N.E.W. Skrevet Mars 27, 2020 Share Skrevet Mars 27, 2020 Birds Eye View: strøken E24 i sjelden farge. danskiii, Mathiseen, Norman og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 28, 2020 Share Skrevet Mars 28, 2020 M4 med mye bredding og masse hestekrefter, 700hk. Manhart stylingen er kanskje ikke for alle, men bra noen tør ta steget. Grom lyd og veldig fin blåfarge. Marius2002, Patteyh, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 29, 2020 Share Skrevet Mars 29, 2020 På 28.3.2020 den 17.34, N.E.W. skrev: M4 med mye bredding og masse hestekrefter, 700hk. Manhart stylingen er kanskje ikke for alle, men bra noen tør ta steget. Grom lyd og veldig fin blåfarge. Selve bodykitet er hva meg bekjent Liberty Walk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 29, 2020 Share Skrevet Mars 29, 2020 54 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Selve bodykitet er hva meg bekjent Liberty Walk. My fault, stemmer det. Noe helt annet, en nydelig padde: DonaldT, And-reas, scoot og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 (endret) Så en veldig fin burgunderrød E91 på Spikkestad her om dagen. Hvite «propell»aktig felger med ganske tett senter og kant. Noen her inne? Tok dessverre ikke bilde Endret Mars 30, 2020 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 Enda en sak med bredding, vinge og en helt nydelig blåfarge. Marius2002, Daniel., fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 1 time siden, Ivrig86 skrev: Så en veldig fin burgunderrød E91 på Spikkestad her om dagen. Hvite «propell»aktig felger med ganske tett senter og kant. Noen her inne? Tok dessverre ikke bilde Denne? Han er på E9x gruppen på Facebook. Ivrig86 og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 4 minutter siden, Daniel. skrev: Denne? Han er på E9x gruppen på Facebook. Fargen var rå, men hjul ødela totalt ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 30, 2020 Share Skrevet Mars 30, 2020 (endret) Frontlyktene ser jo ut som noe tatt fra en tegneserie. Hva skal det egentlig forestille? G serie LED lys? Endret Mars 30, 2020 av ///M-ini95 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 På 30.3.2020 den 22.02, Daniel. skrev: Denne? Han er på E9x gruppen på Facebook. Ja den ja! Helheten var hvertfall veldig bra! Så veldig strøken ut. MEN... den sto med nesa inn. Så di frontlampene så jeg ikke🙈😅 På 30.3.2020 den 22.07, Slavearbeider'n skrev: Fargen var rå, men hjul ødela totalt Tja... har sett mye værre! 😅 Helheten var veldig bra På 30.3.2020 den 22.51, ///M-ini95 skrev: Frontlyktene ser jo ut som noe tatt fra en tegneserie. Hva skal det egentlig forestille? G serie LED lys? Ja di så jeg ikke siden den sto med nesa inn😂 Huff di var ikke pene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 28 minutter siden, Ivrig86 skrev: Ja den ja! Helheten var hvertfall veldig bra! Så veldig strøken ut. MEN... den sto med nesa inn. Så di frontlampene så jeg ikke🙈😅 Den er visst relativt nylakkert i en eller annen rødfarge fra Mazda CX5 med litt greier blandet i. Ser bra ut. Neh, ikke spesielt stor fan av alle disse ebay lyktene jeg heller. Syns originale LCI lykter er mer enn bra nok. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 1, 2020 Share Skrevet April 1, 2020 Akkurat nå, Daniel. skrev: Den er visst relativt nylakkert i en eller annen rødfarge fra Mazda CX5 med litt greier blandet i. Ser bra ut. Neh, ikke spesielt stor fan av alle disse ebay lyktene jeg heller. Syns originale LCI lykter er mer enn bra nok. Helt klart! Ja den så veldig strøken ut. Kul farge! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2020 Share Skrevet April 3, 2020 På 28.3.2020 den 17.34, N.E.W. skrev: M4 med mye bredding og masse hestekrefter, 700hk. Manhart stylingen er kanskje ikke for alle, men bra noen tør ta steget. Grom lyd og veldig fin blåfarge. Den hadde vært 20 ganger kulere om det var coupé og ikke cab.. Den er ganske brutalt priset på finn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Litt ymse igjen, mest interessante var en annen Z3Coupe jeg tilfeldigvis møtte på årets første luftetur. Så en staselig gammel S-klasse, T-gul, RR, Pagode, E46 med dekkstrekk og en GMC pickup fupsaker, Weltzin, Saltkjelen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Flotte spots! Ser du har vært en tur innom Asker, hadde vært morro å se bilen din! Du får gi en lyd neste gang du er innom 😄 N.E.W. og Patteyh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå