ogee1 Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 5 timer siden, ahj skrev: Eneste som er blitt verre nå er det å faktisk komme seg ut av bilen 😂 Du trenger vel ikke ut av bilen nå som du har så gode seter? Bimmers får du jo på mobilen. fupsaker, Walkabout, ahj og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 23, 2021 Forfatter Share Skrevet August 23, 2021 3 timer siden, ogee1 skrev: Du trenger vel ikke ut av bilen nå som du har så gode seter? Bimmers får du jo på mobilen. Det er helt riktig, men noen ganger må man ut. Ellers kan det svarte bli brunt over tid 😂 ogee1 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 23, 2021 Share Skrevet August 23, 2021 12 minutter siden, ahj skrev: Det er helt riktig, men noen ganger må man ut. Ellers kan det svarte bli brunt over tid 😂 Kalles patina det😂 ogee1 og ahj reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet August 29, 2021 Share Skrevet August 29, 2021 På 21.8.2021 den 19.00, ahj skrev: Ble jo ikke så verst detta. @flobben jeg skal få tatt noe bedre og flere bilder av bilen, først skal setene nytes og fises inn 😃 Ble helt sykt bra! Gleder meg til å se irl. 🤩 ahj og flobben reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 1, 2021 Forfatter Share Skrevet September 1, 2021 Liten oppdatering med det som er gjort med bilen så langt i året. Bortsett fra setene har det kommet inn paddels fra F80/F82 Videre ble Ferric grey på speil gjort om til svart blank. Litt usikker på speilene, de blir nok lakk fargen med tiden. Etter å ha blitt inspirert av @Saltkjelen når man monterte et ekstra lys i bagsjen på i3 sin, måtte dette inn. Dette ble selvfølgelig gjort som @Saltkjelen pleier å gjøre det med y splitt kabel. Hadde jeg gjort det på en annen måte hadde han tatt bilen og permanent satt meg i en Skoda. Før og etter Fahad, fupsaker, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 Oi, det var en fin mod! Stod å tenkte på en sånn lys-mod selv, skjærte du ut hull til lyset eller var det klarlagt fra før? Og så trakk du ledning under gulvet? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 2, 2021 Forfatter Share Skrevet September 2, 2021 24 minutter siden, papertiger skrev: Oi, det var en fin mod! Stod å tenkte på en sånn lys-mod selv, skjærte du ut hull til lyset eller var det klarlagt fra før? Og så trakk du ledning under gulvet? Er tre hull opp under kanten på venstreside. Det midtre passer perfekt for lampen, litt trimming av plasten på innsiden så smatt lyset på plass. Jeg trakk det langs lastekanten, da slapp jeg å demontere hele bagasjen for to kabler. Bare å gjøre det på din også, lett verdt tiden og pengene papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 2, 2021 Share Skrevet September 2, 2021 9 minutes ago, ahj said: Er tre hull opp under kanten på venstreside. Det midtre passer perfekt for lampen, litt trimming av plasten på innsiden så smatt lyset på plass. Jeg trakk det langs lastekanten, da slapp jeg å demontere hele bagasjen for to kabler. Bare å gjøre det på din også, lett verdt tiden og pengene Thanks! Og Y-kabel, lages selv? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 2, 2021 Forfatter Share Skrevet September 2, 2021 3 minutter siden, papertiger skrev: Thanks! Og Y-kabel, lages selv? Helt riktig! papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 26, 2021 Forfatter Share Skrevet September 26, 2021 Armlene fra F8x har funnet veien inn. Skinn og søm matcher 100% med stolene. ///M-ini95, Lars89, Ampera og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2021 Share Skrevet September 26, 2021 Ser bra ut! ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 26, 2021 Forfatter Share Skrevet September 26, 2021 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ser bra ut! Ble helt nydelig 😃 Regner med du husker avtalen vi har, du som er kongen av Softclose! 😂 Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2021 Share Skrevet September 26, 2021 Bare å bestille, så skal jeg få ryddet (og bygget en ny) garasje(n) i mellomtiden! (kjenner jeg tempoet ditt rett hva gjelder soft close ) Marius2002, fupsaker og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 27, 2021 Forfatter Share Skrevet September 27, 2021 11 timer siden, Saltkjelen skrev: Bare å bestille, så skal jeg få ryddet (og bygget en ny) garasje(n) i mellomtiden! (kjenner jeg tempoet ditt rett hva gjelder soft close ) Er ikke ukjent at på enkelte ting er jeg litt treg, men det skal gå fortere denne gang enn de tidligere 😂 (Første unnskyldning kommer allerede nå) Skal ha inn innfellbare og avblendbare speilene, spess siden naboen har bestemt seg for å parkere ganske nærme. MEN! Når de er kommet i hus, da skal man også få inn de låsekassene. Marius2002, fupsaker og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 4, 2021 Forfatter Share Skrevet November 4, 2021 Søndag 31 oktober var det 10 år siden E90 ble hentet å eventyret Bimmers begynte. Veldig morsomt å se gjennom utvikling på både bilfronten og hva man selv tør å be gi se ut i av retrofit Siden man nevner retrofit. Så dukket det opp eske på døren. Oppi esken var det en eventyrsjokolade og et instrument. Men må si at instrumentet ikke var helt av det som kan spilles på. Fra det å montere pedalsett og små koding på E90 til full ettermontering av kombi fra LCI M2. (Mitt org Black panel hadde passet helt nydelig i F20n din @papertiger *host* HINT *host*) Otis, Fahad, sveigis og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå