Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det med B47 hadde jeg ikke tenkt på. Det burde jeg nok gå for ja. Jeg ser den siste jeg linket er B47, ikke så gal pris på den. Eneste som er litt kjedelig er standard understell og litt kjedelig med svart/svart.

Var jo veldig bra utstyrt den der. Nappa skinn og adaptive dempere. Men nesten 60k i prisforskjell er jo betydelig.

Edit: Ser nå at den siste jeg linka ikke var xdrive.

Endret av Emilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Emilsen 

Sitter i samme båt for tiden. Holdt såvidt på å kjøpe en LCI 530xd, men den ble i praksis solgt i det jeg skulle sende melding og si "tar den"... For 100k mindre (rundt 300-350k) får en en godt utstyrt B47 F11 LCI, så spørsmålet er om det er verdt de 100 laken ekstra for sekser. Det får være opp til hver enkelt å vurdere for seg selv.

@E.C.

B47 kom i 190hk fulleffekt ja, men det er flere av disse som også er nedtunede 163hk. Enkleste måten å finne ut av det på er å kjøre VIN-nr i en dekoder, der står motorkoden. Også alle MY2015 er B47, selv om de er 2014 registrerte. Så kan være litt vanskelige terreng å tråkle seg gjennom på disse, men kan være greit å sjekke opp i før kjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har funderer litt på å kjøpe en e46. 
Denne er ikke langt unna meg, men lurte på om noen av dere som har peiling/kunnskap har noen tanker?
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=251060462

 

Nåværende eier har ikke hatt den så lenge, så regner med han plukka den opp "billig" og ønsker å gjøre noen lapper på den. Ikke at det betyr noe da jeg er for at folk tjener penger.

Endret av Tito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2022 den 11.25, E.C. skrev:

Ser ut som at den har fått mer service enn biler med 10x så lang km-stand. Herlig å se.

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem dette er sin bil. Om det er rett, så er denne personen ekstremt nøye med bil. For å si det forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Otis said:

Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem dette er sin bil. Om det er rett, så er denne personen ekstremt nøye med bil. For å si det forsiktig.

Lurer på om han kanskje er forumbruker her inne? Har vært en med tider og stunder som har nevnt en F11 han har som han ikke bruker om vinteren, og som har ekstremt lav km-stand. 
 

Om enn ikke så gammel; står en av noe lignende km-kaliber her i Stavanger til salgs også: 2014 535ix gått 21000km: https://www.finn.no/249237821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, papertiger skrev:

Lurer på om han kanskje er forumbruker her inne? Har vært en med tider og stunder som har nevnt en F11 han har som han ikke bruker om vinteren, og som har ekstremt lav km-stand. 
 

Om enn ikke så gammel; står en av noe lignende km-kaliber her i Stavanger til salgs også: 2014 535ix gått 21000km: https://www.finn.no/249237821

Han er ikke så veldig aktiv her inne, men har vært her noen ganger ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Andreas_R skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=259454204

Pen bil! M5 E61 i Interlagosblå er lekkert! 

Synd med motoren da :( Det er ikke billig å reparere på S85..

kunne presistert litt bedre hva som er problemet, om det er kun rådelager som har spunnet i råde er jo en smal sak.  har veivlager blir med veiva rundt snakker vi en langt større jobb. 

men siden det er har sprukket en slange til vanos og vært lavt oljetrykk så kan det være flere ting som er ødelagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

kunne presistert litt bedre hva som er problemet, om det er kun rådelager som har spunnet i råde er jo en smal sak.  har veivlager blir med veiva rundt snakker vi en langt større jobb. 

men siden det er har sprukket en slange til vanos og vært lavt oljetrykk så kan det være flere ting som er ødelagt

Fort at dette baller på seg ja.. Veiv, vanoser, høytrykkspumpe for vanoser osv. 

Man kan være heldig, eller uheldig. 

Skulle jeg ha angrepet dette så hadde det blitt motor ut og full overhaling. Da har jeg kunne sovet godt og behandlet maskinen slik den skal uten å være redd for havari. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Andreas_R skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=259454204

Pen bil! M5 E61 i Interlagosblå er lekkert! 

Synd med motoren da :( Det er ikke billig å reparere på S85..

Står at lageret ble med veiva rundt, så jeg får inntrykk av at om du er heldig så holder det med polering av veiva, men 99.9% sannsynlighet må du ha ny veiv, og de har jeg forstått er dyre om du i det hele tatt finner de. Og det er før man har sett alt annet som har gått galt med den sprukne oljeslangen.

Her hadde jeg glatt styrt unna med mindre jeg hadde en linje på en kjent god motor for bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...