Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett.

Mitt råd er den originale-Performance-kulen for automat om du først skal bytte:

ZK_PP_E91LCI_Waelhebel_p.jpg

finnes en slik til e61 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare bytte girkule, men det ser superduper-jalla ut, da du ikke får "joystick"-funksjonen til den nederste uansett.

Marius 2002, denne var elegant. Ville ha gått for den. Midtkonsoll-dekslene ville jeg ha kledd i alcantara. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Denne var tøff! Takker for svar :)

Finnes vel på ebay eller GS?

Ingenting bestemt enda, bare jeg som sonderer terrenget, igjen......

fish:

Ja det kunne gått. :)

Takk for tips!

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes en slik til e61 også?

Offisielt passer den ikke, men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor den ikke skulle gjøre det.

Oioi! Denne var tøff! Takker for svar :)

Finnes vel på ebay eller GS?

Alle som selger originale BMW-deler kan skaffe denne. Delenummer 25162153758 for selve spaken og 25162153759 for trekket rundt (jeg tror man fint kan bruke det originale om man ønsker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt det før og gjør det igjen. E28 med stor rekkesekser er klart undervurdert som klassiker. Du får en fantastisk fin bil når M5'en er klar "Amatør"... :)

Det mange ikke tenker over idag er at E28 faktisk er en ganske liten bil. Den har f.eks hele 18,2 cm kortere akselavstand enn F30, er 0,5 cm kortere samt er 1,4 cm lavere. Størrelsesmessig er E28 mer som en mellomting mellom E46 og E90 enn dagens 3-serie.... sort of pocket rocket. Bare tanken på å ha en potent rekkesekser på hele 3,5 liter under panseret med manuell gearkasse virker nesten absurd idag, men utrolig kult... :)

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dritt å importere med de jævla avgiftene våres også..

Er jo bare drøyt et par år til alle verdens e28'er er veteran, så da koster jeg vel ca 3000 i vrakpantavgift å registrere den. Så vil ikke si at avgiftene på en slik bil har så mye å si i det store og hele. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...