N.E.W. Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 Sjelden man ser «stylet» 512 Testarossa Marius2002, DonaldT, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 Alltids mye bra å "spotte" på CCN Bjerke. Tok kun litt rask knipsing av litt diverse ettersom jeg drev å glana mer enn jeg tok bilder. Laaaaav F82 M4 og påskeklar E92 M3 E28 518i, E30 cab E9 (?) 3.0 CSl i en utrolig tilstand! Og et bilde av baksiden til de herlige klassikerne "Low and slow" hjørnet Litt forskjellig å finne på Bjerke! Min favoritt må sies å være denne doninga her! Eller kanskje i en herlig blåfarge? 🤔 Men etter min mening er "the old still gold" når unggutten møter bestefar. Og jaggu var ikke dette en Alpina itilegg! ///M-hjørnet! Mens vi snakker om M bil, hva med en godkjent ombygd M3 touring? #WeNoSkipLegDay Ennå en sjelden perle! Bra med Alpina her! Tar jeg ikke feil er vel dette E39'n til @Turbo-HF Ennå en kjenning? Seff! @ahj stiller med en rå E91 Alpina B10 Noen av grombila samla på en plass. Clean E46 M3 Blir ikke mer mafia enn dette! Mon tro begge Z'ene hører til forumet? @fxslin Disse må vel være dine? Knekten, Walkabout, Erlandhaugen og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 På 29.4.2019 den 10.29, N.E.W. skrev: 2'dre gangen ila 9 år at jeg ser en annen sølvfarget Z3 Coupe på veien utenom på treff, denne med AC Schnitzer takspoiler, M-speil, og 4 rør bak i tillegg til obvious felg og senk... That made my day! Så en Z4 med kledelig farge/felger. Lexus Hybrid med nummerskilt for de som ikke vet hva slags modellbetegnelse den har. E30 325 IX Touring, samme eier siden -89 og en Fiat Panda 4X4. Kul bumperdelete Alfa GTA Hadde den VF skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 (endret) 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Alltids mye bra å "spotte" på CCN Bjerke. Tok kun litt rask knipsing av litt diverse ettersom jeg drev å glana mer enn jeg tok bilder. [fjernet alle bilder] Hei, se der, ja, korrekt antatt, touringen min! Trenger mye mer fremgang, stakkars! Cred for fint bilde Endret April 30, 2019 av Saltkjelen Vennligst ikke sitér med bilder. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 @///M-ini95 Tusen takk for skryten! 😃 Send meg gjerne bilde for det var skikkelig flott! ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 9 timer siden, ahj skrev: @///M-ini95 Tusen takk for skryten! 😃 Send meg gjerne bilde for det var skikkelig flott! Done ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 14 timer siden, Geir Anders skrev: Hadde den VF skilter? BD skilter på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 (endret) På 30.4.2019 den 18.46, ///M-ini95 skrev: Mon tro begge Z'ene hører til forumet? @fxslin Disse må vel være dine? Ble litt flau nå ja det er mine. Du har til og med fått med meg på bildet der:-) (nr 3 fra venstre) Flotte bilder, ganske mye bedre enn de jeg tar! Endret Mai 1, 2019 av fxslin ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 7 timer siden, fxslin skrev: Ble litt flau nå ja det er mine. Du har til og med fått med meg på bildet der:-) (nr 3 fra venstre) Flotte bilder, ganske mye bedre de jeg tar! Haha Da vet jeg det til neste gang! Alltids hyggelig å møte Bimmers gjengen personlig Jo, takk for det! Gamle speilrefleksen gjør fortsatt en god jobb 😁 fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 5, 2019 Share Skrevet Mai 5, 2019 Ikke akkurat spotting på landeveien, men tok en tur til Cars & Coffee på Øvrevoll i dag. Ikke så mange BMW’r, men et par stk. ellers mye forskjellig å se/høre: Marius2002, ogee1, DonaldT og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 7, 2019 Share Skrevet Mai 7, 2019 Rustfri Marina i herlig farge, sjelden Citröen Traction 7 Sport Roadster, gul A2 Colour Storm, NSX og ny Bentley Continental. Blinklys, fupsaker, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 HenrikSolberg, bmwmerc, lagunilla og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Også ser det ut som diffusoren er skrudd fast med vanlig treskruer også, haha ///M-ini95, Daniel., Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 12, 2019 Share Skrevet Mai 12, 2019 Han er også med i "sorte N merker" klubben også 👍 Eneste problemet hans er at han kjører feil bil 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Skulle nesten tro dette var tatt i Italia, men så er det tatt midt i Oslo. Søt Fiat 600. Ellers så jeg nettopp en sølvfarget Porsche Carrera GT kjøre forbi som jeg irriterende nok ikke rakk å knipse. Første gang jeg ser en slik en på veien - morsomt. Peak, DonaldT og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå