Marius2002 Skrevet Mandag kl. 08:57 Skrevet Mandag kl. 08:57 14 timer siden, Olaandref skrev: Burgerstopp i Molde - Hmm, hadde jeg visst du var på Nakken-kiosken / Kviltorp Camping så skulle jeg tatt turen i går
Olaandref Skrevet Mandag kl. 09:58 Skrevet Mandag kl. 09:58 1 time siden, Marius2002 skrev: Hmm, hadde jeg visst du var på Nakken-kiosken / Kviltorp Camping så skulle jeg tatt turen i går Skal nedover igjen på torsdag 🙂 Marius2002 reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 17:31 Skrevet i går, 17:31 Solgt, og skal på nye eventyr i Stavanger.. Stawky, eivi91, papertiger og 9 andre reagerte på dette 10 2
Walkabout Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Moro på driveout med byMedhus i Stavanger her forleden, utrolig bra oppmøte. Var også en utrolig flott G99 der som jeg siklet på. Lars89, eivi91, KireS og 9 andre reagerte på dette 10 2
Olaandref Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Lading fungerer som den skal nå, symbolsk km stand når jeg stoppet for å tanke i kveld, og ok pris på 98 var det og, selv om det er ille å si at 26,15 er ok pris. Stawky, Lars S, hanssae og 9 andre reagerte på dette 12
papertiger Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 9 hours ago, Walkabout said: Moro på driveout med byMedhus i Stavanger her forleden, utrolig bra oppmøte. Var også en utrolig flott G99 der som jeg siklet på. Såg veldig kjekt ut. Et par kollegaer var også med, han ene med 718 Cayman i knall rød-oransj. Var litt av et oppmøte, god start for byMedhus i regionen! Viser at det er en god del kjekke biler rundt omkring her.
liffi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Luftetur eivi91, m-blå, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
RF91 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Frå dagens bomtur innom Tregvesenet. Saltkjelen, Marius2002, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
eivi91 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 24 minutes ago, RF91 said: Frå dagens bomtur innom Tregvesenet. Hva skjer? 😊
RF91 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 54 minutter siden, eivi91 skrev: Hva skjer? 😊 Godkjenning av AC Schnitzer-senk. Gjekk ikkje gjennom fordi dei justerbare staga til lufta bak ikkje var nevnt i TÜV-papira, kun i monteringsanvisningen 😑 eivi91 og liffi reagerte på dette 1 1
Marius2002 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fra kveldens mindlessness. Ungen fikk livets første fisk ti minutter senere. liffi reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Tabbe å ta bilde sammen med en så fin utrigger fra Vik Ørsta. X3en havner litt i skyggen😄 Marius2002, RF91, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
Marius2002 Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden (endret) 25 minutter siden, Eystein Ose skrev: Tabbe å ta bilde sammen med en så fin utrigger fra Vik Ørsta. X3en havner litt i skyggen😄 Ja, det var tabbe. @Snagg30 får komme med Porschen sin, så har vi et komplett kaksebilde Endret 33 minutter siden av Marius2002 Snagg30 og Eystein Ose reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå