Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, *MrB* skrev:

Hvorfor kjøpe billig E60 når man kan kjøpe en dyr en i stedet?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=305307187

Men ikke noe å si på bilen for øvrig. Ser strøken ut, flott servicehistorikk, lav km stand, en eier, norsk og en 525ix er ikke hverdagskost. Denne skal være verd litt ekstra, men alt med måte selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fredrik 90 said:

Men ikke noe å si på bilen for øvrig. Ser strøken ut, flott servicehistorikk, lav km stand, en eier, norsk og en 525ix er ikke hverdagskost. Denne skal være verd litt ekstra, men alt med måte selvsagt. 

Det var en fin «originalpolizei» med tilsynelatende god historikk. Men 200k var litt voldsomt vil jeg si. Men for all del. Håper jo egentlig jeg tar feil 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her, det har vært mange biler i garasjen de siste årene, men jeg gikk på en smell på både en 630i og (i dag) en Alpina D3 Touring (https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276041868) - Diesel i Oslo er kanskje ikke "innafor" - men 272 hk 630i er også med å forpeste bylufta. Har vel styrt (flippet) mest italienere, Alfa, Fiat, Lancia, men det har også vært Mercedeser og Jaguarer innom - ikke så mange Yarriser.

D3'en er ikke den feteste Alpina, men ryddig eierskap de siste ti årene trekker veldig opp. Bilen er utrolig tight og velholdt. 630'en ligger på finn, den er så godt som spotless. Man liker eller liker ikke designet, men den skiller seg ut såpass i trafikkbildet, at skambudene (fra 90 til 125) bare renner inn - jeg tror fra samme miljø, bare med ulike brukere. Jeg blokkerer dem fortløpende.

Ville bare si hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, Arthur said:

Ny her, det har vært mange biler i garasjen de siste årene, men jeg gikk på en smell på både en 630i og (i dag) en Alpina D3 Touring (https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276041868) - Diesel i Oslo er kanskje ikke "innafor" - men 272 hk 630i er også med å forpeste bylufta. Har vel styrt (flippet) mest italienere, Alfa, Fiat, Lancia, men det har også vært Mercedeser og Jaguarer innom - ikke så mange Yarriser.

D3'en er ikke den feteste Alpina, men ryddig eierskap de siste ti årene trekker veldig opp. Bilen er utrolig tight og velholdt. 630'en ligger på finn, den er så godt som spotless. Man liker eller liker ikke designet, men den skiller seg ut såpass i trafikkbildet, at skambudene (fra 90 til 125) bare renner inn - jeg tror fra samme miljø, bare med ulike brukere. Jeg blokkerer dem fortløpende.

Ville bare si hei.

Velkommen! Og for en fin Alpina du har kjøpt deg! Hadde vært kjekt å sett en egen tråd om denne, begynner å bli flere med Alpina i garasjen her nå, gamle som nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, papertiger skrev:

Velkommen! Og for en fin Alpina du har kjøpt deg! Hadde vært kjekt å sett en egen tråd om denne, begynner å bli flere med Alpina i garasjen her nå, gamle som nye.

Thanks,

Om det blir tråd får tiden vise, nå har den vært parkert i garasjen i et par timer, beinharde vinterdekk på strøkne grå OZ-felger står stablet bak. Erfaringsmessig pleier det å bli tråder når noe ryker - ikke når alt funker. Men... det har kanskje vært nærmere 50 biler inn og ut de siste fem årene - og dette kan se ut til å bli en stayer (så lenge fossil er lov i Oslo). Sjelden har jeg frydet meg like mye med nyervervelse av en 14 - 15 år gammel bil.

Det eneste jeg må gjøre, er nye sommerdekk bak. De blir en tur innom Oljeskiftexpressen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2023 den 15.05, Fredrik 90 skrev:

Men ikke noe å si på bilen for øvrig. Ser strøken ut, flott servicehistorikk, lav km stand, en eier, norsk og en 525ix er ikke hverdagskost. Denne skal være verd litt ekstra, men alt med måte selvsagt. 

Virkelig en fin E60 dette, og fin historikk 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

BMW i4 M50 | FINN.no En av landets første, som den gang ble videresolgt for rundt 848 000 til eier to, nå halvannet år senere koster den 619' og det er sikkert mulig å gjøre en god deal. Sistemann som hadde denne var Sikkerhetsproffen, for de som følger han. :) 

Synes ikke det var noe særlig billig med så høy km. Ligger en med 1/10 av km til lavere pris

image.png.2cc2b6cb85bb1196504762b0a21a611c.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jarod skrev:

Synes ikke det var noe særlig billig med så høy km. Ligger en med 1/10 av km til lavere pris

image.png.2cc2b6cb85bb1196504762b0a21a611c.png

Det er mye synsing her, men jeg er tilbøyelig til å være enig. Det er jo som du sier en Fully charged, men med søkke og snøre med unntak av M technology pack og kanskje noen andre ting. Samtidig er det også slik at man nå kan gjøre svært gode dealer på attraktive biler i privatmarkedet, så det var egentlig bare et tips om en edruelig pris på en flott bil. Som samtidig har 3 og et halvt års fabrikkgaranti igjen med 200 000km. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...