Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

@Fredrik 90 Ja, det er en herlig funksjon - nok en funksjon som viser at BMW er BMW. Smarte løsninger som ikke alle andre har. Dessverre har BMW en umettelig apetitt på kostnadsbesparende tiltak og merkevareruinering om dagen. Er det én knapp de virkelig kunne fjernet, men som av en eller annen grunn fortsatt består, så er det "neste og tilbake". Kan ikke huske å ha brukt knappen her nede siden E39-tiden.

s-l1200.jpg
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, GtiGtr skrev:

Er det stor forskjell om plata stikker ut over eller under skiltet på bakluka, når det uansett stikker utom bilen? 

Ja jeg synes det er det. F eks at man har andre ting i bagasjerommet som ikke vil at skal falle ut. Eller som i tilfellet på bildet så trenger man ikke stroppe hverken luka eller plata som ligger bak i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
4 timer siden, mslello skrev:

Nye X3, tydeligvis ikke Neu klasse og ser ut som man skifter design på DRL igjen?

image.png.cbcdfb95cc0733bc5658a356b4867308.png

 

https://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1932502

X3 med fossil løsning bruker naturlig nok ikke Neue klasse, da det er en el plattform.

Hvor like/ulike disse faktisk blir, blir spennende å se.

Neue klasse får jo det store fullskjerm head up, som jo ikke Clar plattformen tilbyr - ennå.
Samtidig kan jo ikke fossil/hybrid X3 være en teknisk kjipere løsning heller, så her er det et krysningspunkt som er litt uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

X3 med fossil løsning bruker naturlig nok ikke Neue klasse, da det er en el plattform.

 

Klar over det, var bare for å poengtere å neste iX3 og X3 ikke kommer til å dele plattform. Er ikke sikkert iX3 blir navnet på Neue klasse varianten heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mslello skrev:

Klar over det, var bare for å poengtere å neste iX3 og X3 ikke kommer til å dele plattform. Er ikke sikkert iX3 blir navnet på Neue klasse varianten heller?

Jeg visste vel at du visste.

😂

Bare litt i svime etter en time+ med Indisk helpdesk på teams..

Er mye spennende som skjer fremover, det første som skjer er vel nye 5’er touring som blir visst om få dager. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Jeg visste vel at du visste.

😂

Bare litt i svime etter en time+ med Indisk helpdesk på teams..

Er mye spennende som skjer fremover, det første som skjer er vel nye 5’er touring som blir visst om få dager. 
 

 

Det hørtes slitsomt ut 🤯

Ja, ser ut som der er mulig å få se touringen i februar allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En BMW insider forteller at G45 X3 er den siste nye modellen uten designelementer fra Neue Klasse, og at det vil være en miks av LCI modeller med og uten Neue Klasse-trekk (men fleste med Neue Klasse). Ikke helt lett å forstå seg på BMWs strategi om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


 

 

13 hours ago, Saltkjelen said:

En BMW insider forteller at G45 X3 er den siste nye modellen uten designelementer fra Neue Klasse, og at det vil være en miks av LCI modeller med og uten Neue Klasse-trekk (men fleste med Neue Klasse). Ikke helt lett å forstå seg på BMWs strategi om dagen.

Ja det er riktig, det snakket vi om i November. Som sagt x3 er for godt selgende bil i hele verden at de tør ikke å ta sjansen. Det har blitt sagt i en eller annet intervju men som jeg ikke finner igjen.

On 11/27/2023 at 1:14 PM, Fredrik 90 said:

Så nye iX3 blir en helt egen modell når det kommer til design? Hvis man ser spionbildene av nye X3 så ser man klare forskjeller mellom disse to. Jeg synes jo det er synd om BMW ikke baserer iX3 på samme design som X3 slik som dagens modell. Siden det tydeligvis er opplest og vedtatt at "EV only" modeller skal se helt forferdelige ut så har jeg ikke høye forhåpninger til designet på iX3. 

BMW vet virkelig ikke hva de vil om dagen, i det ene øyeblikket skal de lage ett design uavhengig av drivlinje og i det neste så skal de spytte ut elbiler og fossilbiler med forskjellig design. 

Men dere som har greie på det...hva er det denne Neue klasse modellen har som ingen andre elbiler på markedet har? Er ikke dette bare "just another EV SUV"? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...