Orjan Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 Lekker B10! Blir jo aldri feil med en Hellrot Alpina OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 Fy feite, så lekker. Får helt hakeslepp. OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2020 On 10/11/2020 at 2:21 AM, Daniel. said: Rå Alpina! Tvilsomt at det er flere enn 2 touringer i Hellrot, ja. Nærmeste man kommer er vel en Japanrot B10 V8 som står i Polen. Var til salgs inne på en nettside som jeg ikke husker hva heter nå i farten. Var og mye andre strøkne biler til salgs der. #013 #067 - Dette er vel din? Bilen her er #067, korrekt. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2020 On 10/9/2020 at 6:57 PM, papertiger said: Nydelig bil der det har vel blitt betydelig gunstigere å importere biler av dette kaliberet og denne årgangen/20 år og eldre nå som det ikke er avgifter på disse lenger? Det er nok tatt inn mye 20 år gamle biler den siste tiden med de nye reglene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2020 On 10/11/2020 at 1:11 AM, Werther said: Gratulerer med Norges feteste E39 Touring! Kan ikke huske å ha sett E39 Touring i denne fargen noen gang. Selv Google er sjanseløs her. For å toppe hele driden er det en Alpina med manuell kasse! Igjen...Denne var jææævlig feit, @OddErik_E34 Takk for det! Sjelden farge helt klart 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2020 (endret) En kjapp oppdatering på 530i Touring. Visning på Biltilsynet her om dagen. Bilen ble berømmet for å være i meget god stand tross alder og kilometer. Dessverre fikk den "mangel" på montert senkesett. Må montere originale fjærer eller godkjenne den med fjærene som står på. Har skaffet til veie Tûv papirer på det men usikker på om jeg skal sette tilbake til original eller godkjenne slik den står nå. Hva sier folket? Bilen er satt til vinterlagring og vil stå trygt og godt frem til våren igjen Et par bilder fra kontrollen. Endret Oktober 24, 2020 av OddErik_E34 fupsaker, mslello, AlexHD og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Jeg synes du skal la fjørene stå på, liker høyden på den bilen svært godt. På ingen måte rånete lav slik den står nå. OddErik_E34, liffi og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Behold senken sier jeg 🙂 Originalt syns jeg E34 er for høye og har svært stor klaring mellom hjul og skjermkant foran. Syns høyden din har nå er meget bra. 👍🏼 OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Fin høyde på den nå. OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Behold senk du .😀 Akkurat fin som den er nå . OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 Hvis du har papirene som skal til for å få den godkjent slik den står nå, så ville jeg bare beholdt bilen som den er. Synes ikke den senken der så gal ut 😀 OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Oktober 21, 2020 Share Skrevet Oktober 21, 2020 (endret) For en tråd og ikke minst samling. Bare imponerende! Vært på Bimmers i et par-tre år nå, men ikke sett denne samlingen. Fantastisk at dere tar dere råd til å samle disse fantastiske bilene. Kjekt at det ikke er bare BMW, men at dere også koser dere med andre merker. Ang E34 530n, hvilken senk står på denne? Er ute etter senk på min egen 520, iløpet av vinter. Syns det jeg ser her er midt i blinken. Endret Oktober 21, 2020 av Mortenej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Stemmer i med de andre her, ville beholdt senkefjørene så lenge du kan skaffe papirer som gjør at du får den godkjent. Fin høyde nå. OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Oktober 23, 2020 Share Skrevet Oktober 23, 2020 Stemmer ilag med resten av crewet. Fin høyde nå og ikke rånete på noen måte! OddErik_E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet Oktober 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2020 On 10/21/2020 at 6:23 PM, Mortenej said: For en tråd og ikke minst samling. Bare imponerende! Vært på Bimmers i et par-tre år nå, men ikke sett denne samlingen. Fantastisk at dere tar dere råd til å samle disse fantastiske bilene. Kjekt at det ikke er bare BMW, men at dere også koser dere med andre merker. Ang E34 530n, hvilken senk står på denne? Er ute etter senk på min egen 520, iløpet av vinter. Syns det jeg ser her er midt i blinken. Takker for det Godt fornøyd med høyden selv på denne. Senkefjærene stod på bilen da jeg kjøpte den. Ser ut som de er ganske nylig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå