Freakshow Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 9 minutter siden, Fredrik skrev: Kanskje på tide å bringe Clarkson, May og Hammond tilbake til Top Gear da?... ja det hadde vært noe! Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2016 Share Skrevet Juli 4, 2016 Se der ja, kommer ikke til å savne fyren. Som jeg sa i fjor, BBC har kanskje gjort en av sine største tabber da de ga Clarkson sparken. De får aldri trioen tilbake og Top Gear kommer aldri til å bli den suksessen de var, tror programmet bare kommer til å visne bort. Selv holdt jeg ut tre episoder før jeg ikke gadd mer, jeg venter på gamle karene Freakshow og Maxmek reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 5, 2016 Share Skrevet Juli 5, 2016 Noen som har erfaring med å lakkere opp F31 bakfanger i Danmark/Tyskland? Noen som vet pris på dette, evt. har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Audio folk: (som jeg har fått med meg at det finnes noen av). Jeg har i en rett over 15 års tid bruke en Technics SA-AX530 forsterker (og senere en 540). Den siste (540) har begyne å gi svakt ulik lyd på left / right kanalene, spesielt merkbart ved at det er mindre bass/lave frekvenser i "right". Om jeg bruker A eller B kanal spiller ingen rolle. Er det noen som er kjent med et slikt problem, og om det er mulig å reparere billig? Jeg er ekstremt fornøy med lyden i disse (bruker de sammen med Klipsch RF82), og den spiller langt bedre enn veldig mye betrakelig dyrere greier i dag. Den mangler naturligvis en del funksjoner og innganger, men det betyr ikke så mye for meg. Kraftig undervurdert forsterker når det kommer til lyd i min verden. Jeg vurderer å bare finne en brukt som er ok og erstatte den, men selv om jeg skulle gjøre det så er det jo ikke dumt å reparere den hvis det er mulig. Om noen av dere sitter på en gammel SA-AX530 /540, SA-DX930, SA-DX950 eller SA-DX1050 så er det bare å rope ut om du vurderer å kvitte deg med den for en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 6, 2016 Share Skrevet Juli 6, 2016 Selv håper jeg den originale Top Gear trioen aldri kommer i nærheten av bbc igjen. (eller rettere sakt, at bbc aldri kommer nærme dem) Siste sesongene har vert gjennomsyra av manus og skuespill. Tror den nye serien kommer til å gå tilbake til røttene med den originale humoren og kvaliteten. Tror de høge herrer i bbc blanda seg inn for mye, og det var grunnen til at de fikk nok. bricks og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Hvor er nærmeste selvvask til Rudskogen? Så vidt jeg husker har de ingen steder i Rakkestad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Her var det jo liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Velkommen etter på den du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Det er vel ikke akkurat bare uhemmet positive sider med siste oppdatering for å si det sånn. Noe helt annet: http://www.dagbladet.no/nyheter/derfor-kunne-politiet-ta-ny-dna-prove-av-den-overgrepssiktede-41-aringen-16-ar-seinere/60317264 Dette betyr at ganske mange ting du gjør i bil (kjøre for fort) kan bety at du blir registrert med DNA hos politiet, for resten av livet...... Jeg har ingen problemer med slikt i relasjon til sedelighetsforbrytelser og vold. Men at alt som har strafferamme som kan ende opp med fengsel skal omfattes er jo helt drøyt. Som vanlig så sover dog norske borgere (meg selv inkludert, hadde ikke fått med meg dette før nå), og har ingenting i mot at våre rettigheter stadig minskes. DLD er et annet ypperlig eksempel. For å sette det hele litt i perspektiv så har altså vårt politi en skikkelig "godtepose", med noen av de mest uhemmede tilgangene i den vestlige verden (såvidt jeg vet), og likevel greier de ikke å løse flere saker? Dette burde jo gi et varsel om denne typen inngrep i folks liv koster mer enn det smaker for samfunnet som helhet. Det er bra at denne fyren blir tatt. Missforstå meg riktig. Freakshow, Werther og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Det er ikke forumoppdateringen alene som har ødelagt Bimmers - den største årsaken er vel rett og slett Facebook. Nett-fora generelt har hatt en nedgang de siste årene, og jeg ser det blir mindre og mindre trafikk de fleste steder. Det er en ond sirkel som er vanskelig å komme ut av når det først har startet. På Bimmers har det gått gradvis nedover de siste 3 årene, og brukerne får skylde på seg selv istedenfor forumoppdatering - når ingen deltar/bidrar og bare sitter på sidelinja blir det selvfølgelig ganske stille. Mtp på samfunnsutviklingen, så synes jeg det er trist hvor lite privatliv man har nå. Den elektroniske overvåkingen har gått altfor langt, og Datatilsynet bryr seg jo ikke. Selv lar jeg det gå sport noen ganger i å ikke legge igjen elektroniske spor overalt - jeg kjører bil som ikke kan spores elektronisk, utenom bomringer (Autopass fungerer jo som politiets forlengede arm) og betaler kontant. Marius2002, Shattered og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 http://www.dagbladet.no/nyheter/mdg-lan-utsatt-for-grov-hets-fordi-hun-er-ung-kvinne---det-ufyseligste-som-finnes/60251625 Jeg er passelig lei slik sensasjonsoverskrifter. De greier altså ikke en gang i hele den latterlige lange artikkelen å dra frem et eneste eksemple på hva denne "hetsen" består i. At det er en del folk som nok harselerer noe med de relativt mange og alvorlige manglene i partiet og personens politikk og virkelighetsoppfatning er dog noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 5 timer siden, TRF-Racing skrev: http://www.dagbladet.no/nyheter/mdg-lan-utsatt-for-grov-hets-fordi-hun-er-ung-kvinne---det-ufyseligste-som-finnes/60251625 Jeg er passelig lei slik sensasjonsoverskrifter. De greier altså ikke en gang i hele den latterlige lange artikkelen å dra frem et eneste eksemple på hva denne "hetsen" består i. At det er en del folk som nok harselerer noe med de relativt mange og alvorlige manglene i partiet og personens politikk og virkelighetsoppfatning er dog noe helt annet. Jess, men er man en "offentlig" person, så må man også tåle at norsk humor/komedie plukker opp ytterpunktene og gjør narr av de. Trekker de "offentlige" mobbekortet, synes jeg det er svakt. De kunne heller tatt det med et smil og ikke ta seg selv så høytidelig, bare det hadde de kommet lengre med. Det stakkars meg-greiene enkelte, spesielt politikere og bloggere, driver med har jeg ingenting til overs for. (Da regner jeg med at alle oppegående i Norges land skjønner at jeg ikke synes direkte mobbing og trusler er greit, det er selvfølgelig en linje der). Jeg er ingen offentlig person, men jeg blir ofte parodiert i "gjengen" fordi jeg stammer av og til, skal jeg legge meg å grine av den grunn? Nei, jeg ler med, det er ganske morsomt å se de andre prøve! Hva jeg synes om MDG, er en annen sak og jeg skjønner ikke hvorfor hun der har fått holde på så lenge. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 hahahha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Noen som vet hvor GS har hentet designet til Concours felgene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 12 minutter siden, Einarsson skrev: Noen som vet hvor GS har hentet designet til Concours felgene sine? Kan det være Hartge ? Eller: OZ Superforgiata ? Vet ikke, men tror Hartge ihvertfall er en stor inspirasjon, uten skruene da såklart.. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg