Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/150904488

"Selges kun 990000,-" 

Ikke rød 3 i pipa til disse kara iallefall 😅

Godeste Egeland vet nok hva han driver med ja :) 
Ta et kjapt søk på mobile på 3.0csi så er det jammen ikke langt unna så lenge det er i mint condition.

Denne her har jeg inspisert selv, og den er meeeget pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, StigJ skrev:

Godeste Egeland vet nok hva han driver med ja :) 
Ta et kjapt søk på mobile på 3.0csi så er det jammen ikke langt unna så lenge det er i mint condition.

Denne her har jeg inspisert selv, og den er meeeget pen :)

Har sett de dyre på mobile ja, men det skal bli tungt å få solgt til denne prisen her til lands 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Har sett de dyre på mobile ja, men det skal bli tungt å få solgt til denne prisen her til lands 😅

Den er jeg helt enig i, og slike biler er det vel fare for at havner tilbake i utlandet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bmwgreg90 skrev:

Sånn er livet av og til😥

Hadde jo vært kjekt å sett deg på ett treff eller to med denne bilen. Du burde jo fått brukt den litt etter alt du har gjort med den.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 23.22, papertiger skrev:

En litt annerledes F36 i M sport-mylderet der ute. Sport line, men de fangerne passet utrolig bra med BSM-fargen og 403M-felgene. Spot on sett bort fra de røde interiørlistene. 

https://www.finn.no/150632959

430i Gran coupe er den mest forvirrende bilen jeg vet om. :)  4-serie kupe med bakdører. 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, macrorain skrev:

430i Gran coupe er den mest forvirrende bilen jeg vet om. :)  4-serie kupe med bakdører. 🤯

Er den mer forvirrende enn en A5 sportback som er den nærmeste konkurrenten? Den er mer praktisk enn en F30 (om en ikke er 5 stykker i bilen til enhver tid), mer linjelekker, lavere, bredere og har bedre bakseter enn en F30. Fortsatt forvirrende? :) . Hilsen forvirret, inhabil og kjempesubjektiv Gran Coupe-eier 😛 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Hadde jo vært kjekt å sett deg på ett treff eller to med denne bilen. Du burde jo fått brukt den litt etter alt du har gjort med den.  

Er derfor eg selger.. Aldri tid å bruka den, også ikk lenge til vinterlagring igjen så føler dette året var mitt mitt beste. Når eg først er heima så velger eg ikk å reise rundt på treff istedenfor bruke litt tid på damo og hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...