Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det blir nok ingen 17. mai-feiring her :) Jeg har allerede vært på en liten kjøretur og det er morsomt å se folk hente fram klassikerne denne dagen! Møtte blant annet en E24 idag på veien, for et fantastisk karrosseri. Vi har de siste årene gått fjellturer denne dagen og hatt med oss champagne for å sprette på toppen. Siden madammen er gravid ble det kjøretur istedet og nå kos med god mat og ellers annet som faller oss inn! :) 

Blir vel noe annet med barn i bildet i årene fremover! Det blir uansett kjekt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... gratulerer med dagen Norge. Vi har egentlig aldri gjort et stort nummer ut av 17 mai, men vi flagger (med det danske flagget for ellers blir danskene fornærmet... de forstår ikke vår særegne nasjonalfølelse) og spiser wienerpølser med lompe (spesialimportert fra Norge) samt bløtkake til kaffen senere. Da vi bodde i Norge pleide vi å gå turer i Nordmarka på 17 mai... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen. Har blitt noen kilometer på meg idag også. Når man spiller i korps så blir man sliten men det er artig lell. Nå skal klarinetten og føttene mine slappe av resten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som syns gs bildeler er noe trege med å sende avgårde pakker?

Bestilte coilovers på 17.mai. Gått 2 hele arbeidsdager nå uten fått noe mail om sending eller noe. Har det ikke skrekkelig travelt med å få det sånn sett, men burde nå klare å få det avgårde på såpass tid.

felgpakken jeg bestilte sist og tok litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mattae skrev:

Andre som syns gs bildeler er noe trege med å sende avgårde pakker?

Bestilte coilovers på 17.mai. Gått 2 hele arbeidsdager nå uten fått noe mail om sending eller noe. Har det ikke skrekkelig travelt med å få det sånn sett, men burde nå klare å få det avgårde på såpass tid.

felgpakken jeg bestilte sist og tok litt tid.

Når de kjører 50-60-70% rabatt kan du tenke deg at folk handler sikkert som om de aldri har sett varer før, akkurat som i matbutikken :P Så hvis de ikke har fått ut varene dine, er det sikkert ikke så rart!
Bestilte fra Koed 18.mai, henta ut pakka mi i går, det kaller jeg effektivt! :D Var riktignok ikke noe store greier da. Edit: 16., ikke 18.!

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thundercoil skrev:

Er dette han ustabile fyren på sykkel, som vi har sett video av flere ganger her inne? I så fall ble han endelig tatt :)

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/mopedist-klikket-pa-sjafr---video-lagt-ut-pa-facebook/3423225300.html 

Jepp! Samme fyren. Han må jo ha et eller annet, autisme eller liknende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hawkon88 skrev:

Hva er morsomt hvis han skulle hatt en personlighetsforstyrrelse som du antyder? Vet du hva det innebærer for vedkommende?

Hvor står det at noen synes det var "morsomt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...