Skulebollen Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Skjønner Kan det tenkes at grunnen til at du hadde dårlig signal med antennen i bakruten var at du hadde sotfilm på rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Jeg har mer tro på at grunnen er at det ikke er en aktiv antenne, men man skal ikke se helt bort fra det heller. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Den så interessant ut den boksen fra 6-serie og Rolls Royce - bare synd den koster rundt 4.000kr, noe som er litt i overkant mye kun for å "prøve". Ser dessverre ikke ut til at de er spesielt vanlig på bruktmarkedet heller, så det eneste håpet må vel være å finne en vrakbil. Ettersom denne monteres i bagasjelokket på ovennevnte modell, så kan jeg ikke se noen grunn til at den ikke skal kunne monteres fint bak dashbordet el. liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Jeg fant en til £20 (pluss £7,50 i frakt) på eBay, så den er bestilt nå. Ellers har man denne til £40 og denne til ehm... en god del mer. Var faktisk nær ved å kjøpe den siste der, da jeg ikke fant andre, men ved å utvide søket litt dukket det plutselig noen flere opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Spennende! Sett igang så fort du får den og hold meg oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Da kan det se ut som det går mot salg av 5-serien (ikke helt avklart enda, så et lite forbehold). Bilen er kjørt 117K km. pr. dags dato, og fremstår som pen. Ny i Norge og komplett servicehefte fra merkeforhandler. Noen småting jeg vil ordne før den havner på finn.no, men om noen er interesserte er det bare til å ta kontakt. Prisantydning 220000,-. ...og om noen skulle lure, så blir det nok ikke noe tyskprodusert neste gang dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 38 minutter siden, awt skrev: Da kan det se ut som det går mot salg av 5-serien (ikke helt avklart enda, så et lite forbehold). Bilen er kjørt 117K km. pr. dags dato, og fremstår som pen. Ny i Norge og komplett servicehefte fra merkeforhandler. Noen småting jeg vil ordne før den havner på finn.no, men om noen er interesserte er det bare til å ta kontakt. Prisantydning 220000,-. ...og om noen skulle lure, så blir det nok ikke noe tyskprodusert neste gang dessverre. Trist å lese at den vuderes solgt. Lov å spørre om hva du sikter på? Strøken bil dette. forsvinner nok fort så fort den evt havner på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Dumt at du skal selge Hadde jeg vært ute etter E61 så hadde jeg lett kjøpt den Skikkelig flott bil. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Har hatt bilen i nærmere seks år nå, og selv om det har vært et ganske så problemfritt bilhold, så har jeg kjent at lysten på noe nytt har kommet mer og mer den siste tiden. @Reef89, ja du kan bare spørre, men du får ikke svar. Neida, må se om ting går i orden først, så får vi se. Gorg og Reef89 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Trist å se at du vurderer salg, men jeg forstår deg godt. Dieselstusser, klistermerker og dekkstrekk får en til å ville ønske seg langt bort fra modellserien og hele bilmerket. awt, Reef89 og BMWlog reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 6, 2017 Share Skrevet April 6, 2017 Synd å se at du selger denne nydelige bilen, men 6 år.. det er lenge i mitt hode også. Så forstår deg veldig godt. Blir spennende å se hva som kommer inn når denne går ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Har sett over skulderen til @awt, han sitter å konfigurerer helt ny Opel Insignia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 3 minutter siden, magneten skrev: Har sett over skulderen til @awt, han sitter å konfigurerer helt ny Opel Insignia Men den er tyskprodusert Jeg har forstått det som han vurderer Dacia Duster 4x4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 29 minutter siden, magneten skrev: Har sett over skulderen til @awt, han sitter å konfigurerer helt ny Opel Insignia den nye som kommer er uansett lekker da.. Mye pent for penga litt volvo s90 over fronten der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 Mener han nevnte noe om ny Fiat Tipo andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå