Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://freak.no/forum/showthread.php?t=119616&highlight=snike+forbi+pluss

Artig å lese, men var ikke det jeg skulle prøve å finne. Mye som kanskje kan være greit å friske opp i der, ser mye av dette hver eneste dag, denne feks.

Tåkelys er for tåke. Og det er tydeligvis jævlig mye tåke i Norge for tiden ... Jada, det er jævla tøft med grøftelys fremme, og parklys – det er også lov. Kombinasjonen parklys og grøftelys. Det er IKKE lov med nærlys og grøftelys.

Sier ikke at BMW-folk kjører mye med dette, men jeg ser daglig folk som kjører med tåkelys og nærlys. Utrolig irriterende. :stupid::weirdwalkingthing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står i utstyrslista om det er LSD, de som har ettermontert pleier å være meget klare over det.

"Duh, har du LSD på femmern din?"

"LSD? Hva er det?"

"Uten å ha peiling er der noe med diffen, fremkommeligheten blir bl.a. bedre på vintern, og sikkert andre fordela.."

"Neppe, den er rævva på vintern"

Så fikk jeg chassis-nummer å sjekka, ingen LSD. Men hva er dette da? Nytt for meg...

BimmeR, ja rwd kunne jeg godt hatt på bil nr 2, som i den videoen om e36 du postet i 4wd vs rwd... :) Hadde tatt M3n din anyday og E36 er liksom en bil jeg vil ha som nr 2 når jeg får råd! Men daily driver er nok 4wd svaret for meg og de fleste andre fjellboere :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en av hver jeg :) Så kan kjøre som det passer!

Og jeg passer på å kjøre minst mulig økonomisk kun fordi jeg syns det er en helt sløv regel de har innført.

Straff dieselbiler som skaper dette problemet, ikke oss med sunne friske bensinmotorer!

Jeg huske for et par år siden så var det noen miljøaktivister som drev å trykket på alle overgangsfeltene fra sentrum mot lagunen (Fjøsangerveien) midt i rushen for å irritere bilister og få folk til å ta buss.. Det ble vanvittig kø og jeg satt å hørte om det på radioen mens jeg ble senere og senere til jobb.

Kom så til et lyskryss der disse hippie-idiotene sto med skilt om miljø og grønne ting, jeg var heldigvis først i krysset. 

Dro motor til turtallsperre mens jeg stirret på de, så slapp jeg clutchen og røykla hele stedet mens jeg ventet på grønt lys. Veldig barnslig, men det føltes vanvittig godt :lol:

Dette var med en krokan-hvit E34 525i med LSD og gode gamle 12v :)

Endret av Julian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://freak.no/forum/showthread.php?t=119616&highlight=snike+forbi+pluss

Artig å lese, men var ikke det jeg skulle prøve å finne. Mye som kanskje kan være greit å friske opp i der, ser mye av dette hver eneste dag, denne feks.

Sier ikke at BMW-folk kjører mye med dette, men jeg ser daglig folk som kjører med tåkelys og nærlys. Utrolig irriterende. :stupid::weirdwalkingthing:

Og mange som fortsetter med denne lys-komboen når mørket faller på.

En tommel-regel (i følge vv) er at når du ser gjenskinn fra tåkelyset i bakken er det på tide slå av og bytte til normale kjørelys.

Dette er det dog mange som ikke gjør.............

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange som fortsetter med denne lys-komboen når mørket faller på.

En tommel-regel (i følge vv) er at når du ser gjenskinn fra tåkelyset i bakken er det på tide slå av og bytte til normale kjørelys.

Dette er det dog mange som ikke gjør.............

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Dessverre er denne komboen mye verre å møte på.

en_yd_banditt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...