditapet for meg. Føler du deg kallet @StigJ? Utrolig lekker bil dette. Kunne gjerne hatt en slik, men coupeen kommer aldri til å vike for noe annet. Så det blir nok ikke aktuelt da dette ikke er noen bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 30, 2019 Share Skrevet Mars 30, 2019 X7 på jobben. ogee1 og KireS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2019 Share Skrevet Mars 30, 2019 Skal bli spennede å se hvor populær den blir i Norge. Både GL og Range Rover er jo populære så X7 bør jo ha potensial her på berget selv om den er svinedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 31, 2019 Share Skrevet Mars 31, 2019 Svart Lamborghini Urus i Oslo. Ingen bilde desverre. Deilig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 1, 2019 Share Skrevet April 1, 2019 AM DB9 bak, 3 vidt forskjellige BMW'r foran. E38'n så velholdt og pen ut også på nært hold. Hvit GT3 med digg lyd, fxslin, StigJ, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 Litt høy Isetta Designer, Tony Soprano, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 BMW Brages Digernes lagunilla, Walkabout, N.E.W. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Litt spottings på bilmessa Autopia i Stavanger forum 850i X7, og den så jammen veldig mye bedre ut irl enn på bilder. Og sikkert Norges dyreste hyperbil Mclaren P1 Kiwi edition Jeg er på messen hele helgen på BMW CCN Rogaland din stand. papertiger, Kolstad Jr., Tony Soprano og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 BMW MC Cafe Racer, PV 444 i fin blåfarge, og en pen E46 Alpina B3 Weltzin, Mathiseen, Tony Soprano og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå