Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Hva? Kødder du? Det har jeg aldri lagt merke til 😂😅😉

Neida, det er bra at noen også er positive til det nye som kommer. Selv om jeg sliter med det så er det godt at andre kan være positive og skape litt nyanse 😀  

Tidene forandrer seg egentlg ikke om man tenker seg litt om .

Og kan bruke meg som et eksempel her .

@Marius2002 du er like positiv og glad for Neue klasse som jeg var når e60 kom i 2003 😊.

@Fredrik 90 du er like negativ for denne som jeg var når e39 kom i 1996 og hatet den som pesten da husker jeg 😅

Så ja alt handler om tid så finner blir man sikkert vant til alt dette og selv om nå enkelte vil være bastante og si aldri !

Men den har vi jo hørt før her inne .

Husker når jeg tok det i dette Bimmers universet ,var jo bla e65 grusomt .

Alle skulle ha sort skinn alt annet var jo æsj liksom ,hva har skjedd ?

Jo forandringer kan man si 😅

Skrevet
1 time siden, sveigis skrev:

Og kan bruke meg som et eksempel her .

@Marius2002 du er like positiv og glad for Neue klasse som jeg var når e60 kom i 2003 😊.

@Fredrik 90 du er like negativ for denne som jeg var når e39 kom i 1996 og hatet den som pesten da husker jeg 😅

Så ja alt handler om tid så finner blir man sikkert vant til alt dette og selv om nå enkelte vil være bastante og si aldri !

Men den har vi jo hørt før her inne .

Husker når jeg tok det i dette Bimmers universet ,var jo bla e65 grusomt .

Alle skulle ha sort skinn alt annet var jo æsj liksom ,hva har skjedd ?

Jo forandringer kan man si 😅

Her er jeg faktisk ikke helt enig med deg Jan.

Hvorfor hatet folk E60 og E39 når de kom? Jo det var vel mest pga designet, under skallet og i teknikken så var jo begge disse bilene overlegene sine forgjengere. De endringene vi ser nå hvor man først og fremst kommer med en totalt forandret drivlinje, altså EV vs ICE. Men også hvordan hele bilen fremstår som ett produkt som er skrudd sammen til en vesentlig lavere kostnad enn bilene før den. Det at man ikke lenger har noen innovasjon som gi deg wow faktor eller som legger lista høyere enn alle andre...det gjør at nå er ting helt annerledes enn når E65 og E60 kom. Det er iallfall slik jeg ser det :) 

Skrevet
30 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Her er jeg faktisk ikke helt enig med deg Jan.

Hvorfor hatet folk E60 og E39 når de kom? Jo det var vel mest pga designet, under skallet og i teknikken så var jo begge disse bilene overlegene sine forgjengere. De endringene vi ser nå hvor man først og fremst kommer med en totalt forandret drivlinje, altså EV vs ICE. Men også hvordan hele bilen fremstår som ett produkt som er skrudd sammen til en vesentlig lavere kostnad enn bilene før den. Det at man ikke lenger har noen innovasjon som gi deg wow faktor eller som legger lista høyere enn alle andre...det gjør at nå er ting helt annerledes enn når E65 og E60 kom. Det er iallfall slik jeg ser det :) 

Joda jeg skal være enig med deg her uten tvil Fredrik og det du nevner her er av faktorer ,er jo sant.

Men det er jo ikke alle som ser det sånn som vi gjør her og snakket med et par der jeg er nå pr dd ,som faktisk synes nye Bmwer og utseendet feks faktisk er helt knall .🤪🤪

Skjønn det den som kan .

Nei vi kan vel bare være enige at alt var bedre før ja ,hvertfall noe 

Skrevet

I den ene enden så har vi Neue klasse, i den andre enden så går BMW nå ut å bekrefter at de har ingen planer om å fase ut eller å sette en sluttdato for dieselmotorer. 

https://www.bmwblog.com/2025/02/10/bmw-not-giving-up-diesel-engines/

Dette gleder meg å lese, det betyr av BMW sin fantastiske B57 motor skal leve videre i mange år. 80% av alle X5 som selges i EU har diesel, leste også en annen vei at 55% av alle G60/61 5-serie som selges i EU fortsatt leveres med diesel. Det er så deilig å vite at utenfor Norge er verden fortsatt som før når det kommer til bil 😅

Skrevet
4 timer siden, sveigis skrev:

du er like negativ for denne som jeg var når e39 kom i 1996 og hatet den som pesten da husker jeg 😅

heldigvis kom m-sport og facelift, uten dette så har den nok vært like hatet den dag idag.

Skrevet
27 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

heldigvis kom m-sport og facelift, uten dette så har den nok vært like hatet den dag idag.

Du sier det jeg akkurat tenkte @Ingvaldsen helt til det herrens år 2003.😊

Hva skjedde da ?

Jeg hadde kjøpt hus og var på handlesenter i Grimstad ,da stod der en flett ny 530 d m sport Touring på utsiden ,da ble alt hatet lagt bort og jeg kunne se på de som fine ,nei ikke fine men jækla fine husker jeg 😊

Heldigvis nå så er jeg her at all velholdt e39 er nydelige biler og så gode og kjøre da 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...