Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Synes folk skal ha urimelig mye penger for eldre 3-serier...

E91 318d preface med 500 000km på telleren og masse rust, småfeil og manglende servicehistorikk, men ombygd til 335d LCI - 220 000kr.  Da fremstår F11 som et kupp i forhold...

Bruktbil til salgs: BMW 3-serie - 2007 - Blå - 286 Hk - Stasjonsvogn | FINN.no

 

Vet ikke om noen andre har lagt merke til det, men det virker som if-bilhistorikk har begynt å fjerne link til eldre annonser og kun viser antall eiere. Har sjekket haugevis av biler der forrige annonse ikke kommer opp slik som tidligere, også på biler der jeg vet tidligere annonser har vært tilgjengelig. Ofte har siden beholdt annonse-bilde av selve bilen, men ikke linken. Har vært en endring på dette siste par ukene. 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2024 den 15.33, Werther skrev:

Synes folk skal ha urimelig mye penger for eldre 3-serier...

E91 318d preface med 500 000km på telleren og masse rust, småfeil og manglende servicehistorikk, men ombygd til 335d LCI - 220 000kr.  Da fremstår F11 som et kupp i forhold...

Bruktbil til salgs: BMW 3-serie - 2007 - Blå - 286 Hk - Stasjonsvogn | FINN.no

 

Vet ikke om noen andre har lagt merke til det, men det virker som if-bilhistorikk har begynt å fjerne link til eldre annonser og kun viser antall eiere. Har sjekket haugevis av biler der forrige annonse ikke kommer opp slik som tidligere, også på biler der jeg vet tidligere annonser har vært tilgjengelig. Ofte har siden beholdt annonse-bilde av selve bilen, men ikke linken. Har vært en endring på dette siste par ukene. 

Sykeste er jo at noen i 2019 fant ut når bilen var gått 500k at de skulle bygge den om til 335d 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Lå ute før vinteren også, var det 700k den gang?

At ikke det kan være ett marked for slikt i Norge? Folk skal jo bare ha istykker kjørt dritt som koster 399 000,-. Her får du en nesten eskeny E46 M3 til prisen av en horribelt kjedelig elbil…

Går vel ut ut av landet dit betalingsviljen for unike biler er større. Det er synd…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått for lite til at man tør å bruke den.

Og til å være samlerbil har den feil farger i manges øyne (selv om dette var lanseringsfargen). 

Flott bil og i mine øyne en bra pris, men hvem er den for? 

Får håpe den blir i landet i de rette hender.

Endret av Lars89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne fint ha hatt en slik som sommerbil. Kjører man under 10 000 km per sommer så tar det 18 år før den har bikket 200k km. Blir vel ikke dårlig verdi på noe sånt om 8 år heller med en E46 med < 100 k km på telleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort være en grei investering ja.

Kanskje ikke helt luftkjølt 911, men utvilsomt en klassiker.

Andre farger og manuell girkasse så hadde den nok gått med en gang. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 3000 km i året med Alpina og da blir det litt ekstra siden den er praktisk har ett bredere bruksområde. Jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å bruke denne M3en, med sommerkjøring så vil dette alltid være en bil med lav kilometerstand. Om den har gått 19 000 km eller 37 000 km tror jeg heller ikke spiller noen rolle for prisen.  Eneste er at jeg hadde nok ikke tatt den på bane, heller en inspirert kjøretur på svingte innlandsveier. 

Dette er uansett en investering, E46 regnes av mange som beste M3en og jeg tror prisene på disse bare skal opp. Dette kan være en millionbil om noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da meget lav km. Men kjenner til det litt. Ikke at det er det samme men b10 vogna mi hadde rulla 147.000 når jeg kjøpte den. Å til en 1994 å være så synes jeg det er lavt men det skal jo brukes . 
 

men når alt km er så lav som M3’n så blir det mer samle objekt ja. Men 19 eller 30 tror ikke jeg heller har mye å si

M5’n min fra 91 har vel 121 på tellern🥹 men skal sikkert klare å lure den over 200 en dag å si 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...