Marius2002 Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Det begynte å nærme seg termin så jeg trekte om et setetrekk på passasjerstolen i bilen i tilfelle noe skulle skje. Joda mandags morgen(i går) hastet vi til sykehuset og på ettermiddagen var ei nydelig lita prinsesse født. Så da blir det spennende å se hvordan E91en duger som familiebil, jeg har troa! Lik far sin, så litt gjeiping må til ! Haha tambur4, Shattered, sandersander og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Gratulerer. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Syns alle burde hatt slikt horn i bilen sin Hadde Hella Supertones i Imprezaen når jeg hadde det, hender jeg savner å ha en tute som virkelig blir hørt! 8 minutter siden, Marius2002 skrev: Det begynte å nærme seg termin så jeg trekte om et setetrekk på passasjerstolen i bilen i tilfelle noe skulle skje. Joda mandags morgen(i går) hastet vi til sykehuset og på ettermiddagen var ei nydelig lita prinsesse født. Så da blir det spennende å se hvordan E91en duger som familiebil, jeg har troa! Lik far sin, så litt gjeiping må til ! Haha Gratulerer så mye Absolutt et lurt trekk å trekke inn setet Har en kompis som hadde en E90 som familiebil en god stund, tror det funket bra det med unntak av bagasjeplass på tur, men det ble tilslutt en F10/11(husker ikke i farten) på han. F31en til faren hans ble i hvert fall flittig lånt når han skulle ha inn barnevogn osv og funket bra det Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Gratulerer så mye, @Marius2002 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Gratulerer med kid Hadde et vennepar som kjørte E91 helt til 3. ungen kom, og den fikk mye skryt som familiebil. Skulle heller fått gavekort på bleier, du! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Takk til dere alle Godt å høre E91 duger! Gavekortet på GS kom godt med, slitedeler som må byttes, men dessverre ikke synlig "oppgradering", bakluken ble ihvertfall som ny, sååe men bleiegavekort hadde ikke vært feil det heller Sitter på sykehuset nå, lite jeg får gjort, bistår der jeg kan og venter på neste oppfølgingstime hos jordmor, heldigvis alt tilsynelatende bra med alle. Så blir litt surfing og nyhetslesing mellom slagene. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Møtte på eiern av min første BMW i dag, har alltid vært på hils med ham helt siden jeg kjøpte bilen i 2008. Selv etter at jeg solgte bilen så har jeg som regel slått av en liten prat med han når jeg har truffet på han. Han hadde jo kjøpt E39en jeg hadde ny 2002 og byttet den inn i en ny E60 LCI i 2008 da jeg kjøpte E39en. Det er snakk om en kar med god økonomi som har kjøpt ny 5-serie av hver generasjon siden E28. Så for ett par år siden så møtte jeg ham på Esso i en helt ny X3, han var kommet opp i 70 åra og måtte ha en høyere bil. Han synes F10en min var fin men alt for lav for folk i hans alder. Etter dette møte så har jeg møtt ham ett par ganger siden, hvor han hver gang har spurt om jeg har den blå BMWen ennå, jeg har jo da tenk at han har ment F10en. Men jeg har i ettertid hørt at han i løpet av det siste året har utviklet Alzheimer. Hvilket betyr at han ikke får kjøre bil lenger og har begynt å surre. Det er jo E39en han har ment de siste gangene jeg snakket med ham, den var jo Orientblå og ikke ulik Imperialblå som jeg har nå. Så når jeg møtte han på butikken i dag med kona si så kjente han meg utrolig nok igjen. Og spørsmålet kom rask om jeg hadde den blå 5-serien hans ennå, den var jo nå blitt ett klenodium mente han. Så i uvisshet om han kanskje mente en E28 eller E34 han har hatt en gang, eller om han tenkte på E39 så svarte jeg ja. Den bilen har jeg ennå og er strålende fornøyd fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 21, 2016 Share Skrevet Juli 21, 2016 Er 535i E39 helt bortkastet penger eller? Folk virker veldig negativ til den modellen. Får ikke så mye "kjærlighet" siden den er midt i mellom 530i og 540i Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Sitér En beregning Klima- og miljødepartementet har gjort, viser at å produsere en kilo storfekjøtt, tilsvarer CO2-utslippene fra syv liter bensin. Det viser at virkeligheten er litt annerledes enn vi ofte tror. CO2-utslippene for å produsere en kilo biff til en middag for en familie, er omfattende, sier Helgesen. VG. Jeg merker meg at de som sitter ved roret i klimapolitikken betegner "7 liter bensin" som "omfattende utslipp". Jeg merker meg også at vi nå regner på hvor mye dyr puster. Når skal vi begynne å regne på hvor mye mennesker puster? Avgifter på trening kanskje? "Kylling er godt på grillen". Vet folk hvordan en kylling lever livet sitt sammenlignet med storfe? Om man skal dra litt etikk inn i det hele. Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Lurer på hvor mye mer angrep terroristene klarer å få til før året er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 13 timer siden, TRF-Racing skrev: VG. Jeg merker meg at de som sitter ved roret i klimapolitikken betegner "7 liter bensin" som "omfattende utslipp". Jeg merker meg også at vi nå regner på hvor mye dyr puster. Når skal vi begynne å regne på hvor mye mennesker puster? Avgifter på trening kanskje? "Kylling er godt på grillen". Vet folk hvordan en kylling lever livet sitt sammenlignet med storfe? Om man skal dra litt etikk inn i det hele. Vel, med så mye nyheter avisene spyr ut i løpet av sommeren, hvor alt fra "Jensen skar av seg fingeren" til "pusen til Jensen satt fast i treet" kan man jo tenke seg at det er et pr-stunt Terrorfaenskapet stopper aldri. Men før visste man det 50 år senere, ikke 50 sekunder. Der er forskjellen, teknologien og media er her noen ganger kan man jo også klø seg i hodet og lure på om terroren er organisert i høyere grad, mtp media, politikere osv (9/11 kommer til minne feks). 22.juli er en jævlig dag for mange i landet her, og det han gjorde var sinnssykt, men jeg vet ikke, grusomme handlinger har jo alltid skjedd, så lenge mennesker har levd. Jeg støtter ikke det som skjedde på Utøya på noen måte, men det skjer garantert liknende hendelser overalt som ikke omtales i media, hver dag, eller? Ble sikkert dårlig skrevet men er så jævlig trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 En ting er iallfall sikkert, antallet terrorangrep og spetakkel i Europa har økt i takt med tilstrømmingen av muslimer. Yttringsfriheten har i samme periode blitt meget begrenset, en utvikling jeg virkelig ikke liker. Er jo bare å se hvilke trusler aviser i diverse europeiske land mottar samt voldelige gettoer som vokser frem rundt de største byene. Vi trenger jo ikke å se lengere enn til Sverige for å se hvor galt det kan gå. Jeg er sjeleglad for at det ikke er Arbeiderpartiet og duste partiene deres som sitter i regjering nå når vi fikk denne flyktningkrisen veltet i fanget.. Når det er sagt så drar jeg ikke alle under samme kam, men det er dessverre slik at det er noen få som ødelegger for alle andre. Det er veldig beklagelig for dem som faktisk vil oppføre seg, de er hjertelig velkommen til å være med på "spleiselaget" så lenge de respekter måten vi lever på her i landet. Derfor trenger vi ett strengt og effektivt system om luker ut "ugress". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Sverige er rævkjørt så til de grader.. Vi får se hva skjer med tiden.. Går vel til helvete før eller siden, enten det er for de eller oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 On 19.7.2016 at 15.01, Marius2002 skrev: Gratulerer så mye med kid! Hun var nydelig Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 fy faen jeg er solbrent! xD vært i sommarland i bø med @Shattered og @Djwik. kjempe artig dag gutta! men fy faen nå har jeg vondt xD Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg