Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

F10 M5-felgene (Style 343) vil være et bra valg. Litt åpne felger kler F10/11. Veldig fornøyd med hvordan det ble seende ut på min bil i alle fall (riktinok replica fra Avantgarde). Potensielt er vel Competition-felgene fra F10 M5 LCI (Style 601) enda penere, men sikkert noe vanskeligere å få tak og i muligens også dyrere. Style 434 er også kledelig, samt ikke minst Style 373 fra 6-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt grunnen til at du ønsker deg 351M felgene, alle andre F10/11 med m-sport har jo disse. Synes de du har er finere.

Derimot liker jeg mange forskjellige orginale 20". 

 

311, 356, 373, 434 er alle nevnt, men jeg vil trekke frem 464 som jeg liker godt og 303 fra F01/F07.  :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye veldig gode forslag her, problemet er nok å finne brukt felger av disse. Prisen betyr ikke så mye da jeg er mest opptatt av å bli fornøyd, er også derfor jeg har vurdert å kjøpe 351 nye. Men jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal kjøpe felger som koster mer enn 30 000 kr til en bruksbil, da er brukt det eneste alternativet om man skal ha noe av skikkelig kvalitet. Mye av årsaken til at jeg vil ha 351M felger er nok at jeg vil ha en så clean look som overholde mulig, bilen blir da veldig standard og det er den looken jeg synes er fin og som jeg har falt for. Når det er sagt så er jeg åpen for litt andre felger, så en F11 535d i dag med Zito WP111 og det så også veldig oppegående ut.

Jeg lurer også på om jeg skal gå for å få kjørt en full software update på hele bilen, har fått pris på dette av Bavaria på 3600,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Style 351 er noe av det trauseste man kan få på en F10 i dag, så jeg ville definitivt vurdert å gå for noen andre lekre originalhjul. En nabo av meg har 8,5x20 og 10x20 Style 303 fra F01/F07 på sin F11 og dette er i mine øyne meget kledelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Style 351 er noe av det trauseste man kan få på en F10 i dag, så jeg ville definitivt vurdert å gå for noen andre lekre originalhjul. En nabo av meg har 8,5x20 og 10x20 Style 303 fra F01/F07 på sin F11 og dette er i mine øyne meget kledelig.

Da kan du jo være glad det ikke er din bil, da og for at smaken er forskjellig! Jeg støtter Fredrik, selvom 343 og 434, pluss 356 er tøffe, så  man ikke ha disse! ;)

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du støtter Fredrik. Om Fredrik føler seg støtt av kommentaren, noe jeg ikke seg noen grunn til at han skulle, så regner jeg med at han kan si det selv. :)

Det diskuteres forskjellige felger til denne bilen, og det er derfor å anse som helt legitimt å komme med andre forslag enn det som er oppe til vurdering - så får det være opp til Fredrik hva han selv ender opp med til slutt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om smak og behag, selv synes jeg 351M er ryddige og fine på F10. Bryr meg ikke så mye om de er vanlige og trauste, F10 er en veldig vanlig bil så det må man bare regne med. Ellers så er det kommet masse fine forslag, for min del står det mest mellom 351M og M5 felgene da de andre felgene er nesten umulig å oppdrive.. Finner jeg ikke felger før jeg skal til Ringen i September så kjøper jeg Zito WP111 og kjører med de frem til vinterdekksessongen, så får vi se hva som dukker opp til våren ;)

Ellers så har jeg vært på Bavaria i dag og bukket time for Software update, da blir hele bilen oppdatert. Skal bli spennende å se om man merker noen forskjell :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Style 351 er noe av det trauseste man kan få på en F10 i dag, så jeg ville definitivt vurdert å gå for noen andre lekre originalhjul. En nabo av meg har 8,5x20 og 10x20 Style 303 fra F01/F07 på sin F11 og dette er i mine øyne meget kledelig.

303 er ordinært, det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt handler om smak og behag, selv synes jeg 351M er ryddige og fine på F10. Bryr meg ikke så mye om de er vanlige og trauste, F10 er en veldig vanlig bil så det må man bare regne med. Ellers så er det kommet masse fine forslag, for min del står det mest mellom 351M og M5 felgene da de andre felgene er nesten umulig å oppdrive.. Finner jeg ikke felger før jeg skal til Ringen i September så kjøper jeg Zito WP111 og kjører med de frem til vinterdekksessongen, så får vi se hva som dukker opp til våren ;)

Ellers så har jeg vært på Bavaria i dag og bukket time for Software update, da blir hele bilen oppdatert. Skal bli spennende å se om man merker noen forskjell :)

Software update?

Hva går det ut på, Fredrik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering av alle små sorte bokser også navigasjon i bilen til siste versjon.

Det blir som å ta en Windows update, om du kjenner til det.

Noen ganger merker man det noen ganger ikke.

Men det føles veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering av alle små sorte bokser også navigasjon i bilen til siste versjon.

Det blir som å ta en Windows update, om du kjenner til det.

Noen ganger merker man det noen ganger ikke.

Men det føles veldig godt!

Navigasjon, altså kartet, ble ikke oppdatert da jeg fikk software oppdatering på min F10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Software update?

Hva går det ut på, Fredrik?

Det er rett og slett en oppfriskning av bilens systemet og elektronikk, alt ifra Idrive enheter, styringsprogammer, hjelpemiddler og automatiske funksjoner. Min bil har ifølge systemet til Bavaria aldri fått noen Software update så de mente det var en del ting som lå klart til min bil, deriblandt håper jeg at Stop & go cruise, blindsone varsler og lysautomatikken får seg en oppdatering.

En ting er å holde bilen vedlike mekanisk, men nå som bilene er så proppa med elektronikk så må man også holde de vedlike elektronisk. Har også en liten plan om å få inn litt flere hester etterhvert og da er det greit å ha alt av slikt software opplegg på stell :)

En oppdatering av alle små sorte bokser også navigasjon i bilen til siste versjon.

Nei! oppdatering av navien inngår ikke i Software update. Da må man betale ytterligere 1700 kr for en kode som de legger inn i software programmet under oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...