Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

 

Kom over denne videoen... :)

Bmw har mistet sitt fotfeste og identitet som merke designmessig. Selv om det isolert sett kan være et ok design. Om det ligner på passat eller i30 som jo er ok å se på, så spiller det ingen rolle for meg. Så lenge det er identitetsløst så er det værre enn noe, spesielt siden det er bmw. Et vag produkt har det lettere fordi de skal jo være mainstream og identitetsløse. Det er jo det som er identiteten dems 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Nå må de få rydda opp i den design avdelinga, er der ingen i ett stort milliardkonsern som BMW som evner å se hvor dette bærer?

Når det er sagt, så ser jeg frem til ny M2 👍

Kina og Asia er de som skal pleases, så design og valg går i den retning. Vi i EU og US er mindre interresant og får ta til takke med hva overnevnte ønsker og vil ha.

Så G20 også skulle komme som EV, da med det lange chassi fra Kina og denne skulle angivelig bare lages og selges i Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende å se på denne videoen med den nye M440i Coupe. Jeg har ikke vært superbegeistret for den nye fronten, for å si det mildt, men når jeg ser denne videoen så må jeg innrømme at jeg faktisk synes bilen ser bra ut. Fortsatt noen ting som ikke stemmer helt, men med litt tilvenning er jeg redd jeg kommer til å synes at denne er lekker. :-) Og når jeg ser den i bevegelse synes jeg den ser mye mer ut som enn BMW enn det den gjør på stillbilder, av en eller annen merkelig grunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Kina og Asia er de som skal pleases, så design og valg går i den retning. Vi i EU og US er mindre interresant og får ta til takke med hva overnevnte ønsker og vil ha.

Så G20 også skulle komme som EV, da med det lange chassi fra Kina og denne skulle angivelig bare lages og selges i Kina.

Men er det kun BMW som skal please det asiatiske markedet? Mercedes greier jo å få til ett design som er bra selv om de skal selge biler i Kina? De bare på de mindre modellene, Mercedes klarer å lage rimelige biler som ser dyre å eksklusive ut. Når BMW skal designe sine rimeligere biler så kommer de opp med sånn Kia design som på 2-serien over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg å se hvor slett designjobb BMW egentlig har gjort på G8x M3/M4. At grillen er i designet det er får nå så være, men at ACC-radaren plasseres i den ene grillen som attpåtil fjerner rillene i bunn, er et talentløst design.

Det et bare å kjøpe aksjer i Rieger, folkens! :D 

2021-BMW-G80-M3_SB19599.jpg?w=1370&h=607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det overrasker meg å se hvor slett designjobb BMW egentlig har gjort på G8x M3/M4. At grillen er i designet det er får nå så være, men at ACC-radaren plasseres i den ene grillen, som attpåtil fjerner rillene i bunn er et talentløst design.

2021-BMW-G80-M3_SB19599.jpg?w=1370&h=607

Ikke glem panserlinja, som på G20 ser vanvittig bra ut. Mens her, nei 🤦🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...