macrorain Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 En tur på Vestlandet. Vært over fjellet så ikke helt nyvasket, men men 😊 awt, Fahad, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 macrorain, Lifeasiknowit_bmw, awt og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Ganske snodig av BMW Norge å bruke en "oppjassa" E60 med uoriginal grill, lamin-x på lykter og skilt med sorte N-merker på et "pressebilde". Det riktige her ville vært å bruke en original E6x pre-LCI. Enig. Synes også det er synd at den ellers så nydelige e12'en lider av sånne fæle moderne skilter. De burde aldri vært montert på den bilen. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 (endret) 15 timer siden, Solberg93 skrev: Hva heter felgene Runey? Flott 1-serie! Det er OZ Ultraleggera HLT @Lifeasiknowit_bmw Har selv handlet fra Baanvelgen og de kan absolutt anbefales Så forresten at prisen deres på 20" CI-R er 1670 euro for alle 4 felgene http://www.baanvelgen.com/wheels-bbs-ci-r-20-inch-bmw-3-series-4-series Endret Juli 12, 2017 av Runey Lifeasiknowit_bmw og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 Freakshow, Lifeasiknowit_bmw, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 2 timer siden, Runey skrev: Det er OZ Ultraleggera HLT @Lifeasiknowit_bmw Har selv handlet fra Baanvelgen og de kan absolutt anbefales Så forresten at prisen deres på 20" CI-R er 1670 euro for alle 4 felgene http://www.baanvelgen.com/wheels-bbs-ci-r-20-inch-bmw-3-series-4-series det vakke gærne priser! titta på prisen på HRE felger! gode gud! xD da vakke Work felger så dyrt lengre for å si det mildt!!! xD Lifeasiknowit_bmw og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 48 minutter siden, Freakshow skrev: det vakke gærne priser! titta på prisen på HRE felger! gode gud! xD da vakke Work felger så dyrt lengre for å si det mildt!!! xD Kunne greit tenkt meg HRE felger på min, men de koster jo en nyre 😂 Like ille er det om du sjekker prisen på adv.1 også 💸 Baanvelgen har forresten gode priser på dekk... Jeg fikk ihvertfall det på mine 😅 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 6 minutter siden, Runey skrev: Kunne greit tenkt meg HRE felger på min, men de koster jo en nyre 😂 Like ille er det om du sjekker prisen på adv.1 også 💸 Baanvelgen har forresten gode priser på dekk... Jeg fikk ihvertfall det på mine 😅 haha! hadde jo nesten fått 2 sett med Work felger til prisen av 1 sett HRE felger xD sykeste! dekkonline og byttdekk.com har også gode priser! xD Lifeasiknowit_bmw og Runey reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 On 29. juni 2017 at 20.48, awt skrev: 😂😂 Ja men sist ble filmen "sidelengs" å da er det mye bedre sånn den er nå😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 (endret) 5 timer siden, Runey skrev: Det er OZ Ultraleggera HLT @Lifeasiknowit_bmw Har selv handlet fra Baanvelgen og de kan absolutt anbefales Så forresten at prisen deres på 20" CI-R er 1670 euro for alle 4 felgene http://www.baanvelgen.com/wheels-bbs-ci-r-20-inch-bmw-3-series-4-series De kan det? Frister noe veldig egentlig... BBS CI-R er så innmari fine eneste er toll..... Har du forøvrig noen anbefalinger på ET? Er 32 foran og 40 bak bra nok på 8,5" og 9,5" bredde på felg? skal nok ha 20" da dette er samme som M Performance felgene er, men nøler liiiitt Endret Juli 12, 2017 av Lifeasiknowit_bmw Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 3 timer siden, norbakken skrev: Stilig leppe du har montert! Gjorde seg veldig godt 😎 norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 12, 2017 Share Skrevet Juli 12, 2017 2 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: De kan det? Frister noe veldig egentlig... BBS CI-R er så innmari fine eneste er toll..... Har du forøvrig noen anbefalinger på ET? Er 32 foran og 40 bak bra nok på 8,5" og 9,5" bredde på felg? skal nok ha 20" da dette er samme som M Performance felgene er, men nøler liiiitt Orginale 20" er 20x8 ET36 foran, så BBS felgen foran vil stikke 10mm mer ut. Bak er det orginalt 20x8.5 ET47, og BBS felgen vil stikke 20mm mer ut. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Runey, Freakshow, Lifeasiknowit_bmw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 6 timer siden, E.H.D skrev: Orginale 20" er 20x8 ET36 foran, så BBS felgen foran vil stikke 10mm mer ut. Bak er det orginalt 20x8.5 ET47, og BBS felgen vil stikke 20mm mer ut. Aaah, OK! Det var veldig godt forklart 😃 Tusen takk 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 12 timer siden, Ivrig86 skrev: 😂😂 Ja men sist ble filmen "sidelengs" å da er det mye bedre sånn den er nå😂 fy faen jeg dæver! xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå