Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker folket om M5 felger på F10en? Å spore opp 351M felger viser seg jo å være som å finne den berømte nåla i høystakken, så jeg har kommet over ett pent sett med originale F10 M5 felger i England :) Er selv litt usikker...

post-47692-0-79482700-1435702332_thumb.j

Skrevet

Kjør på. Om det skulle vise seg å bli helt kræsj (noe jeg tviler på), vil du nok mest sannsynlig kunne få pengene igjen for de her til lands.

Skrevet

Hva tror folk om prisene på e39 m5 de neste åra? Vil et velholdt eksemplar med rette modifikasjoner og utstyr holde seg i pris? Tenker da rundt 250-280 for en '99. Snakker da om orginalbiler ikke ombygde.

Skrevet

Hva tenker folket om M5 felger på F10en? Å spore opp 351M felger viser seg jo å være som å finne den berømte nåla i høystakken, så jeg har kommet over ett pent sett med originale F10 M5 felger i England :) Er selv litt usikker...

attachicon.gifimage.jpg

Passer dem er det vel bare å gi gass. Vil du ikke ha dem så send en pm :) vurderer noen hjul til med RFT for turer ned i Europa.

Skrevet

attachicon.gifimage.jpg

Kjør på. Er det 19 eller 20? :) 

Skrevet

Felgene er 20", er litt usikker på selve utseende. De er veldig fine men når jeg hadde sett for meg 351M så må jeg vurdere det ja. Men det frister helt klart, begynner å bli sugen på nye felger nå :)

Skrevet

attachicon.gifimage.jpg

Jada du er originalpoliti på din hals, jeg vet. Med det i minne, ville heller kjøpt noen skikkelig fete hjul til 5serien.

Ville du gått ut på kvelden og sett på originalfelgene?

Skrevet (endret)

Hehehe... Andrej Nebb in action med fiskepudding... litt mer gammelt alternativt stuff... :)

Raga Rockers - Noen å Hate

The Clash - Clampdown

Midnight Choir - Snow in Berlin

Herlig! :)

Raga Rockers er kult, favoritten er Slakt, denne blir spilt endel her i heimen.

En til som er verdt å nevne i samme slengen

Endret av Marius2002
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...