Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

På 28.3.2020 den 17.34, N.E.W. skrev:

M4 med mye bredding og masse hestekrefter, 700hk. Manhart stylingen er kanskje ikke for alle, men bra noen tør ta steget. Grom lyd og veldig fin blåfarge.

668632D9-32CF-4702-9E5D-C360AC0853B5.thumb.jpeg.9e3af498f2719ef2902f049816a82621.jpeg

Selve bodykitet er hva meg bekjent Liberty Walk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en veldig fin burgunderrød E91 på Spikkestad her om dagen. Hvite «propell»aktig felger med ganske tett senter og kant.  Noen her inne? Tok dessverre ikke bilde 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 22.02, Daniel. skrev:

Denne? Han er på E9x gruppen på Facebook. 

FB_IMG_1585598494182.thumb.jpg.f57430e0b0f5b66bbb2178aa9f8efa64.jpg

Ja den ja! Helheten var hvertfall veldig bra! Så veldig strøken ut. MEN... den sto med nesa inn. Så di frontlampene så jeg ikke🙈😅

På 30.3.2020 den 22.07, Slavearbeider'n skrev:

Fargen var rå, men hjul ødela totalt 

Tja... har sett mye værre! 😅 Helheten var veldig bra

På 30.3.2020 den 22.51, ///M-ini95 skrev:

Frontlyktene ser jo ut som noe tatt fra en tegneserie. Hva skal det egentlig forestille? G serie LED lys? 

 

 

Ja di så jeg ikke siden den sto med nesa inn😂 Huff di var ikke pene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Ja den ja! Helheten var hvertfall veldig bra! Så veldig strøken ut. MEN... den sto med nesa inn. Så di frontlampene så jeg ikke🙈😅

Den er visst relativt nylakkert i en eller annen rødfarge fra Mazda CX5 med litt greier blandet i. Ser bra ut.

Neh, ikke spesielt stor fan av alle disse ebay lyktene jeg heller. Syns originale LCI lykter er mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel. skrev:

Den er visst relativt nylakkert i en eller annen rødfarge fra Mazda CX5 med litt greier blandet i. Ser bra ut.

Neh, ikke spesielt stor fan av alle disse ebay lyktene jeg heller. Syns originale LCI lykter er mer enn bra nok.

Helt klart! Ja den så veldig strøken ut. Kul farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 17.34, N.E.W. skrev:

M4 med mye bredding og masse hestekrefter, 700hk. Manhart stylingen er kanskje ikke for alle, men bra noen tør ta steget. Grom lyd og veldig fin blåfarge.

Den hadde vært 20 ganger kulere om det var coupé og ikke cab.. Den er ganske brutalt priset på finn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...