awt Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett. Mitt råd er den originale Performance-kulen for automat om du først skal bytte: Amatør, noekult, kvammis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Endelig M-eier igjen! Føles herlig. Endret Oktober 6, 2015 av Amatør Skulebollen, sandersander, fish og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett. Mitt råd er den originale-Performance-kulen for automat om du først skal bytte: finnes en slik til e61 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett. Mitt råd er den originale-Performance-kulen for automat om du først skal bytte: Marius 2002, denne var elegant. Ville ha gått for den. Midtkonsoll-dekslene ville jeg ha kledd i alcantara. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett. Mitt råd er den originale-Performance-kulen for automat om du først skal bytte: Oioi! Denne var tøff! Takker for svar Finnes vel på ebay eller GS? Ingenting bestemt enda, bare jeg som sonderer terrenget, igjen...... fish: Ja det kunne gått. Takk for tips! Endret Oktober 7, 2015 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Endelig M-eier igjen! Føles herlig. Gratulerer ! ser bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amatør Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 M-technik bodykittet skal av. Skal gå for denne looken: And-reas, Marius2002 og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 finnes en slik til e61 også? Offisielt passer den ikke, men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor den ikke skulle gjøre det. Oioi! Denne var tøff! Takker for svar Finnes vel på ebay eller GS? Alle som selger originale BMW-deler kan skaffe denne. Delenummer 25162153758 for selve spaken og 25162153759 for trekket rundt (jeg tror man fint kan bruke det originale om man ønsker). Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Jeg har nevnt det før og gjør det igjen. E28 med stor rekkesekser er klart undervurdert som klassiker. Du får en fantastisk fin bil når M5'en er klar "Amatør"... Det mange ikke tenker over idag er at E28 faktisk er en ganske liten bil. Den har f.eks hele 18,2 cm kortere akselavstand enn F30, er 0,5 cm kortere samt er 1,4 cm lavere. Størrelsesmessig er E28 mer som en mellomting mellom E46 og E90 enn dagens 3-serie.... sort of pocket rocket. Bare tanken på å ha en potent rekkesekser på hele 3,5 liter under panseret med manuell gearkasse virker nesten absurd idag, men utrolig kult... Endret Oktober 7, 2015 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Synd det er så langt mellom hvert eksemplar av E28, E34 og andre gamle BMW'er med skikkelig motor, som også er i god stand. Rimelig dårlig utvalg her i forhold til andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Og dritt å importere med de jævla avgiftene våres også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Oppdaget en jævlig diger edderkopp i dag tidlig. Ekkelt ass! Larsinnj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Haha, så skulle du slå den med kalkunpølse? Det er det eneste troverdige Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Og dritt å importere med de jævla avgiftene våres også.. Er jo bare drøyt et par år til alle verdens e28'er er veteran, så da koster jeg vel ca 3000 i vrakpantavgift å registrere den. Så vil ikke si at avgiftene på en slik bil har så mye å si i det store og hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Mente mer generelt sett Larsinnj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg