Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Flataas skrev:

Solgt bilen nå eller angret deg?

Finn.no var ikke helt fan av ikke lagt inn regnr i annonsen, så den ble stanset. Har hatt kontakt med en som jeg får se hva svarer før jeg retter på annonsen for å få den ut igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tollefsen skrev:

Finn.no var ikke helt fan av ikke lagt inn regnr i annonsen, så den ble stanset. Har hatt kontakt med en som jeg får se hva svarer før jeg retter på annonsen for å få den ut igjen. :) 

@Ingvaldsen  som skal ha enda en rask dieselbil i samlinga ? Han skraper jo finn for raske dieselbiler 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Snagg30 said:

Ja jeg vet veldig godt hva du sikter til, høres ut som en gjeng med AK-47 kommer (grusomt). Men mitt spørsmål var seriøst, jeg lurer oppriktig på om min lyd er naturlig eller om det er laget til av BMW på lik linje som et "pops and bang map" hos den lokale chiptuning firmaet. 

Hva er "naturlig" lyd?
Jeg har en RS3 8V, og selv om motoren er noe av det herligste som er laget lydmessig så er det fortsatt laget et eksosanlegg som er formet for å lage symfonien. Det er også spjeld for å få den mer stille/bråkete, alt etter hva man anser som normalen.
Pops 'n bangs er originalt på den, men bare litt når den har kald motor og girer ned.

Naturlig lyd er vel strengt tatt uten eksos. Alt annet er jo faktisk en forvrengning av lyden i den ene eller den andre retningen 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, LoKi skrev:

Hva er "naturlig" lyd?
Naturlig lyd er vel strengt tatt uten eksos. Alt annet er jo faktisk en forvrengning av lyden i den ene eller den andre retningen 😛

 

Du forstår godt hva han mener.

Har forøvrig en bekjent som også har RS3 8v som jeg har fått kjørt et par ganger. Fin lyd, spesielt ved girskift men bilen eller syns jeg var tam og gav meg null fartsfølelse…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, E.C. skrev:

@Tollefsen: du la jo per definisjon inn feil regnr. Du la inn "null" bare for å legge inn noe, men det er faktisk en E-Golf som har det som personlig bilskilt. Tro det eller ei.

Fullt klar over at jeg la inn feil regnr. Ikke at det er av noen betydning for min del akkuratt nå. Ønsker jeg at annonsen skal fortsette så er det bare å legge inn korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tollefsen skrev:

Fullt klar over at jeg la inn feil regnr. Ikke at det er av noen betydning for min del akkuratt nå. Ønsker jeg at annonsen skal fortsette så er det bare å legge inn korrekt.

Ikke vondt ment dette i det hele tatt. Men spiller det noe rolle om regnr ligger der? Eller er det at du egentlig ikke ønsker å selge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert så mange av dere husker han her. Still going strong med minimalistisk annonse, han har prøvd og selge i snart et halvt år nå.
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=212491739

 

For en bil!! Heftig motor å det peneste interiøret BMW har å by på :D 

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=229517133

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ahj skrev:

Ikke vondt ment dette i det hele tatt. Men spiller det noe rolle om regnr ligger der? Eller er det at du egentlig ikke ønsker å selge? 

Enkelte etater følger endel med på hva som havner på finn.no, så derfor legger jeg ut minst mulig. Hvis de vil finne ut hva som tilhører den så finner de det selvfølgelig.

 

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...