Ivrig86 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Gleder meg til bilen er ferdig!! Planen er å ha den klar med nye black evolution supersport coilovere, nye felger og litt annet småtteri før bud neste helg Bilen var blank svart når jeg kjøpte den for noen uker siden, å blir nå estoril blå 😎 320Schanke, Freakshow, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Nærmer seg oppstart Thundercoil, aalgaard, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 2 timer siden, Ivrig86 skrev: Gleder meg til bilen er ferdig!! Planen er å ha den klar med nye black evolution supersport coilovere, nye felger og litt annet småtteri før bud neste helg Bilen var blank svart når jeg kjøpte den for noen uker siden, å blir nå estoril blå 😎 Nydelig! rett og slett nydelig! tråd på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Takker! Nei ikke ennå... Lager kanskje en tråd på bilder og showoff etterhvert når den er klar Skal blir ferdig til uka etter planen. Hadde vært jævla kjedelig å ikke få den med til bud!! Alt av deler jeg skal bytte ligger klart å venter så! Gjenstår bare at di lakkerer resten av delene å monterer før jeg kan hente den Endret Mai 26, 2016 av Ivrig86 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Tatt Igår og forrige dagen figgen, Thundercoil, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Se tråden min for flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 32 minutter siden, Ivrig86 skrev: Takker! Nei ikke ennå... Lager kanskje en tråd på bilder og showoff etterhvert når den er klar Skal blir ferdig til uka etter planen. Hadde vært jævla kjedelig å ikke få den med til bud!! Alt av deler jeg skal bytte ligger klart å venter så! Gjenstår bare at di lakkerer resten av delene å monterer før jeg kan hente den nice! må få opp en liten tråd da! så slepper jeg og sitte her og spørre om info xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 15 timer siden, Freakshow skrev: nice! må få opp en liten tråd da! så slepper jeg og sitte her og spørre om info xD Hehe jada kommer når bilen er ferdig 🙊🙊 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Fra dagens lille luftetur. awt, papertiger og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Var ganske greit på fjellet i dag, både med Bil, sykkel og til fots 😃 awt og Waterhouse reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Lite bilde fra i dag awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Harry-modus: på magneten, Ivrig86, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Var å knipset litt i kveldingen Marius2002, bimmerR, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakselars Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 (endret) Føler at jeg mangler noe for og få bilen komplett. Ønsker og holde bilen så orginal som mulig. Men synes det er litt kjedelig også. Noen tips ? Bildene er forøvring noen uker gamle. Endret Mai 28, 2016 av Lakselars Korrektur skriv Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 #SummerMod Fahad, Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå