Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Slenger meg på den..

Vil ønske alle en riktig god jul og måtte alle få en fin kveld og påfølgende dager!

Tilbringer kvelden hos svigers i år så blir godt å få alt servert uten å måtte lage maten selv!

[emoji2] [emoji318] [emoji319] [emoji320] [emoji312]

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens lille høydepunkt (foreløpig) var da jeg så en eldre dame som slet litt bortover parkeringen på krykker og med tunge bæreposer. Valgte å spørre henne om hun trengte hjelp, noe hun gjorde. Da vi kom bort til bilen hennes var det en e34 520i hun kjørte! Sa beskjedent "Så flott bil du har" Da kunne hun fortelle at det var en bil hun fikk av sin avdøde mann i 94, og at den passet en dame på 86 år ypperlig :) Skulle aldri selges, hun ønsket ikke at en eller annen ung gutt ødela bilen hun hadde kost seg med i så mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle. Blir sykehusjul her hos kona som ligger på overvåkningen.

Sender derfor en tanke til alle de fantastiske pleierne og legene som jobber på intensive og overvåkningen på nye sykehuset på Kalnes! ☺ De er sannelig noen engler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke klart å få julestemning i år pga det varme været. Oslo-regionen har i år hatt vestlandsklima med 4-9 plussgrader, MYE regn og vind. Jeg savner de snømengdene man hadde for noen år tilbake.

I dag gikk strømmen i to timer pga sterk vind, så da ble det stearinlys...For de lokalkjente, så gikk jeg langs Frognerkilen/E18 i Oslo i går, og hele sjøpromenaden/kyststien var oversvømt til de grader. Det verste var at vannet hadde vært betydelig høyere da det lå mye skrot og ved nesten helt opp mot sykkelstien noen steder. Bildene er tatt helt innerst ved Bygdøylokket.

Håper virkelig vi får noe vinter i januar/februar slik at man kan sladde på snøføre igjen...

post-47117-0-85872900-1450989929_thumb.j

post-47117-0-09468500-1450989932_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye julestemning her heller.. Men så lenge ungene har en flott kveld så er det greit!

Koser meg med noen kalde nå når ungene har kapitulert så dette går fint! [emoji319] [emoji320] [emoji318] [emoji2]

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelungen på 2 år fikk denne i julegave av meg og kona. Alle de andre julegavene ble "glemt" etter at denne var pakket opp. Heldigvis hadde jeg montert bilen sammen og ladet batteriet på forhånd, så da ble det tut og kjør resten av kvelden. [emoji3]
c5303fbec0a48ded900cecc3cb7f2cc4.jpg

Endret av fish
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelungen på 2 år fikk denne i julegave av meg og kona. Alle de andre julegavene ble "glemt" etter at denne var pakket opp. Heldigvis hadde jeg montert bilen sammen og ladet batteriet på forhånd, så da ble det tut og kjør resten av kvelden. [emoji3]c5303fbec0a48ded900cecc3cb7f2cc4.jpg

En slik blir det på dattra neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort felgene til Mercedes veteranen ferdig på lille julaften :) Alt i alt ikke et så aller verst resultat! Nå gjenstår det å få tak i noen passende dekk. Sjekket pris på dekk med vite dekksider, men de kostet en fot og en arm...Noen tips? Bare gå for vanlige dekk?

post-66509-0-80597100-1451044241_thumb.j

Kan legge ved noen bilder til av bilen, med interiør og motorrom. Om det er av interesse, kan fjernes om ikke :)

post-66509-0-52581800-1451044220_thumb.j

post-66509-0-90488600-1451044221_thumb.j

post-66509-0-50320400-1451044224_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...