Freakshow Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Vil bare ønske alle mine bimmers venner En god jul og et godt nyttår! selv om vi snakkes nok i mellomtiden ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Slenger meg på den.. Vil ønske alle en riktig god jul og måtte alle få en fin kveld og påfølgende dager! Tilbringer kvelden hos svigers i år så blir godt å få alt servert uten å måtte lage maten selv! [emoji2] [emoji318] [emoji319] [emoji320] [emoji312] Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Dagens lille høydepunkt (foreløpig) var da jeg så en eldre dame som slet litt bortover parkeringen på krykker og med tunge bæreposer. Valgte å spørre henne om hun trengte hjelp, noe hun gjorde. Da vi kom bort til bilen hennes var det en e34 520i hun kjørte! Sa beskjedent "Så flott bil du har" Da kunne hun fortelle at det var en bil hun fikk av sin avdøde mann i 94, og at den passet en dame på 86 år ypperlig Skulle aldri selges, hun ønsket ikke at en eller annen ung gutt ødela bilen hun hadde kost seg med i så mange år. Werther, fish, bimmerR og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Ser flere sånne rundt her også. Blant annet en E28, en E34, en E30 og flere E39 i helt original stand, kjørt av gamle folk Koselig å se! Robkill reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 dårlig med julestemning her gitt Neste år tenker jeg det blir Grandisdate mwd Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 God jul til alle. Blir sykehusjul her hos kona som ligger på overvåkningen. Sender derfor en tanke til alle de fantastiske pleierne og legene som jobber på intensive og overvåkningen på nye sykehuset på Kalnes! ☺ De er sannelig noen engler! Marius2002, Skårholen og Rune-K reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Jeg har ikke klart å få julestemning i år pga det varme været. Oslo-regionen har i år hatt vestlandsklima med 4-9 plussgrader, MYE regn og vind. Jeg savner de snømengdene man hadde for noen år tilbake. I dag gikk strømmen i to timer pga sterk vind, så da ble det stearinlys...For de lokalkjente, så gikk jeg langs Frognerkilen/E18 i Oslo i går, og hele sjøpromenaden/kyststien var oversvømt til de grader. Det verste var at vannet hadde vært betydelig høyere da det lå mye skrot og ved nesten helt opp mot sykkelstien noen steder. Bildene er tatt helt innerst ved Bygdøylokket. Håper virkelig vi får noe vinter i januar/februar slik at man kan sladde på snøføre igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Null julestemning her. Skulle trodd vi var i September når jeg ser ute. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Ikke mye julestemning her heller.. Men så lenge ungene har en flott kveld så er det greit! Koser meg med noen kalde nå når ungene har kapitulert så dette går fint! [emoji319] [emoji320] [emoji318] [emoji2] Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 (endret) Onkelungen på 2 år fikk denne i julegave av meg og kona. Alle de andre julegavene ble "glemt" etter at denne var pakket opp. Heldigvis hadde jeg montert bilen sammen og ladet batteriet på forhånd, så da ble det tut og kjør resten av kvelden. [emoji3] Endret Desember 24, 2015 av fish axept, noekult, R4F431 RAFAEL og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Onkelungen på 2 år fikk denne i julegave av meg og kona. Alle de andre julegavene ble "glemt" etter at denne var pakket opp. Heldigvis hadde jeg montert bilen sammen og ladet batteriet på forhånd, så da ble det tut og kjør resten av kvelden. [emoji3] En slik blir det på dattra neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Noen med e90 pre-lci som kan svare meg på om det skal være brannmatte under panser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Fikk gjort felgene til Mercedes veteranen ferdig på lille julaften Alt i alt ikke et så aller verst resultat! Nå gjenstår det å få tak i noen passende dekk. Sjekket pris på dekk med vite dekksider, men de kostet en fot og en arm...Noen tips? Bare gå for vanlige dekk? Kan legge ved noen bilder til av bilen, med interiør og motorrom. Om det er av interesse, kan fjernes om ikke Haukefer og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Du kan kjøpe vanlig dekk og bruke slik hvit dekktusj til å skrive dekkmerket i hvit selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Det finnes løse hvite dekksider du kan montere på dekket, mener jeg. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg