LoKi Skrevet Juli 27, 2020 Share Skrevet Juli 27, 2020 On 7/24/2020 at 11:45 AM, Saltkjelen said: Da venter vi spent på resultat fra kjørelæreren du kjenner. Jeg kjenner kjørelærer ved en Lørenskogbasert kjøreskole, som ironisk nok lå i hjørnet ved denne rundkjøringen tidligere (Globusgården som nå er revet), og vedkommende mener at det er korrekt kjøremåte slik som beskrevet tidligere. Det blir spennende! Men bare det at vi må ha denne diskusjonen viser at rundkjøringer og trafikkregler generelt, kombinert med byggemåte, kunne vært moden for en revidering Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Da har jeg fått bekreftet at jeg tar feil. Så gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Plutselig var tråden back on-topic! Du gjorde det altså helt feil @LoKi 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 1 time siden, LoKi skrev: Da har jeg fått bekreftet at jeg tar feil. Så gratulerer Ikke noe å gratulere for det, men artig at du fikk svar på noe som egentlig hadde gått i glemmeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 Hadde kjøretime i dag på 20 tonns lastebil, og kjørte gjennom den rundkjøringa. Var en fin påminnelse om å ta en prat om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 28, 2020 Share Skrevet Oktober 28, 2020 1 hour ago, humpfy said: Plutselig var tråden back on-topic! Du gjorde det altså helt feil @LoKi 😁 Ja, jeg brukte fornuft når jeg tenkte gjennom trafikale situasjoner, basert på et regelverk laget av byråkrater som trenger å sysselsette seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Otis, KireS, Shattered og 4 andre reagerte på dette 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Marius2002, Blinklys og fupsaker reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Helt krise... Vær så snill BMW å kom med en facelift som ser bedre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2021 Share Skrevet April 13, 2021 i3 el med eksos, spottet idag Sjakalen, Walkabout, Blinklys og 7 andre reagerte på dette 3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 13, 2021 Share Skrevet April 13, 2021 1 time siden, Marius2002 skrev: i3 el med eksos, spottet idag Jeg synes det er skikkelig humor. Vurderer det selv når jeg får meg elbil. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2021 Share Skrevet April 13, 2021 36 minutter siden, ogee1 skrev: Jeg synes det er skikkelig humor. Vurderer det selv når jeg får meg elbil. Jeg er enig i at det er skikkelig humor om det er ment som det, men om vedkommende gjorde dette for å pynte opp så blir det feil Denne kunne forsåvidt også ha vært i spotte-tråden om det er ment som humor, noe jeg ser i ettertid det helt sikkert er, jeg var litt i tvil hvor denne skulle postes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 13, 2021 Share Skrevet April 13, 2021 6 minutter siden, Marius2002 skrev: Jeg er enig i at det er skikkelig humor om det er ment som det, men om vedkommende gjorde dette for å pynte opp så blir det feil Denne kunne forsåvidt også ha vært i spotte-tråden om det er ment som humor, noe jeg ser i ettertid det helt sikkert er, jeg var litt i tvil hvor denne skulle postes Problemet er at du veit aldri om fyren har humor eller om han er dønn serriøs og synes det gjør at bilen ser ut som en M-bil. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet April 13, 2021 Share Skrevet April 13, 2021 3 timer siden, ogee1 skrev: synes det gjør at bilen ser ut som en M-bil. Mopedbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2021 Share Skrevet Oktober 19, 2021 Walkabout, Blinklys, RemyNG og 3 andre reagerte på dette 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå