e30_joakim Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Huset var fint utenpå men er veeeeldig enkelt forsåvidt, og veldig lite Ganske dyrt i Østfold? Veldig enkelt inne .. Ja det er priser som ikke ligner noe .. var å så på en leilighet i går , som ligger til 1,3. Jeg ringte megleren om spørte om jeg kunne komme før felles visning som er til søndag 30 Han sa ja og sa det var 1 til som kom. Når jeg kom ditt sto det 5 biler utenfor , 1 uke før felles visninga .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Dere får kjøpe dere hus/leilighet i Odda. Er vel noe av det billigaste man får her i landet. Eg kjøpte OK vertikal hus på 136kvm med ganske nytt kjøkken og bad, kosta meg 1mill. Måtte fikse hage og male utvendig, eller så var det litt maling og veggplater inne, men da for å sette egen preg på det. Før det hadde eg ein leilighet i rekkehus på 55kvm som eg kjøpte for 250.000kr. Måtte bare male 2 rom og fiksa bad danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Tja, naboens rekkehus gikk for 5,9 mill forrige mandag, 101kvm. Så litt prisforskjell rundt omkring i landet. Hvordan er jobb tilgangen i Odda? Her i Oslo er det gode tider i min bransje (it), men utenfor Oslo ser det litt mer labert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Veldig enkelt inne .. Ja det er priser som ikke ligner noe .. var å så på en leilighet i går , som ligger til 1,3. Jeg ringte megleren om spørte om jeg kunne komme før felles visning som er til søndag 30 Han sa ja og sa det var 1 til som kom. Når jeg kom ditt sto det 5 biler utenfor , 1 uke før felles visninga .. Er dette en leilighet du virkelig ønsker, så er det bare å gi bud direkte til selger på over prisantydning. Å tro at man får en eiendom med fem interessenter på forhåndsvisning til prisantydning eller under er som å tro på julenissen. Du ser hvordan det gikk med den andre boligen, så skal du ha et håp om å komme deg inn på denne bør du by 1.500.000kr direkte til selger med akseptfrist ut dagen, f.eks til kl 18.00. Marius2002 og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Tja, naboens rekkehus gikk for 5,9 mill forrige mandag, 101kvm. Så litt prisforskjell rundt omkring i landet. Hvordan er jobb tilgangen i Odda? Her i Oslo er det gode tider i min bransje (it), men utenfor Oslo ser det litt mer labert ut. Tjah. Begge svære fabrikkene i Odda skal bygges ut fra september, og da skal di vel ansette fleire folk i div yrker. Eller er det ganske stabilt. Er ganske billig å bo i Odda og mtp ingen bompenger, men det koster dog litt å dra til Bergen eller Haugesund. Også er jo Hardanger generelt ein vakker plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hva gjør man når det er dårlig vær på en søndag i Odda? Henger på shell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Aftenposten har prøvd å ringe meg på 3 forskjellige nummer denne uka. Er jeg kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hva kan man finne på i Cottbus, Tyskland da? Blir her til torsdag, litt ufrivillig. Så er keen på å finne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Mitt opphav er fra Melbu og Myre i Vesterålen, gjett om de fra Myre skal få gjennomgå etter denne http://www.nrk.no/nordland/_-her-pa-myre-ma-man-miste-lappen-for-a-bli-godtatt-1.12514926 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Endelig en seriøs norsk aktør for oss bilinteresserte på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 "bil-review" Når ble det et norsk ord? I tillegg kunne de kanskje hatt et lynkurs i kameraføring og mikrofonbruk. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hva kan man finne på i Cottbus, Tyskland da? Blir her til torsdag, litt ufrivillig. Så er keen på å finne på noe. Jeg har ikke selv vært i Cottbus, men gamlebyen skal visst være ganske elegant restaurert. Man har siden murens fall også satset på ordentlig arkitektur på nyere bygninger (f.eks universitetsbibliotekt IKMZ). Ellers ligger Spreewald rett nord for byen og er et populært område å sykle. Dette gjelder såvidt jeg vet også områdene langs Spree som kjenntegnes ved at sorberne (et slavisk folkeslag) igjennom mange hundre år har kultivert området. Veiskilt er derfor tekstet på både tysk og sorbisk. Dresden ligger 40-50 Km syd for Cottbus og er helt klart verdt et besøk hvis du interesserer deg for historie og historiske bygninger (jeg har skrevet litt om byen i min tråd). Universitetsbyen Leipzig ligger 50-60 Km vest for Cottbus og såvidt jeg har fått med meg setter studentene preg på den byen med uteliv og kule butikker. Berlin er heller ikke mer enn ca. 50 Km fra Cottbus så hvis alt annet feiler kan du jo ta intercity toget inn til sentrum og lett få dagen til å gå... Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hva gjør man når det er dårlig vær på en søndag i Odda? Henger på shell? Enten er man fyllasjuk og ligger heima, kino, sport, gå på ein av nutane.....Spørs på interesser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Nå blir det jammen meg garasje tambur4, Marius2002, tonyku og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Noen her som vet hvor i ETK man finner den stålplata som er mellom motor og girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg