Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Skurrer så fælt med slike biler synes jeg. Hvis alt er klart og dokumentert og eneste som gjenstår for å få den godkjent er en 500 kroners visningstime, hvorfor skal han liksom da legge den ut 100k billigere enn de andre på markedet i stedet for å gjøre det selv? I call bullshit, noe må være galt. Enten med bilen eller papirene. Også har den stått i 3 år etter ombygging uten noe forklart grunn? Hmm.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94420347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Hernos skrev:

Hva synes folket om denne? Noen som vet hvilket arbeid som er gjort, og om det er en greit pris på den? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=93981206

Du skal ikke mye høyere i pris for å få en ikke-godkjent m3 coupe eller compact.

Ellers er det som alle andre gamle biler- ingen garantier for noe som helst, og alt som ikke er orginalt gir større sannsynlighet for feil. Men sikkert en grei bil for pengene om du overlever å kjøre sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Du skal ikke mye høyere i pris for å få en ikke-godkjent m3 coupe eller compact.

Ellers er det som alle andre gamle biler- ingen garantier for noe som helst, og alt som ikke er orginalt gir større sannsynlighet for feil. Men sikkert en grei bil for pengene om du overlever å kjøre sedan.

"overlever sedan" >.< Poenget er jo at det er en godkjent bil som kan kjøpes og kjøres. Til 60k og ikke 200k

Endret av Hernos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hernos skrev:

"overlever sedan" >.< Poenget er jo at det er en godkjent bil som kan kjøpes og kjøres. Til 60k og ikke 200k

Det står vel ingen plasser at den er godkjent med kompressor? Ergo er den ikke godkjent med effekten. Faktisk skulle ikke bilen vært eu-godkjent heller, hvis kontrollør hadde gjort jobben sin etter forskriftene. Ting som feks kompressor skal bemerkes.

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36n over her...
Jeg bruker vanligvis ikke å kommentere, men her var det litt som skurret.
Det er som StigJ sier en 320i og ikke 325i. Ikke er det ifølge Statens Vegvesen skrevet inn noe som helst i vognkortet( der står det enda 2L 150hk), ergo oppfatter jeg den som ikke godkjent. Sveisa diff er også noe jeg ser på som negativt, man kan koste på LSD om man skal ha, ellers bare la være. At den er EU-godkjent er ikke ensbetydig med at bilen er godkjent ombygd. Ellers forfra ser det ut som en fin E36, bakfra derimot må noe gjøres. Ducktail må av, samt at eksosopplegget er skikkelig error(se bilde under), ikke noe som er umulig :) Rattet må byttes til E36 sportsratt eller E36 M-ratt, og interiøret ellers ser ut som simpleste sort, ikke at det trenger å være negativt, men det hjelper ikke på prisen iallefall. :) 
Jeg ville fått den godkjent før et eventuelt kjøp, sikkert en morsom bil. At det er sedan gjør ingenting.
Får du den ikke godkjent og med alt jobb det er å bytte tilbake + km.stand. er ikke bilen i mine øyne verdt mer rundt 35 000,-, sikkert fordi jeg liker å ha ting på stell...

Her er bak jeg mente, en skru? Why ? Og eksospotten er helt helt feil.

06_763240291.jpg.8fba2cf6cf75f1c5cb2c5bfaee313269.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hernos skrev:

Hva tror folk om denne? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=78499760&fks=78499760

Ser ut som mye arbeid, men har ingen aning om prosjektet og selgeren vil ikke svare meg. 

Jeg ville styrt unna. For den prisen burde bilen vært komplett og kjørbar. Bare en skikkelig lakkering koster jo 40-50 000, og med 60-70 i potten får du en temmelig bra e21. 

Dessuten er det kun en 320i. E21 er såpass gammelt at det er vanskelig å finne deler. Dessuten tar du en stor risk i forhold til hvilket arbeid som er gjort.

Spørs jo hva du vil ha ut av prosjektet, men den der tror jeg blir et temmelig stort pengesluk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...