Marius2002 Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 Carbage Run 2023 hadde visst checkpoint utenfor jobben idag. http://carbagerun.dk/vinter/ BTS, Vegard_, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 12 minutter siden, Marius2002 skrev: Carbage Run 2023 hadde visst checkpoint utenfor jobben idag. http://carbagerun.dk/vinter/ Tror du det er en tilfeldighet at «carbagerun» valgte Molde som destinasjon? Marius2002, fupsaker, BTS og 2 andre reagerte på dette 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 19 minutter siden, Snagg30 skrev: Tror du det er en tilfeldighet at «carbagerun» valgte Molde som destinasjon? Dere på sørsiden er for jålete vet du. X3M som familiebil… I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Dere på sørsiden er for jålete vet du. X3M som familiebil… I rest my case. Det der nekter jeg å ta som et stikk! Du kan bedre, vi prøver igjen i morgen Marius2002, BTS, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 (endret) 1 hour ago, Marius2002 said: Carbage Run 2023 hadde visst checkpoint utenfor jobben idag. http://carbagerun.dk/vinter/ Har sett mange slike på vegen i dag jeg også Sist jeg så de så stoppet en del av de innom jobben og lurte på om de kunne låne ovnen til å lage flattbrød for en challenge. Endret Februar 8, 2023 av Vegard_ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 8, 2023 Share Skrevet Februar 8, 2023 Snerten vinterbil - 1999 Cadillac Deville 4.6-279. Fredrik, BTS, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 3, 2023 Share Skrevet Mars 3, 2023 Kun arkivbilde, men traff på en Kia Telluride i dag. Disse selges ikke i Europa, men har sett en del av de i USA Ble litt overrasket, men i følge regnr.info finnes det faktisk en stk. i Norge som er importert fra cowboyland, så det var nok denne. Litt spesielt å importere en amerikansk syvseter Kia, da jeg ser for meg den blir ganske kostbar avgiftsmessig, men all ære til de som har tatt seg bryet. Traff også en knall oransje Huracan i snøstorm over Haukeli, spenstig. Fredrik, fupsaker, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 3, 2023 Share Skrevet Mars 3, 2023 2 hours ago, awt said: Kun arkivbilde, men traff på en Kia Telluride i dag. Disse selges ikke i Europa, men har sett en del av de i USA Ble litt overrasket, men i følge regnr.info finnes det faktisk en stk. i Norge som er importert fra cowboyland, så det var nok denne. Litt spesielt å importere en amerikansk syvseter Kia, da jeg ser for meg den blir ganske kostbar avgiftsmessig, men all ære til de som har tatt seg bryet. Traff også en knall oransje Huracan i snøstorm over Haukeli, spenstig. Om ikke jeg tar helt feil holder den ene Telluriden til i nabolaget mitt i Tananger. Litt sært lyktedesign på de, så relativt lett gjenkjennelig, mener jeg har sett det stå Telluride på den. Men er ikke 2023 modellen. Tipper det er noen amerikanere som har tatt den med seg over sammen, er flere som gjør slikt her i området i forbindelse med jobb i NATO, oljå osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 Kan nok stemme, den har RL-skilt. Har sett andre litt ulogiske biler i Stavangerland tidligere også, så er nok ikke helt usannsynlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 4, 2023 Share Skrevet Mars 4, 2023 2 hours ago, awt said: Kan nok stemme, den har RL-skilt. Har sett andre litt ulogiske biler i Stavangerland tidligere også, så er nok ikke helt usannsynlig det. Jepp, den har RL skilt, små US skilt bak. *Stavangerland aka Lykkeland awt og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 12, 2023 Share Skrevet Mars 12, 2023 🇪🇸 Marius2002, papertiger, BTS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 18, 2023 Share Skrevet Mars 18, 2023 På langkjøring på to bein i dag, dukka opp både bil og vinger på vei fra Stavanger rundt Hafrsfjord. QV’en er har for øvrig stått parkert utenfor dette huset hver gang vi har vært i området. En lekker, lekker bil som jeg om mulig hadde valgt foran F80 om sjangsen hadde bydd seg. sandersander, Peak, Tony Soprano og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 4, 2023 Share Skrevet April 4, 2023 Jeg var negativ tidligere når vi snakket om lilla biler, men dette var alt annet en feminint. Fronten er stadig vanskelig å godta, og i mine øyne et dårlig design. Men jeg klarer uansett ikke å mislike bilen, hva den er kapabel til som familie bil samt entusiast bil. Ingvaldsen, mslello, Skulebollen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2023 Share Skrevet April 9, 2023 Drar man langt nok ut på bygda finner man alltid en E30 i en låve🤪 sveigis, Fredrik 90, BTS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 9, 2023 Share Skrevet April 9, 2023 4 timer siden, Markus E30 skrev: Drar man langt nok ut på bygda finner man alltid en E30 i en låve🤪 Her har den gjemt seg i åresvis for å slippe unna Coilovers, Hella DE, OZ Futura og Startech lykter…🤪 Men så ble den funnet til slutt, man kan ikke gjemme seg for alltid 😂 Werther, Markus E30, Lars89 og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå