RF91 Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 On 3.5.2017 at 19.47, Lifeasiknowit_bmw skrev: Av med vinterdekk ❄️❄️❄️ Og på med sommerdekk 😎☀️ Første gangen eg har sett nåken skifta dekk med hammar Lifeasiknowit_bmw, fupsaker og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Lifeasiknowit_bmw, ///M-ini95, codex og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 2 timer siden, RF91 skrev: Første gangen eg har sett nåken skifta dekk med hammar Haha, måtte ha hammer for å få løs kalipperen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Innbrudd i bilen min i natt 😭 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Jævlig tragisk! Forbanna pøbler som ikke kan holde fingrene unna andre folks biler. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Æsj, for noen rasshøl.. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Fy faen, for noe irriterende drit! Du merket nada? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Huff, det så ikke noe morsomt ut. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 (endret) 4 minutter siden, fupsaker skrev: Fy faen, for noe irriterende drit! Du merket nada? Sov veldig veldig godt da det skjedde. Har eksamen i morgen, så driver og leser som F hele dagen. har også soverom på andre siden av huset.... + doble lag gips og godt isolert for å unngå støy/lyder 😰 Endret Mai 9, 2017 av Lifeasiknowit_bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Du har vel ettermontert NBT også, det gjør det jo enda kjedeligere. Forsikringen dekker vel muligens kun det som skal være originalt? Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 3 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Sov veldig veldig godt da det skjedde. Har eksamen i morgen, så driver og leser som F hele dagen. har også soverom på andre siden av huset.... + doble lag gips og godt isolert for å unngå støy/lyder 😰 Æsj, trist uansett. Må kanskje belage deg på uker/måneder uten bil nå.. Tydelig at de herjer på østlandet igjen, så mulig det blir garasje fremover.. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Jeg må innrømme at jeg ble Jævelig forbannet. Stod og sparket i gjerdet hjemme i ren frustrasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 2 minutter siden, awt skrev: Du har vel ettermontert NBT også, det gjør det jo enda kjedeligere. Forsikringen dekker vel muligens kun det som skal være originalt? Hvis man kan dokumentere det, så dekker de det. Lifeasiknowit_bmw, ///M-ini95, HenrikSolberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Jeg må innrømme at jeg ble Jævelig forbannet. Stod og sparket i gjerdet hjemme i ren frustrasjon... Så innmari kjedelig. Lakkern min hadde en slik innbrudds bil inne for noen uker siden, de står jo dessverre i 3 mnd siden ledningsnett tar 8 uker å få opp hit. Håper det ordner seg kjapt! Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Brøt seg inn via bakvinduet? Lei sak. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå