Saltkjelen Skrevet November 10, 2023 Share Skrevet November 10, 2023 Møtte på min nærmeste søsken som var registrert rett etter min. sveigis, Marius2002, BrokeBoi og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 11, 2023 Share Skrevet November 11, 2023 Tja. Kan jo dele disse, som humor med litt alvor på en lørdag. Fra mitt gamle kontor: Ellers, tilfeldig gått forbi folk en annen plass som har festet taklast med skrutvinge. 🤔 Weltzin, N.E.W. og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 11, 2023 Share Skrevet November 11, 2023 Spotta en kjent X5 @sveigis Weltzin, N.E.W., sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 11, 2023 Share Skrevet November 11, 2023 Noen hvitinger… Peak, Weltzin, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet November 13, 2023 Share Skrevet November 13, 2023 911 Dakar fupsaker, papertiger, Robkill og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 2, 2023 Share Skrevet Desember 2, 2023 Dønn original 1995 E34 brukt som vinterbil Werther, papertiger, Krisfje og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2023 Share Skrevet Desember 3, 2023 Spottet sikkert 10 stk G60 5-serie på veiene her i Tyskland på bare noen dager. Tydelig at den har slått an her nede. Samtlige var 520d/520i så på motorisering er det business as usual utenfor annerledes landet Norge. I5 er tydeligvis ikke en greie i Tyskland. Ampera og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 På 13.11.2023 den 15.44, N.E.W. skrev: 911 Dakar Nå med litt ekstra utstyr på taket for å klare hele strekket mellom Paris-Dakar Weltzin, Lars89, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Trodde plutselig jeg var i L’don i dag tidlig…. Ampera, Saltkjelen, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Jeg synes at det er litt artig at det fortsatt finnes folk i dette landet som blar opp for en Octavia RS og at på til velger en sprek farge 👍 Fant også ett bilde fra i sommer av en helt grei Italiener 😎 F80 M3 er jo egentlig ikke noen spotting lenger så vanlige som de har blitt. Men denne hadde vinge som gir minst 100 hester ekstra 😅 papertiger, Lars89, N.E.W. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) 1 hour ago, Fredrik 90 said: Jeg synes at det er litt artig at det fortsatt finnes folk i dette landet som blar opp for en Octavia RS og at på til velger en sprek farge 👍 Fant også ett bilde fra i sommer av en helt grei Italiener 😎 En ny Octavia RS er bare å like! Og den 599’en er en av i alle fall to i samme region, Ertvaag har vel også en. Den på bildet her er registrert på en i Sandnes. Og Laastad på Haugalandet har også en. En av mine favoritt-Ferrarier. Endret Desember 7, 2023 av papertiger Fredrik 90, sveigis og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: F80 M3 er jo egentlig ikke noen spotting lenger så vanlige som de har blitt. Men denne hadde vinge som gir minst 100 hester ekstra 😅 -M3- Ja, den har 530hk mot 431 vanlig F80 M3. Jeg har ikke hørt om M3 GTS, men der jo nesten kliss lik M4 GTS(vinge, farge(skulle vel vært matt men..), styling og felger).🤷🏼♂️ Edit: Se her ja, til salgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=316530104 Endret Desember 7, 2023 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Desember 9, 2023 Share Skrevet Desember 9, 2023 Fin vinterbil å ratte rundt i saltsørpa. Marius2002, Saltkjelen, Weltzin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Desember 26, 2023 Share Skrevet Desember 26, 2023 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 23 Share Skrevet Januar 23 Fikk dessverre ikke tatt bilde, men i dag tok jeg igjen en G81, M3 touring på vei innover ring 3, han i høyre felt og jeg i venstre. Og jeg ble jo nysgjerrig og kjørte sakte forbi mens jeg kastet et raskt blikk inn. Og der fikk jeg et veldig godt bevis på at bil er en hobby for alle, for der satt det en mann som må ha vært rundt 70 år, i rutet skjorte og caps, han kunne like gjerne kommet ut fjøsdøren oppe i dalene et sted. Slike ting digger jeg. 👌👌 sveigis, Eystein Ose, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå