E.H.D Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Her er jeg enig med awt. Er normalt ikke glad i sort tak (unntaket er CF tak på M biler), men på Stigs Z4 funker det knall. ogee1 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 25, 2016 Forfatter Share Skrevet November 25, 2016 Jeg liker i grunnen ikke karbontak engang. Hadde jeg vært i besittelse av en M-bil med slikt tak kunne jeg vært troverdig til å få det lakkert i bilens farge. Men er enig, Z4 coupe er vel den eneste jeg kommer på som faktisk passer kontrasttak i blank sort mtp flyten det får helt fra frontruta til bakruta. Blir liksom ett stort stykke. Flyten blir ekstra fin med originaltonet bakrute som jeg har. Dette bildet er vel det beste jeg har som viser akkurat denne flyten mellom bakruta og taket.. fupsaker, awt, ESveen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 Enig ang. Sort tak - jeg liker det normalt ikke, men på din bil og på dette bildet blir det bare helt riktig sammen med bakruta. Blir som et helt stykke som du sier, og linjene blir helt riktige ogee1 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 25, 2016 Share Skrevet November 25, 2016 Dette er en av få biler som kler sort tak, behold det. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 (endret) Burde kanskje varme opp denne tråden igjen snart. I alle fall sette batteriet på lading slik at det er på topp til jeg skal hente bilen. Når det blir er usikkert da det ikke akkurat er ideelt å parkere den hjemme enda... Garasjen er okkuperte av stabel med gips, et helt kjøkken og ellers mye treverk. Men kan jo legge igjen litt pynt fra i fjor Endret Mars 20, 2017 av StigJ fupsaker, Gorg, fxslin og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 Siden jeg skal inn på verksted for litt reklamasjon så måtte jeg ta en skikkelig vask. Jeg leverer aldri fra meg skitten bil. Og siden dette ble årets første håndvask, ble det like greit full vårvask. Godt for kropp og sjel. Og ikke minst bilen Gyeon Wet Coat er digg! Utsikten fra gårdsrommet i nyhuset gallay, fupsaker, ogee1 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Deilig ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 lekker den bilen din stig! forøvrig begge 2 ogee1 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 Takk for det Var å fristet meg litt i går. Måtte flytte litt på Z4en siden han jeg leier plass hos skulle ut med noen båter. En smule fristet til å ta den med meg, men klarte å holde meg. Så planen er å hente den rett over påske. Da er det forhåpentligvis plass i garasjen ogee1, magneten og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 (endret) I går hentet jeg endelig ut Z4en fra vinterdvalen. Digg å sette seg ned i den igjen, gire manuelt og høre på alle lydene Rett ut på jobb for å sette på ny polerte hjul Fått på nye dekk bak. I år blir det test av Michelin Pilot Sport 4s. Litt rundere i dekksidene slik at de sitter penere på felgene. Nå skjules akkurat felgkantene fra å vises rett fra siden. Ser mye mindre strekkete ut enn PSS Og i dag måtte jeg få bort litt lagerstøv. Aller første bilvasken i mitt nye gårdsrom Trivelig lørdag med hyggelig besøk. Endret April 29, 2017 av StigJ williamwiers, Marius2002, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Nice StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 (endret) Må være digg å hente ut bilen nå med dette fine været. Hvordan ser super sport ut i forhold til det bildet du har der? Har inntrykk av at super sport ser strekt ut fordi de har en stor felgbeskyttelseskant og skrår innover, mens 4S har en mindre beskyttelse og avrundet side. Endret April 30, 2017 av Frode D magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 Helt nydelig! Er PS42 ikke så breie som PSS? PSS er ganske så breie i forhold til andre produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 20 timer siden, Frode D skrev: Må være digg å hente ut bilen nå med dette fine været. Hvordan ser super sport ut i forhold til det bildet du har der? Har inntrykk av at super sport ser strekt ut fordi de har en stor felgbeskyttelseskant og skrår innover, mens 4S har en mindre beskyttelse og avrundet side. Ikke akkurat kjørt så veldig langt. Men utrolig digg å ha den hjemme igjen har fått litt mindre plass på innsiden bak, og felgene tar ikke i bakken når jeg legger hjulene flatt som de gjorde med PSS. Så mener det er mer beskyttelse på 4s enn PSS. 18 timer siden, ahj skrev: Helt nydelig! Er PS42 ikke så breie som PSS? PSS er ganske så breie i forhold til andre produsenter. Ser nå ut som 4s er enda breiere. ahj, ogee1, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 se her ja! meget lekkert! glad jeg har deg på snapp så får jeg bilder av hærligheten oftere <3 hvor deilig var det å få vasket bilen i egen gårdsplass? ogee1 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå