mslello Skrevet i går, 07:22 Skrevet i går, 07:22 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Det er i alle fall et solid designmessig løft å illustrere en bred grill! Ja, synes fronten ser lovende ut 🤞 Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2
KireS Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden (endret) Skal vises 18 Mars https://www.bmwblog.com/2026/03/05/bmw-i3-march-18-debut/ Spent på om vi får se en touring etterhvert Endret 22 timer siden av KireS
Ron Jeremy Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Et par kjappe bilder fra dagens presentasjon på Bilia i Skien. Har jo skrevet litt om førsteinntrykket og vist bilder fra første visning i Oktober, dengang var den i sølv med 22». I dag fikk vi se både hvit, sort og sølv. Hadde håpet på en blå versjon selv, men fint med dagens biler også. Personlig syns jeg nok hvit var litt flat, sort var den tøff i, spesielt over de litt brede hoftene satt formene bra i sort farge - og som sist, sølv gjør seg veldig! Bra oppmøte kl 12 en Torsdag egentlig. Hva syns folket? Marius2002, mslello og Orjan reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Endret 19 timer siden av Ron Jeremy Orjan, Marius2002 og mslello reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden teerex, Orjan, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
mslello Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Liker sølv fremdeles her. Skal til Trondheim en tur i ettermiddag for å se Ron Jeremy reagerte på dette 1
KireS Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nytt dashboard og utvidet cognac nappa skinn så sitter den som støpt den der😄
Saltkjelen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Har selv kikket på bilen i dag, og konkluderer nok med at jeg er positivt overrasket. Ikke fordi produktet nødvendigvis gir en wow-faktor, men fordi forventningene til bilen i utgangspunktet var laber. Sett opp mot for eksempel G60/G61, fremstår bilen bra (bedre) finishmessig. Rattet og knapper med haptic feedback er heslig. Designet og proporsjoner er i og for seg fine, men jeg frykter det blir fort blir kjedelig. Detaljer fremstår som litt «2D», noe som får bilen til å se litt plain/lite påkostet ut. Marius2002, mslello og Ron Jeremy reagerte på dette 3
KireS Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden First drive av i3 med Autogefuhl Marius2002, Orjan, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
Heik80 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 5 timer siden, Saltkjelen skrev: Har selv kikket på bilen i dag, og konkluderer nok med at jeg er positivt overrasket. Ikke fordi produktet nødvendigvis gir en wow-faktor, men fordi forventningene til bilen i utgangspunktet var laber. Sett opp mot for eksempel G60/G61, fremstår bilen bra (bedre) finishmessig. Rattet og knapper med haptic feedback er heslig. Designet og proporsjoner er i og for seg fine, men jeg frykter det blir fort blir kjedelig. Detaljer fremstår som litt «2D», noe som får bilen til å se litt plain/lite påkostet ut. Litt uenig med deg, i5 ser mer "bad ass" ut syns eg i forskjell ix3 utvendig Ron Jeremy: Den blåfargen blei eg skuffa over,såg det stod èin på Jæger sentrum i Bergen blei meget tam syns eg.Nesten som han var vass farget,kommer fra èin som elsker blå Bmw😂 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 15 minutter siden, Heik80 skrev: Litt uenig med deg, i5 ser mer "bad ass" ut syns eg i forskjell ix3 utvendig Jeg snakker ikke om design, men finish (materialer). Der er G6x begredelig. Ellers enig i at G61/G99 ikke er det verste å hvile øynene på. KMT, Ampera, Heik80 og 4 andre reagerte på dette 7
mslello Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Var så mange folk i Trondheim, så fikk ikke tatt så mange bilder. Men fikk prøvd Msport setene og de likte jeg helt klart bedre. Ellers var det Space silber som den som var på rundgang i oktober, svart og ocean wave blue. Jeg syntes sort var kledelig og blåfargen litt kjedelig Ron Jeremy og Marius2002 reagerte på dette 2
mslello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden En annen ting jeg la merke til, var at det så ut som det var matt overflate på idrive skjermen. Så heller ikke så mange fingermerker, må se litt nærmere på det når man tar en prøvetur Marius2002 reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 15 hours ago, KireS said: First drive av i3 med Autogefuhl Mr. Gefühl ser ikke særlig fornøyd ut der han sitter med knærne i haka bak der. Skuffende høyt gulv som han selv forklarer, her er iX3 med ekstra høyde en del bedre. Skulle tro at en dedikert elbilplattform skulle kunne gi mer romslig baksete selv i en 3-serie, men her ser det rimelig trangt ut for en voksen person. Heik80 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, papertiger skrev: Mr. Gefühl ser ikke særlig fornøyd ut der han sitter med knærne i haka bak der. Skuffende høyt gulv som han selv forklarer, her er iX3 med ekstra høyde en del bedre. Skulle tro at en dedikert elbilplattform skulle kunne gi mer romslig baksete selv i en 3-serie, men her ser det rimelig trangt ut for en voksen person. Han kan jo sette seg inn bak i en E90 så kan vi se hvor fornøyd han ser ut da 😂 Bakseteplass har vel aldri vært noen BMW sin beste styrke sammenliknet med konkurrentene. Synser det var mye dør og lite åpning inn til dette baksetet også, hele åpningen ser jo kjempe trang ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå