Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, BrokeBoi skrev:

Er enig i at den har gått langt, men er vel et "trygt" kjøp i den forstand at den har resterende nybilgaranti fram til september 2022. 

Vurderer du oppriktig å kjøpe? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutes ago, Snagg30 said:

Vurderer du oppriktig å kjøpe? :D 

Ja, men er egentlig feil fargekombinasjon for min del. Jeg er dessverre så kjedelig at jeg foretrekker biler med monotone farger. Men drømmen om bil med V8er må oppfylles veldig snart, for det blir stadig færre sylindre på nyere biler. For og ikke snakke om opf som kverker all godlyden fullstendig. 😢

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, fupsaker said:

Om ikke annet var det i alle fall et ekstremt pent eksemplar som med riktig eier vil vare i "evig" tid fremover. :) LCI av denne med 530 hester har kanskje bare en effektøkning og små utbedringer?

Ja, og med opf(?), og da blir det egentlig uaktuelt. Mye av gleden med å ha V8er er jo selve lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Ja, og med opf(?), og da blir det egentlig uaktuelt. Mye av gleden med å ha V8er er jo selve lyden.

Men har du hørt lyden i nye M550i LCI med opf filter? Den står ikke tilbake fra mye, endelig er man kvitt pops and bangs også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Fredrik 90 said:

Men har du hørt lyden i nye M550i LCI med opf filter? Den står ikke tilbake fra mye, endelig er man kvitt pops and bangs også.

Har faktisk det, og det er heldigvis ikke helt håpløst ennå. Pops and bangs er jeg relativt ambivalent til. Av og til synes jeg det er kult, andre ganger synes jeg det er litt barnslig og jalla. Det er kanskje alderen som har fått meg til å lene mer mot det sistnevnte. Det verste jeg har hørt er 125i med pops and bangs tune som varer i 10 sekunder etter deselerasjon.

Lyden på nye generasjon RS6 og E63s er veldig skuffende med opf. BMW har faktisk gjort en god jobb med å ikke kvele for mye av lyden på LCI M5, men det er vel bare et spørsmål om tid før det innføres enda strengere reguleringer som gjør at alle bensinbiler til slutt høres ut som støvsugere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marius2002 said:

Ser du etter varebil? Stopp letingen:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=194733401
 

😎

Digger de bilene! Gikk faktisk en del av de i Sauda, hvor mormoren min bodde og jeg var en del på besøk når jeg var liten, så har et slags forhold til disse selv. Det stod et stykke om disse bilene (inkl. eier av Skretting Bil som har lagt sin elsk på disse) i Bladet BIL, under Youngtimers-spalten. Typisk særegent japansk, kan ikke annet enn å like det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/10/2021 at 9:11 AM, Daniel. said:

Dette må da være en gøy bil :) 130i E87 med manuell og Quaife diffsperre.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=210587870

hadde jeg hatt 170k å bruke på bil nr. 2 nå, og om Minien hadde vært solgt. Da hadde jeg også vært solgt! Drømmebil det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, papertiger skrev:

hadde jeg hatt 170k å bruke på bil nr. 2 nå, og om Minien hadde vært solgt. Da hadde jeg også vært solgt! Drømmebil det der.

Jeg er ganske så enig. Litt småplukk med den, men kan fort gjøres noe med. Hadde jeg bare hatt ei kone som var mer åpen for at jeg kan ha en morobil, så kunne kanskje denne vært et fint tilskudd til en elektrisk bilpark. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...