Patryck Skrevet i går, 10:53 Skrevet i går, 10:53 Fint ved Utvik. Tore Høgvold, Saltkjelen, KMT og 5 andre reagerte på dette 8
Skulebollen Skrevet i går, 15:09 Skrevet i går, 15:09 4 timer siden, Patryck skrev: Fint ved Utvik. Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Patryck reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet i går, 16:32 Skrevet i går, 16:32 1 time siden, Skulebollen skrev: Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Jorden er visst flat og 🤔😅 Men ja, det er fint der inne 🙂 Marius2002, sveigis, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5
Patryck Skrevet i går, 16:55 Skrevet i går, 16:55 1 time siden, Skulebollen skrev: Det sies faktisk at det er den flotteste plass på jord🤔 Min bror bodde i Innvik og Olden noen år så jeg skal i hvert fall ikke si at jeg ikke liker meg der
Skulebollen Skrevet i går, 18:29 Skrevet i går, 18:29 1 time siden, Olaandref skrev: Jorden er visst flat og 🤔😅 Men ja, det er fint der inne 🙂 Ja hvordan ligger ellers vannet flatt 🧐?? Rykende ferskt for og ikke vere helt OT KMT, BimmerFan!, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 2 2
Snagg30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Nesten ikke til å kjenne igjen etter 3 stegs polering og coating Ampera, Heik80, ahj og 8 andre reagerte på dette 11
Markus E30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Dagens gode gjerning. En til E32 750 på norske veier😁 KMT, ahj, gnilb og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå