Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Liberty Walk er jo kult :D Altså en må ta det for det det er. Nei, det hadde ikke passet på en Avensis. Men påen 458 Italia, R8, M4, i8 osv.. Jeg synes at det er tøft at noen skiller seg ut. Direkte pent er det ikke, men det er såpass gjennomført at det går. Kreftene står også i stil. Kjør på :)

Det er heller ikke mange LW på veien, det er det vel flere grunner til, men de få er hjertelig velkommen til å sprite opp trafikkbildet :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Liberty Walk er jo kult :D Altså en må ta det for det det er. Nei, det hadde ikke passet på en Avensis. Men påen 458 Italia, R8, M4, i8 osv.. Jeg synes at det er tøft at noen skiller seg ut. Direkte pent er det ikke, men det er såpass gjennomført at det går. Kreftene står også i stil. Kjør på :)

Det er heller ikke mange LW på veien, det er det vel flere grunner til, men de få er hjertelig velkommen til å sprite opp trafikkbildet :)

Kan bare ikke begripe at noen skulle bla opp en sånn sum når du kan få en nyere 911 turbo eller gt3 for samme eller mindre penger. Evt en ny M4 coupe og en ny M4 cabrio og litt vekslepenger til overs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Ranger1000 skrev:

Kan bare ikke begripe at noen skulle bla opp en sånn sum når du kan få en nyere 911 turbo eller gt3 for samme eller mindre penger. Evt en ny M4 coupe og en ny M4 cabrio og litt vekslepenger til overs

 

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Det er jeg derimot enig i :)

Enkelte mennesker liker mye oppmerksomhet, og når man utfordrer sansene skaper det ofte mye debatt og oppmerksomhet, det er det lett å se allerede her inne. Når det er sagt:

En unik bil, men for min del stopper det der. Jeg synes ikke det er estetisk flott å se på, synes LW passer bedre på en GT86 isåfall. Så det blir som Ranger1000 sier, jeg mener og man får mye annet snacks for de pengene som er minst like fint. Men smaken er som baken og all honnør til eieren som turte å gjøre alt dette med bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Marius2002 skrev:

Det er heller ikke mange LW på veien, det er det vel flere grunner til, men de få er hjertelig velkommen til å sprite opp trafikkbildet :)

Noen som vet hvordan det er med bredding av biler med LW eller lignende deler? Er det greit eller slår biltrangsynet seg helt og skal avskilte herligheten på flekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, mr.Wreckless skrev:

Noen som vet hvordan det er med bredding av biler med LW eller lignende deler? Er det greit eller slår biltrangsynet seg helt og skal avskilte herligheten på flekken?

Bredding er ingen problem sålenge det er montert forsvarlig og ingen skarpe kanter.

Trenger ikke papirer for å få det godkjent heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...